46 065 ₴
Мотоцикл Musstang REGION MT200
Ця модель є логічним продовженням моделі Мустанг Регіон 150, яка вже багато власників позитивно оцінили за її доступну ціну, гарну якість і чудову надійність. Призначення нової моделі — більш потужна та сучасна альтернатива, ніж Region з двигуном об'ємом 150 кубиків. Новий дизайн передньої фари покращує візуальну привабливість моделі з одночасним функціональним поліпшенням — освітлює дійсно ефективніше. Нова форма бака та повністю інші накладки роблять її трохи швидшою. Відразу хочемо повідомити, що новинка не виключає її молодшого брата Регіон 150. Обидві моделі будуть продаватися в Україні одночасно. Виводячи на ринок Мустанг Регіон 200, миканали ціль ще більше розширити сегмент бюджетної техніки та дати можливість потенційним покупцям вибирати між двома версіями — різні умови їзди та місцевість експлуатації мотоцикла є одними з важливих критеріїв кінцевого рішення. З появою нової моделі простір вибору дає змогу врахувати більше переваг майбутнього потенційного власника.
Модель пропонується у трьох колірних рішеннях: Синій / Білий /Чорний. Фотографії моделей у кольорі викладені вже на сайті, і Ви можете оцінити. Її технічні характеристики також викладені у відповідному сусідському розділі ТТХ.
1. Модель Region МТ200- 8 в обладнана новим мотоциклетним вертикальним двигуном CG-серії об'ємом 197 см3 з балансувальним валом.
- ПЕРЕВАГИ: Мінімум руйнуючих вібрацій на середніх і високих обертах, на відміну від моторів без балансалу, якими укомплектована тепер уже віддалена схожа модель Spark SP200-25i.
2. Диски легкосплавні. На світлинах оригінальний варіант: п'ять спиць розділені на дві секції, товщина кожної з яких збільшена.
- ПЕРЕВАГИ: більша стійкість до ударних навантажень під час їзди поза асфальтом, збереження цілісності диска. Зверніть також увагу на змінену форму переднього крила. Але справа не тільки у формі. Ця деталь викрутена не з ABS-пластику, а з поліефірного пластику. Цей матеріал має кращу еластичність і більш податливий під час вигинів. Отже, у разі різного контактного навантаження він не тріскатиметься (особливо за низьких температур), а збереже цілісність.
3. Амортизатори задні складники, двопружинні. Зовнішня пружина з великою міжвітковою відстанню працює за малих і середніх навантажень, а внутрішня вступає в справу, коли мотоцикл ґрунтовно завантажений
- ПЕРЕВАГИ: Така комбінація добре зарекомендувала себе в експлуатації на моделі Мустанг Регіон 150 з підвищеними навантаженнями та краще пристосована для їзди в поганих дорожніх умовах.
4. Панель приладів із рідкокритичним дисплеєм.
- ПЕРЕВАГИ: Сучасний дизайн, незмірна, а повноцінна функціональність, надійність і гарна інформативність. У бюджетному варіанті мотоцикла аналогічний за функціональністю елемент комплектації не пропонує ніхто.
5. Повністю нова оригінальна лізована світлодіодна оптика.
- ПЕРЕВАГИ: Основна перевага — покращена освітленість завдяки вдосконаленій конструкції й строгіший зовнішній вигляд.
6. Передні та задні світлодіодні покажчики повороту світлодіоди.
- На 150-ку також були світлодіодні покажчики повороту. Однак на деяких із них проявлялася не масова, але наявна місце, дефект у формі неповної герметичності. Час від часу намрошувалисяндипроводи на те, що вони "потіють зсередини". На 200-ку ми розв'язали цю проблему кардинально — у підсумку Ви бачите інший варіант покажчиків повороту — це деталь від іншого Постачальника комплектуючих.
7. Форма бака й бічні накладки повністю змінилися. Насамперед це було зроблено для зміни зовнішнього вигляду — нова комбінація має дещо цікавіший вигляд. А в другу чергу ми дотримувалися мети відмовитися від пластикових декоративних трикутників під баком, якими поки що ще обладнується Регіон 150 зі старим виготовленням бака. Ці елементи у разі неакуратного поводження можна було ламати. У деяких вони губилися під час їзди. У деяких ламалися пластикові напрямні. Це, звісно, не є категорською проблемою — ці деталі не коштують дорого і вони є в продажу в різних кольорах, причому не тільки в нас, а в багатьох продавців. Але ми вирішили оцінити можливість переходу на новий варіант саме на 200-ку та те, наскільки він буде виправданий.
Характеристики
Характеристики |
||
Двигун, тип |
Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний з балансувальним валом, вертикально розташований 163FMJ |
|
Крутний момент, Нм/об.хв. |
12.5 / 6000 |
|
Рекомендований клас в'язкості оливи |
10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності) |
|
Об'єм, см3 |
197 |
|
Система охолодження |
Повітряне охолодження |
|
Система електроживлення |
АКБ 12V 7A тип 12N7-4A |
|
Система запалювання |
Електронне (CDI) і Кікстартер |
|
Максимальна потужність, л.с./об.мін. |
13,5 / 8000 |
|
КПП |
5-ступенева механічна трансмісія в олійній ванні |
|
Тип привода |
Ланцюговий привод, маркування ланцюга (428), кількість зубців приводних шестерень: Передня 16/задня 41 |
|
Задні гальмівні механізми |
Барабанний, механічний із приводом через механічний тяговий важіль |
|
Передні гальмівні механізми |
Дисковий, з гідравлічним приводом і двопоршневим супортом |
|
Підвіска задня |
Маятникова з гідравлічними амортизаторами та подвійними пружинами картриджного типу |
|
Підвіска передня |
Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами |
|
Колісні диски |
Алюмінієві легкосплавні, складники п'ятиспици, пофарбовані матовою порошковою емаллю чорного кольору |
|
Максимальна швидкість, км/год |
104 |
|
Витрата палива на л/100 км |
≥2,9 |
|
Вантажність, кг |
160 |
|
Розмір шин передні/задні |
2.50-18 / 3.25-18 |
|
Об'єм паливного бака, л |
13 (включно з 0,5 літра резерву) |
|
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. |
1,1 |
|
Доступні кольори |
Чорний; Білий; Синій |
|
Масогабаритні характеристики |
||
Довжина, мм |
2090 |
|
Ширина, мм |
720 |
|
Висота по сідлу, мм |
770 |
|
Висота, мм |
1135 |
|
Колісна база, мм |
1255 |
|
Споряджена маса (без урахування палива), кг |
130 |
|
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Musstang |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 197 куб. см |
Стан | Новий |