Продавець Інтернет-магазин "NikMoto" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
175 відгуків
Акумулятори для електровелосипедаПридбати акумулятор
Інтернет магазин NikMoto
+380 (63) 755-83-52
+380 (67) 761-27-74
Ендуро Мотоцикл SHINERAY XY200GY-6C
влево
  • Ендуро Мотоцикл SHINERAY XY200GY-6C, фото 3
  • Ендуро Мотоцикл SHINERAY XY200GY-6C, фото 4
  • Ендуро Мотоцикл SHINERAY XY200GY-6C, фото 5
  • Ендуро Мотоцикл SHINERAY XY200GY-6C, фото 6
  • Ендуро Мотоцикл SHINERAY XY200GY-6C, фото 7
вправо

Ендуро Мотоцикл SHINERAY XY200GY-6C

  • В наявності
  • Код: SHINERAY XY200GY-6C

60 175 ₴

+380 (63) 755-83-52
  • +380 (67) 761-27-74
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

ЕНДУРО МОТОЦИКЛ SHINERAY XY200GY-6C

 Умудрені життєвим досвідом люди кажуть, що «все нове — це добре забуте старе». У цьому сенсі ще одна новинка, яка з'явиться в нашій модельній лінійці 2019 року, відповідатиме цьому твердженню, але з деякими уточненнями.
           Як Ви зрозуміли про модель Shineray XY200GY-6C. Раніше, а точніше 2015 року ми вже пропонують до продажу цю модель. Однак у той період модель обладнувалася двигуном  вже застарілої конструкції обсягом 193 см3, що не мав балансувального вала, старого карбюратора та простою вилкою від менш потужної 150-ти кубової версії. Згодом ми вирішили відмовляти від пропонування цієї версії на нашому ринку, тому що у разі невидавних динамічних якостей, «приличного струменя» двигуна на обертах вище середніх, і не дуже багатого опціона тодішний цінник на модель був зовсім не малим — еквівалент 1280 у.е.
           Але час йде. Shineray розвивається і стає гнучкішим з огляду на економічні реалії на різних ринках. Разом із ними і  ми також намагаємося враховувати ті моменти та втілювати в життя можливості, які були б більш запитаними потенційними покупцями в Україні.

    Про все за порядком:
      1. На моделі 6Си зразка 2019 року буде встановлений зовсім інший двигун (порівнюючи зі старою версією). Його об'єм 197 см3. Потужність майже 15 кінських сил. Він обладнаний балансвалом, а в системі живлення встановлений карбюратор PZ30, він більш вимогливий до первинних параметрів, але під час правильного регулювання готує якіснішу суміш.

 2. Передня вилка матиме більший на 2 сантиметри хід стиснення й на 2 мм. товщий, діаметр пера становить 37 міліметрів. Вона не наділяє мотоцикл надлишковим потенціалом у динамічній їзді поза дорогами, але це громадянська версія — вона спочатку не призначена для їзди «шарова голова по ямахам у півколеса».      
   
      3. Шини залишилися в найпопулярнішому розмірі 21 дюйм спереду та 18 дюймів ззаду + розвинений протектор.

 4. А ось від дискового заднього гальма ми відмовилися. Передній — дисковий гідравлічний.

 Двосотка все-таки є бюджетним мотоциклом і наявність цього елемента впливала б на кінцеву ціну. І другий момент — багато покупців навпаки базікали нам про те, що задні диски ходять менше, а вимагають уваги більше й обслуговування частіше (бруддя запиленість роблять свою справу) під час експлуатації ґрунтовими, лісовими дорогами. З цього погляду барабанне гальмо більш витривале та менш вибагливе до таких дорожніх умов.
   
      5. А ось у інформаційному інструментарії ми зробили крок уперед. На ранній версії механічний привод спидометра без тахометра не особливо тішив власників. Бували випадки, коли через часті перегинання рався трос, а без тахометра, регулювання карбюратора мало було вироблятися «на слух», що без наявності досвіду ускладнювало якісне настроювання.
Тому тепер у стандартній комплектації електронна панель приладів із тахометром і равлика в приводі спідометра зі сполучним кабелем від датчика до приладу.

