99 185 ₴
Мотоцикл KAYO T4-250
Мотоцикл KAYO T4-250 - це повноцінний ендуро власного розроблення компанії KAYO, який зараз досить популярний серед мотоаматорів різного віку. Компанія KAYO (Jinyun Kayo Motor Machinery Co.Ltd.) почала розробляти якісні та недорогі пігулки з 1999 року. KAYO — високотехнологічне підприємство з розвиненою системою контролю якості, на цей момент виробляє понад 50 різних найменувань мототехніки — кросові мотоцикли, розтбайки та квадроцикли. Компанія KAYO відома своєю якістю далеко за межами Китаю та представлена на всіх континентах, щільно співпрацює з Honda China та має офіційних дистриб'юторів у понад 20 країнах світу.
Мотоцикл KAYO T4 більше призначений, скажімо так "заряджений", для поїздок за місто, у непролазні чащі. Також він уже більше підходить для початкових етапів змагань із мотокросу. Надійність і якість підтверджуються вже досить довгим терміном продажів, відгуки про T4 легко знайти в інтернеті. Легкосплавні спицьовані диски з розмірами ободів 1,6*21 і 2,15*18, позашляхова гума KENDA розмірами 80/100-21 і 110/90-18 дають змогу з упевненістю долати найскладніші ділянки. Наявність буксаторів тільки допоможе в цьому. Оновлена версія мотоцикла KAYO T4 2018 року випуску потішить мотоаматорів своєю появою на ринку України ще цього року. До речі, про різницю в колесах між T2 и T4. В T4 ободи коліс виготовлені з легшого та міцного алюмінієвого сплаву та маточини коліс зроблено на якіснішому рівні.
В KAYO T4 2018 року випуску встановили оновлену панель приладів, таку саму, як і на KAYO T2. Інженери компанії встановили задню зірку збільшеного розміру. На мотоциклі встановлений 1 циліндровий, 4-тактний двигун повітряного охолодження з верхнім розподілом, потужністю 16,4 к.с. за 7000 об. хв., об'ємом 223 см. Модернізація торкнулася насамперед несучої рами мотоцикла. Паливна суміш подається за допомогою карбюратора, запалювання електронне. Передня вилка перевернутого типу завдовжки 880 мм (на відміну від 800 мм на T2), з регулюванням зворотного ходу пружини та компресії, виробництва відомої компанії FAST ACE (кстати, більшого діаметра, ніж на T2), переднє дискове гальмо з двопоршневим супортом. Диск переднього гальма ширший, ніж на T2, на 30 мм. Задня підвіска виготовлена на лінці прогресії з амортизатором завдовжки 450 мм, також виробництва компанії FAST ACE, з регулюванням ступеня демпфування, зворотного ходу та переднатягування пружини та газовою підкачуванням. Задні дискові гальма, на відміну від T2, обладнані однопоршневим супортом. Задній гальмівний диск ширший, ніж на Т2, на 20 мм. Коробка передач механічна, 5-ступенева, з міжнародного схемного перемикання передач. Приводний ланцюг 520-я, співвідношення провідної та задньої зірки 13Т-45Т. Задній маятник, на відміну від металевого на T2, легкосплавний, довший 40 мм. Об'єм паливного бака розширений до ємності 9,5 л. Висота сидіння, порівнюючи з T2, збільшений на 80 мм, суха вага більша на 7 кг. , дорожній просвіт ширший на 70 мм. Ободи переднього та заднього коліс мотоцикла з алюмінію, пофарбовані в чорний колір. У цій і таких постачаннях у мотоциклі встановлюється лампа фари типу LED.
Характеристики
Висота сидіння |
965 |
Кліренс (доріжний просвіт) |
350 |
Об'єм двигуна (куб.см.) |
223 |
Витрата палива (л/100 км) |
2,5 |
Рекоменд. макс. швидкість (км/год) |
105 |
Рекоменд. макс. навантаження (кг) |
150 |
Розміри (мм): |
2010×840×1160 |
Тип двигуна |
1- ЦІЛ., 4-ДАТТТ, ВООЗД. ОХЛ. |
Номінальна потужність (л.с) |
16,4/ 7000 |
Запалювання |
CDI |
Коробка передач |
5-ступенева |
Запуск двигуна |
ЕЛЕКТРОСАРТТЕР АБО РИЧАГ |
Гальма (передні/задні) |
ДИСКОВІ/ДИСКОВІ |
Розмір шин (передні/задні) |
80/100-21 / 110/90-18 |
Місткість паливного бака (л) |
9,5 |
Вага (кг) |
114 |
Колісна база |
1375 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | SkyBike |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 223 куб. см |
Колір | Чорний |