Продавець Інтернет-магазин "NikMoto" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
175 відгуків
Акумулятори для електровелосипедаПридбати акумулятор
Інтернет магазин NikMoto
+380 (63) 755-83-52
+380 (67) 761-27-74

Офіційний анонс нового "неокласика" Geon з об'ємом 250 куб. см.

Офіційний анонс нового "неокласика" GEON з об'ємом 250 куб см

Пропонуємо Вам познайомитись ближче з анонсованої новою моделлю в класі 250-кубових дорожніх мотоциклів ― GEON CR6 . Це один з найбільш цікавих мотоциклів в своєму класі: легкий «неоклассик» з привабливим сучасним дизайном, з відмінною керованістю і рівнем контролю.

Модель отримала апгрейд і в 2016 році представлена з новим силовим агрегатом. Потужність двигуна CR6 була збільшена з 16 л. с. до 18 л. с./8500 об/хв. А так само для реалізації повного потенціалу мотоцикла з поліпшеним двигуном була перероблена КПП – версія 2016 року оснащена 6-ступінчастою коробкою передач.

При цьому не залишили без уваги систему охолодження для «прокачаного» двигуна ― CR6 отримав систему масляного охолодження.

Ще одне покращення ― глушник отримав оптимізовану внутрішню структуру тракту, що покращує ефективність вихлопу і загальну продуктивність мотоцикла. Декоративна кришка глушника CR6 виготовлена з вогнетривкого матеріалу і ізолює тепло, щоб запобігти небажаний контакт з розпеченої «банкою».

GEON CR6 обладнаний високопродуктивними дисковими гальмами, як спереду, так і ззаду, надаючи ефективне гальмування в будь-якому швидкісному режимі.

А також високу продуктивність має система підвіски: спереду встановлені гідравлічні амортизатори з діаметром штока 37мм. Задній амортизатор пружинно-гідравлічного типу, що має регулювання преднатяга пружини.

На мотоцикл встановлені широкі для цього класу мотоциклів шини: на переднє колесо: 100/80-17 і на заднє колесо: 130/70-17. При проектуванні ставка була зроблена на показник кращого зчеплення і більш високу стабільність при проходженні поворотів.

Оптимальна висота по сидінню (780мм) дозволяє водієві спокійно вставати на ноги при зупинці. Це забезпечує легкість водіння в міських умовах. Правильна геометрія «сидіння-підніжки-кермо» в сукупності з сідлом з ефектом анти-ковзання гарантує комфортне катання на CR6 в будь-яких дорожніх умовах. Загальна структура, включаючи сидіння, ручки, підніжки і ретельно розроблені ергономічні принципи забезпечують зручну посадку райдера і комфорт.

Вигляд мотоцикла має стрімкий ультрамодний дизайн в стилі стрітфайтера ― чіткі лінії і міцний силует роблять його досить привабливим.

Гармонійно вписана в загальний дизайн фара світить дуже ефективно і рівномірно.

У цій моделі важко знайти недоліки, особливо враховую дуже демократичну ціну.

Очікувана дата надходження в продаж – друга половина березня 2016.

Модель буде пропонуватися у двох кольорах: чорному і білому.

 

345 ― копия.JPG

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner