131 555 ₴
Мотоцикл Круїзер (Чопер) LIFAN LF250-D
Двигун двоциліндровий V-подібний з маркуванням 2V49FMM істотно модернізований інженерами LIFAN. Було внесено зміни в конструкцію мастила колінчастого вала, інші шатуни й інші поршні, сущетно збільшена продуктивність оливного насоса, змінена конструкцією первинного та вторинного валів у КПП. Також створена повністю нова випускна система, без зовнішньої бутафорії та компеляції хромованого пластику з металом, а повноцінний вихлоп зроблений з якісної неіржавкої сталі з металевими хромованими термозахисними елементами. Для 250-ки двигун і впрям звучить добре — ми зовсім не перебільшуємо!
За всієї зовнішньої візуальної краси та тактильної добротності звук роботи вихлопної системи відзначався позитивно всі, хто вже її встиг послухати.
Встановлено інжекторна система живлення, що дало можливість зберегти витрату палива в межах 2,7-2,9 л/100 км. Налаштування електронного модуля керування системи впорскування генерували та підбирають фахівці Lifan, а компоненти системи (блок ECU, деякі датчики та лямба-зонди) зроблені компанією BOSCH. Потужність збереглася на рівні 19 л.с., як у його попередника. Але водночас тяговий потенціал двигуна покращився, завдяки збільшенню величини крутного моменту та зміщенню її в нижній регістр за обертами й екологічність піднялася на цілу сходинку в EURO-градаціях. Тепер двигун відповідає стандартам ЄВРО 4. Мотор досить тягує, передавання довгі, його вистачає і для динамічного розгону (з поправкою на те, що це круїзер), і для максималки приблизно 118 км/год, хоча маса LIFAN 250-D стала трохи більшою і становить уже майже 170 кг.
В основі мотоцикла тепер конструктивно нова рама, що так само потішив заминання розмірних характеристик мотоцикла. Колісна база — 1520 мм. Загальна довжина з урахуванням збільшеного нахилу передньої вилки — 2300 мм. Мотоцикл став масивнішим та вищим. Посадкова висота сідлом — 700 мм. Кермо та сидіння — це особлива тема. Кермо — у помірно широкий (повністю інший, ніж на моделі LF250-B) і піднятий так, що руки лягають без жодного надлишкового навантаження і з мінімальним кутом до плечового суглоба, водночас його нахил можна змінити й у такий спосіб "підігнати" під зріст пілота та довжину його рук. Зручності стало більше (наїмося, що й задоволення від керування додасться). Регулювання керма дають змогу розміститися зручно як високому водієві, так і не дуже (без надмірного нахилу вперед). Байкера, вихованого на класичних дорожніх мотоциклах, до такої посадки звикати не доведеться. Відчувається, що інженери LIFAN дуже намагалися зробити апарат більш зручним і водночас красивим. Мабуть, їм вдалося! Цей мотоцикл не тільки має привабливу та стильну зовнішність, він потішить і зручною посадкою і м'яким ходом. А основна перевага полягає в тому, що він підійде будь-якому водієві, тому що, попри чоперну зовнішність, керується мотоцикл трохи складніше, ніж "дорожник із дещо незвичайною посадкою". Ну, звісно ж, поправку потрібно робити й на інші габарити, і на невисокий кліренс.
Гальмівна система дискова та гідравлічна, як передня, так і задня. Гальмівні шланги армовані. Конструкцією передбачена підготовка до монтажу системи ABS, яку ми маємо намір, поки не додали до стандартну комплектацію новинки. Річ у тім і не секрет, що «сталішня» та надійніша — це питання безпеки! Чи готові наші покупці до оплати за цю опцію, чи ні, покаже час, а поки тільки можемо повідомити, що вартість системи сумарно може позначитися на вартості мотоцикла добавкою приблизно від 190 до 240 у.е. (залежно від виробника та деяких особливостей).
З урахуванням того, що хоч модель і є класичним круїзером , але технічний прогрес вносить свої корективи. Зокрема в цій моделі застосована абсолютно нова цифрова панель приладів з окремим доповненням — умовно аналоговим тахометром (він, звичайно ж, електронний, але має вигляд, як звичайний стрілковий). Серед основних і базових інформаційних індикаторів, що виводяться на дисплей, є і вольтметр Відтворювальний рівень заряду акумулятора. Ключ запалювання під стати часу — хвильовий. Комплект складається зі складаного ключа для користування й додаткового, виготовленого в стандартному форм-факторі.
Як стандартне обладнання ми вирішили забезпечити мотоцикл вітровим склом, фронтальною дугою безпеки, повноцінною металевою платформою багажника та спинкою для заднього пасажира або, найімовірніше, гарненької пасажирки). Сподіваємося, що цей перелік обладнання, що потішить нових власників LIFAN 250-D, тому що "цет аксесуарний домішок" обійшовся б у привабливу суму, якби пропонується як додаткове обладнання.
Характеристики
Довжина, м. |
2,15 |
Ширина, м. |
0,77 |
Висота, м. |
0,93 |
Об'єм, м3 |
1,54 |
Маса, кг |
188 |
Характеристики |
|
Двигун, тип |
Бензиновий, 4-тактний, з інжекторною системою живлення, повітряного охолодження, двоциліндровий V-подібне розташування з верхніми розподільними валами з ланцюговим приводом |
Крутний момент, Нм/об.хв. |
22 Н/м за 5800 об/хв |
Об'єм, см3 |
249 |
Система електроживлення |
Свинцево-кислотна АКБ 12 V 12 А |
Система запалювання |
Електронне запалювання з контролем і коригуванням кута оперення запалювання блоком ECU |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. |
19 /8000 |
КПП |
5-ступенева механічна |
Тип привода |
Ланцюговий привод, маркування ланцюга 530 |
Задні гальмівні механізми |
Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний |
Передні гальмівні механізми |
Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний |
Підвіска задня |
Маятникова з пружинно-гідравлічними амортизаторами та регулюванням підтискання |
Підвіска передня |
Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами |
Колісні диски |
Легкосплавні диски |
Максимальна швидкість, км/год |
120 |
Витрата палива на л/100 км |
≥2,7-2,9 |
Вантажність, кг |
168 |
Розмір шин передні/задні |
90/90-R18 / 130/90-R15 |
Об'єм паливного бака, л |
14 |
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. |
1,8 |
Доступні кольори |
Чорний лак/Білий перламутр |
Масогабаритні характеристики |
|
Довжина, мм |
2300 |
Ширина, мм |
1000 |
Висота по сідлу, мм |
700 |
Висота, мм |
1100 |
Колісна база, мм |
1520 |
Споряджена маса (без урахування палива), кг |
168 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |