AutoConsulting.com.ua про одну з найцікавіших експозицій на Motobike
Одну з найцікавіших експозицій на Motobike представив український інжиніринговий бренд Geon.
Одну з найцікавіших експозицій на Motobike представив український інжиніринговий бренд Geon. На додаток до вже відомої «лінійці», які збирають у Китаї, відкрито і напрямок Benelli. Притому, Geon – перший із сегмента китайської мототехніки «вийшов» за межі 125-250-кубового сегмента. Так, в його активі вже сьогодні представлений 300-кубовий Geon Issen, який здатний розвинути максимальну швидкість 160 км\год, раніше не доступну для китайської мототехніки. Ще в минулому році з'явився і 400-кубовий «класик» Geon Bullet, що також стало відрізняти від інших конкурентів.
Але в сезоні 2016 в компанії «Свитмото» замахнулися і на більш високі горизонти. На Motobike 2016 дебютували Benelli TNT600s і TNT600GT – обидва вже з 600-кубовим двигуном. Нейкид від Benelli візуально виконані на дуже непоганому технічному рівні, принаймні на перший погляд. Характеристики 600-кубових байків Benelli також вражають. Але ось сприймуть українські байкери ціну в $7050-7600 за Benelli? – поки складно сказати. Треба порівнювати.
Але, як стало відомо AUTO-Consulting, вже скоро ми побачимо і Geon за $12000! Так, не лякайтеся, це буде 1000-кубовий 120-сильний квадроцикл з характеристиками на рівні BRP, але під українським інжинірингових брендом. Його планували показати на Motobike, але перевізники підвели. У будь-якому випадку, Geon демонструє очевидний прогрес, а не просто бажання продавати доступну китайську «малокубатурку». Хоча і така в асортименті Geon раніше представлена.
Одну з найцікавіших експозицій на Motobike представив український інжиніринговий бренд Geon. На додаток до вже відомої «лінійці», які збирають у Китаї, відкрито і напрямок Benelli. Притому, Geon – перший із сегмента китайської мототехніки «вийшов» за межі 125-250-кубового сегмента. Так, в його активі вже сьогодні представлений 300-кубовий Geon Issen, який здатний розвинути максимальну швидкість 160 км\год, раніше не доступну для китайської мототехніки. Ще в минулому році з'явився і 400-кубовий «класик» Geon Bullet, що також стало відрізняти від інших конкурентів.
Але в сезоні 2016 в компанії «Свитмото» замахнулися і на більш високі горизонти. На Motobike 2016 дебютували Benelli TNT600s і TNT600GT – обидва вже з 600-кубовим двигуном. Нейкид від Benelli візуально виконані на дуже непоганому технічному рівні, принаймні на перший погляд. Характеристики 600-кубових байків Benelli також вражають. Але ось сприймуть українські байкери ціну в $7050-7600 за Benelli? – поки складно сказати. Треба порівнювати.
Але, як стало відомо AUTO-Consulting, вже скоро ми побачимо і Geon за $12000! Так, не лякайтеся, це буде 1000-кубовий 120-сильний квадроцикл з характеристиками на рівні BRP, але під українським інжинірингових брендом. Його планували показати на Motobike, але перевізники підвели. У будь-якому випадку, Geon демонструє очевидний прогрес, а не просто бажання продавати доступну китайську «малокубатурку». Хоча і така в асортименті Geon раніше представлена.
Інші статті
- Відео-репортаж з виробництва та тестових випробувань мото-шоломів Geon HelmetsВідео-репортаж з виробництва та тестових випробувань мото-шоломів Geon Helmets
- Офіційний анонс нового "неокласика" Geon з об'ємом 250 куб. см.Пропонуємо Вам познайомитись ближче з анонсованої новою моделлю в класі 250-кубових дорожніх мотоциклів ― GEON CR6