6. З корисних стандартних доповнень нагадуємо про задній металевий багажник  і дзеркалах як на старших версіях 6B і 6С — їхня форма, довжина ніжки та виліт за відгуками виявилися найзручнішими в їзді, ніж ранні варіанти ромбічної форми. З'явився  також і  USB-порт для заряджання телефона.

 До речі, коли ми в минулому встановили металеву платформу заднього багажника на старшого брата XY250GY-6C — почули кілька негативних відгуків, цитуємо: «гаряча конструкція» з двоточковим кріпленням.
На це завдяки відповіді, що для тих, хто навантажує багажник мотоцикла як осла, за принципом «важливим поки стоїть на копитах» — конструкція на 100% «хренова» — звичайно вона може підігнутися або поламатися. Але насправді платформа розрахована на завантаження не більш ніж 15 кг. - це питання безпеки переміщення на ньому, а не використання як повноцінно вантажного моторизованого транспортного засобу. Звичайно, можна завантажити поклажу більшого об'єму, не ваги, тільки не потрібно ставитися до цьогоcher. Якщо дотримуватися рекомендацій виробника і з розумом підходити до питання, то наявність вантажної платформи дасть змогу  кріпити та перевозити й вантажі з більшою часткою зручності та функціональності.
     Ну і ще один значущий чинник — з урахуванням усіх позитивних змін і поліпшень вартість моделі нижча на 12%, ніж була 2015 року. Так що XY200GY-6C можна схарактеризувати як варіант, у якому «добре відоме старе, за правильного застосунку зусиль стало гідним новим»!
Характеристики

Характеристики

Двигун, тип

Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження з внутрішнім балансувальним валом

Рекомендоване паливо

Бензин з октановим числом не менш ніж 92

Рекомендований клас в'язкості оливи

10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів повітряного охолодження (залежно від сезонності)

Ступінь стиснення

8,9:1

Об'єм, см3

197

Система електроживлення

АКБ 12V 6,5А (AGM-тип, що не обслуговується)

Система запалювання

Електронне (СDI) і кікстартер

Тип запуску двигуна

Електростартер і кікстартер

Максимальна потужність, л.с./об.мін.

14,9 /7000

Максимальний крутний момент, Нм за об/хв.

15 / 5500

КПП

5-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні

Тип приводу

Ланцюговий привод, маркування ланцюга 428H, марка СHOHO

Задні гальмівні механізми

Барабанний із механічним приводом діаметр барабана 120 мм

Передні гальмівні механізми

Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 4 мм.

Підвіска задня

Маятникова, з пружинно-гідравлічним моноамортизатором

Підвіска передня

Телескопічна вилка зі збільшеним ходом стиснення й гідравлічними амортизаторами. Робоча частина пера закрита гофрованими шкірками.

Колісні диски

Сталеві, спицьовані, хромоване нанесення на обід.

Максимальна швидкість, км/год

102

Витрата палива на л/100 км

≥2,9

Вантажність, кг

155

Кліренс, мм

297

Розмір шин передні/задні

Передня: Крос-шина розмірності 80/100-21, задня: Крос-шина розмірності 110/100-18

Об'єм паливного бака, л

15

Заправний об'єм оливи у двигуні, л.

1,1

Масабаритні характеристики

Довжина, мм

2100

Ширина, мм

865

Висота, мм

1230

Колісна база, мм

1370

Споряджена маса, кг

122

     

 

 

Основні атрибути
ВиробникShineray
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна197 куб. см
Інформація для замовлення
  • Ціна: 60 175 ₴
Ендуро Мотоцикл SHINERAY XY200GY-6CЕндуро Мотоцикл SHINERAY XY200GY-6C
В наявності
60 175 ₴
+380 (63) 755-83-52
  • +380 (67) 761-27-74

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner