60 175 ₴
Умудрені життєвим досвідом люди кажуть, що «все нове — це добре забуте старе». У цьому сенсі ще одна новинка, яка з'явиться в нашій модельній лінійці 2019 року, відповідатиме цьому твердженню, але з деякими уточненнями.
Як Ви зрозуміли про модель Shineray XY200GY-6C. Раніше, а точніше 2015 року ми вже пропонують до продажу цю модель. Однак у той період модель обладнувалася двигуном вже застарілої конструкції обсягом 193 см3, що не мав балансувального вала, старого карбюратора та простою вилкою від менш потужної 150-ти кубової версії. Згодом ми вирішили відмовляти від пропонування цієї версії на нашому ринку, тому що у разі невидавних динамічних якостей, «приличного струменя» двигуна на обертах вище середніх, і не дуже багатого опціона тодішний цінник на модель був зовсім не малим — еквівалент 1280 у.е.
Але час йде. Shineray розвивається і стає гнучкішим з огляду на економічні реалії на різних ринках. Разом із ними і ми також намагаємося враховувати ті моменти та втілювати в життя можливості, які були б більш запитаними потенційними покупцями в Україні.
Про все за порядком:
1. На моделі 6Си зразка 2019 року буде встановлений зовсім інший двигун (порівнюючи зі старою версією). Його об'єм 197 см3. Потужність майже 15 кінських сил. Він обладнаний балансвалом, а в системі живлення встановлений карбюратор PZ30, він більш вимогливий до первинних параметрів, але під час правильного регулювання готує якіснішу суміш.
2. Передня вилка матиме більший на 2 сантиметри хід стиснення й на 2 мм. товщий, діаметр пера становить 37 міліметрів. Вона не наділяє мотоцикл надлишковим потенціалом у динамічній їзді поза дорогами, але це громадянська версія — вона спочатку не призначена для їзди «шарова голова по ямахам у півколеса».
3. Шини залишилися в найпопулярнішому розмірі 21 дюйм спереду та 18 дюймів ззаду + розвинений протектор.
4. А ось від дискового заднього гальма ми відмовилися. Передній — дисковий гідравлічний.
Двосотка все-таки є бюджетним мотоциклом і наявність цього елемента впливала б на кінцеву ціну. І другий момент — багато покупців навпаки базікали нам про те, що задні диски ходять менше, а вимагають уваги більше й обслуговування частіше (бруддя запиленість роблять свою справу) під час експлуатації ґрунтовими, лісовими дорогами. З цього погляду барабанне гальмо більш витривале та менш вибагливе до таких дорожніх умов.
5. А ось у інформаційному інструментарії ми зробили крок уперед. На ранній версії механічний привод спидометра без тахометра не особливо тішив власників. Бували випадки, коли через часті перегинання рався трос, а без тахометра, регулювання карбюратора мало було вироблятися «на слух», що без наявності досвіду ускладнювало якісне настроювання.
Тому тепер у стандартній комплектації електронна панель приладів із тахометром і равлика в приводі спідометра зі сполучним кабелем від датчика до приладу.
6. З корисних стандартних доповнень нагадуємо про задній металевий багажник і дзеркалах як на старших версіях 6B і 6С — їхня форма, довжина ніжки та виліт за відгуками виявилися найзручнішими в їзді, ніж ранні варіанти ромбічної форми. З'явився також і USB-порт для заряджання телефона.
До речі, коли ми в минулому встановили металеву платформу заднього багажника на старшого брата XY250GY-6C — почули кілька негативних відгуків, цитуємо: «гаряча конструкція» з двоточковим кріпленням.
На це завдяки відповіді, що для тих, хто навантажує багажник мотоцикла як осла, за принципом «важливим поки стоїть на копитах» — конструкція на 100% «хренова» — звичайно вона може підігнутися або поламатися. Але насправді платформа розрахована на завантаження не більш ніж 15 кг. - це питання безпеки переміщення на ньому, а не використання як повноцінно вантажного моторизованого транспортного засобу. Звичайно, можна завантажити поклажу більшого об'єму, не ваги, тільки не потрібно ставитися до цьогоcher. Якщо дотримуватися рекомендацій виробника і з розумом підходити до питання, то наявність вантажної платформи дасть змогу кріпити та перевозити й вантажі з більшою часткою зручності та функціональності.
Ну і ще один значущий чинник — з урахуванням усіх позитивних змін і поліпшень вартість моделі нижча на 12%, ніж була 2015 року. Так що XY200GY-6C можна схарактеризувати як варіант, у якому «добре відоме старе, за правильного застосунку зусиль стало гідним новим»!
Характеристики
Характеристики |
||
Двигун, тип |
Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження з внутрішнім балансувальним валом |
|
Рекомендоване паливо |
Бензин з октановим числом не менш ніж 92 |
|
Рекомендований клас в'язкості оливи |
10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів повітряного охолодження (залежно від сезонності) |
|
Ступінь стиснення |
8,9:1 |
|
Об'єм, см3 |
197 |
|
Система електроживлення |
АКБ 12V 6,5А (AGM-тип, що не обслуговується) |
|
Система запалювання |
Електронне (СDI) і кікстартер |
|
Тип запуску двигуна |
Електростартер і кікстартер |
|
Максимальна потужність, л.с./об.мін. |
14,9 /7000 |
|
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. |
15 / 5500 |
|
КПП |
5-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні |
|
Тип приводу |
Ланцюговий привод, маркування ланцюга 428H, марка СHOHO |
|
Задні гальмівні механізми |
Барабанний із механічним приводом діаметр барабана 120 мм |
|
Передні гальмівні механізми |
Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 4 мм. |
|
Підвіска задня |
Маятникова, з пружинно-гідравлічним моноамортизатором |
|
Підвіска передня |
Телескопічна вилка зі збільшеним ходом стиснення й гідравлічними амортизаторами. Робоча частина пера закрита гофрованими шкірками. |
|
Колісні диски |
Сталеві, спицьовані, хромоване нанесення на обід. |
|
Максимальна швидкість, км/год |
102 |
|
Витрата палива на л/100 км |
≥2,9 |
|
Вантажність, кг |
155 |
|
Кліренс, мм |
297 |
|
Розмір шин передні/задні |
Передня: Крос-шина розмірності 80/100-21, задня: Крос-шина розмірності 110/100-18 |
|
Об'єм паливного бака, л |
15 |
|
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. |
1,1 |
|
Масабаритні характеристики |
||
Довжина, мм |
2100 |
|
Ширина, мм |
865 |
|
Висота, мм |
1230 |
|
Колісна база, мм |
1370 |
|
Споряджена маса, кг |
122 |
|
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Shineray |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 197 куб. см |