99 600 ₴
Квадроцикл LONCIN LX200AU-2
Квадроцикл LONCIN LX200 один із найцікавіших ATV у класі прогулянкових моделей, ну й один із найдорожчих.
Ми вирішили додатково розширити лінійку прогулянкових ATV і збільшити ваші можливості для вибору оптимальної моделі. Всі моделі, представлені в MOT-O.COM, стали популярні не стільки, як недорогі квадроцикли, скільки як якісні ATV. Саме тому в цьому сезоні в Україні ми пропонуємо до продажу квадроцикли виробництва компанії LONCIN — ще одного китайського виробника вищого ешелону.
І так, що являє собою ця модель і її відмінні риси:
Насамперед ми хочемо звернути вашу увагу на зовнішній вигляд LX200AU-2 . Він зовні дійсно гарний. Пластик дуже якісний і з'єднання мають мінімальні стикувальні проміжки між панелями. Облицювальні панелі з поліпропілену — це найкращий матеріал для такого типу техніки, оскільки він поєднує в собі та міцність, і еластичність під час контактних торкань із перешкодами (на відміну від АБС-пластику, який часто використовують для безіменних моделей квакриків). Представляємо модель у шикарному насиченому червоному кольорі з чорними елементами, поєднанні , як нам здалося, максимально цікаве, як-от квадрика, який використовується всією сім'єю й незалежно від статі.
Дизайн і ергономіка дуже потішила. Квадроцикл відрізняється від своїх побратимів лаконічністю й естетикою зовнішнього вигляду.
Шикарний вигляд в анфас і профіль. Повноцінне освітлення і дизайн передньої оптики і задніх і світлодіодних ліхтарів — безперечна перевага цієї моделі АТV . А в комбінації з декоративними накладками чорного кольору в центральній частині покращує показність моделі.
Пропонований квадроцикл комплектується дисковими гальмами (і передніми, і задніми), втім, як і всі подібні моделі. А ось відмінністю є те, що передні магістралі армовані, оскільки вони більше вигинаються в процесі їзди та поворотів коліс. Водночас активуються обидва гальмівні контуру педаллю, яка розташована під правою ногою. Гальмівні механізми на передніх колесах і задній осі під час натискання на педаль рівномірно навантажуються, тому що гальмівна рідина проходить через гідравлічний розподільний циліндр, який створює вирівнює тиск у магістралях.
Доповненням до конструктиву є перенесений на вищий рівень повітрозабірник, що дає можливість, за потреби, проїжджати вбрід неглибокої водойми. Встановлені розширені арки, зроблені з максимальним виносом, щоб збільшити комфорт і уникнути контакту водія з неприємностями, як-от сніг, сніг, що летять під колеса, бруд, пісок тощо.
Квадроцикл обладнаний посиленим сальниковим ланцюгом із маркуванням 530H, а також фаркопом.
Важливими стандартними опціями є два універсальні багажники, спереду та ззаду. Причому посилені труби як використовувані як основа покриті спеціально пластифікованою фарбою, для стійкішого захисту від виникнення корозії.
Дуже зручно розташований важіль селектора режимів автоматичої трансмісії. До речі, під час керування режимами він має одну особливість: Для того, щоб перейти з режиму їзди "вперед" на заднє передавання, потрібно перевести селектор у "нейтраль" зробити перегазування і вже потім рухати селектором у положення "реверс" і квадрик м'яке, зігнуте назад. Це зроблено спеціально, щоб "гарячі або порожні голови", не створили проблем агрегату та фінансових витрат собі. Може комусь здасться незручним, але зате абсолютно виправдане з погляду довготривалої надійності в експлуатації.
Так само як стандартна опція встановлений прикурювач, що забезпечить через перехідник USB заряджання зовнішніх пристроїв або під'єднувати додаткові прилади, як-от: GPS. Серед інших цікавих найцікавішостей наявність "бардачка", доступ до якого закритий кришкою, а сам він є під сидінням. Він, звісно, не супероб'ємний, але рукавички солідний набір інструментів, трос і ще якісь прибамбаси зможе вмістити.
Характеристики
Довжина, м. |
1,92 |
Ширина, м. |
1,12 |
Висота, м. |
0,86 |
Маса, кг |
253 |
Основні характеристики |
|
Двигун, тип |
Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, з балансувальним валом, повітряного охолодження |
Діаметр циліндра та хід поршня |
62,0 x 58,5 |
Ступінь стиснення |
9.5:1 |
Об'єм, см3 |
176 |
Система живлення двигуна |
Карбюратор |
Система змащення |
Примусова з оливним насосом підвищеної продуктивності, встановленим у нижній частині картера для виключення оливного голодування в режимі їзди поздовжніх і поперечених нахилів до 42 градусів |
Система електроживлення |
АКБ 12V9А |
Система запалювання |
Електронне (CDI) з електростартером |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. |
12,5 / 8000 |
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. |
12,1 / 8000 |
КПП |
Автоматична, безступеневий варіатор із положеннями: Передній хід/Нейтраль/Задній хід |
Тип привода |
Комбінований варіант: ремінне передавання від двигуна до трансмісії + ланцюговий привод тягової осі (маркування ланцюга 520H посилене) |
Задній гальмівний механізм |
Монодисковий із гідравлічним приводом і армованою гальмівною магістраллю |
Передні гальмівні механізми |
Дискові з гідравлічним приводом і армованими гальмівними магістралями |
Підвіска задня |
Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором зі збільшеним ходом, гвинтові пружини зі ступеневим регулюванням переднатягу |
Підвіска передня |
Незалежна, подвійні A-подібні поперечні важелі, амортизатори зі збільшеним ходом, гвинтові пружини зі ступеневим регулюванням переднатягу |
Колісні диски |
легкосплавні |
Максимальна швидкість, км/год |
65 |
Витрата палива на л/100 км |
3,1 |
Вантажність, кг |
140 |
Розмір шин передні/задні |
АТ21×7-10 — передні та АТ22×10-10 — задні |
Об'єм паливного бака, л |
8 |
Масабаритні характеристики |
|
Кліренс, мм |
175 |
Довжина, мм |
1800 |
Ширина, мм |
1 020 |
Висота, мм |
1 090 |
Колісна база, мм |
1140 |
Споряджена маса, кг |
182±5кг |
Основні | |
---|---|
Виробник | Loncin |
Тип | Новий |
Об'єм двигуна | 176 куб. см |