29 050 ₴
Мотоцикл SP125C-2C
Навіть досвідчений мотоцикліст не відразу дізнається в новому вигляді мотоцикла SPARK SP125C-2C все ту ж славну легендарну АЛЬФУ, тому що ця модель є потужним симбіозом колишньої практичності, надійності та доступності з абсолютно новою динамічною спортивною стилістикою. І дійсно — чітко простежуються характерні ознаки мотоциклів вищого рівня, що ідеально вписуються в новий дизайн:
• великі міцні п'ятиспициві колеса з легкого сплаву, як-от у 150-кубових і 200-кубових машин;
• потужні та надійні гідравлічні гальма;
• місткий стильний бензобак зі стрільчастими накладками;
• довге двомісне сидіння з явно спортивним профілем і невеликим багажником;
• стильна фара з «оченятами» в обтічному корпусі;
• хижий аеродинамічний «клюв» перед двигуном;
• профільовані боковини корпусу з ребристими вікнами;
• ефектне складане переднє крило з оригінальними «вушками»;
• конічної форми глушник із хромованою металевою захисною накладкою;
• дзеркала заднього огляду оригінальної ромбічної форми;
• яскрава світлодіодна матриця замість лампочки в задньому ліхтарі.
Отже, одна з найяскравіших новинок 2018 року — мотоцикл SP125C-2C хоча й приблизилася впритул до машин середнього класу своїм чудовим дизайном, сучасними технічними рішеннями та експлуатаційними характеристиками, все-таки є легким мотоциклом, який повною мірою зберіг усі переваги та переваги цього типу, зокрема надійність, практичність і невисоку ціну. Безсумнівно, він є одним із найбільш яскравих і гідних уваги представників великої родини легких дорожніх мотоциклів класичного компонування з об'ємом двигуна до 125 куб. см. Досить було б просто поставити його поруч із будь-якою іншою Альфою, щоб вочiю побачити різницю, але ми досліджуємо всі його переваги та особливості докладно.
Головні відмітні якості цього мотоцикла — його виняткова практичність і функціональність, тобто гарні експлуатаційні якості за дуже доступної ціни. Цей мотоцикл для тих, кому насамперед важливі не стільки відчуття швидкості та «зустрічковий вітер» (хоча максимальна швидкість у нього зовсім не маленька — 85 км/год), скільки гарантована можливість вчасно та з комфортом доїхати до місця призначення і довезти пасажира (загальна вантажність як у великих мотоциклів — 150 кг).
Завдяки своїй універсальності, мотоцикл однаково підходить і для новачків, і для мотоциклістів. Новачкам він простить невеликі брязкальця в керуванні, неминучі в період навчання водіння. А колишні водії впевнено почуватимуться на ньому та в стрімкому міському потоці, і під час неспішної їзди по сільській дорозі. Варто, до речі, зазначити, що через свою високу маневровість і чудову керованість, SPARK SP125C-2C в умовах міського трафіку має незаперечну перевагу перед потужними, але неповоротливими мотобайками. А завдяки різкому розгону та динамічності він легко виграє дистанцію біля скутерів.
SPARK SP125C-2C проєктувався як практичний класичний мотоцикл «на кожен день», але, як ми вже зазначили, він має досить привабливий динамічний дизайн, за який власнику не доведеться червоніти.
Ємний трапецеїдальний бензобак (кришка бака закривається на ключ) з обох боків закритий стрільчастими декоративними накладками, які відчутно надають вигляду мотоцикла спортивного характеру. Двоколірний передній щиток (кстати, дуже ефективно вкриває від бризок і бруду) також зроблений у спортивному стилі. Фара має краплеподібний обтічний профіль. Внизу, під двигуном, встановлений аеродинамічний «клюв», головне завдання якого — формування повітряного потоку, обдувального ребра головки циліндра.
Логічним завершенням динамічного іміджу мотоцикла є рельєфні боковини, витягнутий підсідельний обтічник, подовжене заднє крило та конічний глушник зі стрільчастою металевою накладкою, що захищає ногу пасажира від можливого опіку.
Наявність ефективної фари та приладів світлової сигналізації дає змогу без обмежень експлуатувати SPARK SP125C-2C у будь-яку пору доби та на будь-яких дорогах.
Передня фара обладнана стандартною 12-вольтовою лампою розжарювання з перемиканням ниток «ближній/дальній». Багатосегментний відбивач формує світловий потік правильної форми, який добре освітлює дорогу та не сліпить зустрічних водіїв. В одному корпусі з фарою змонтовані дві лампи підсвічування.
Задній ліхтар трохи незвичайний: з розсіювачем білого кольору. Річ у тім, що всередині нього є спеціальна світлодіодна матриця, що має два рівні яскравості світіння: «габарит» і «габарит». Потужне світіння цих світлодіодів неможливо не побачити навіть у сонячний день.
Передні та задні покажчики поворотів встановлені на еластичних тримачах: не відламаються у разі випадкового удару та абсолютно травмобезпечні. До того ж вони повністю взаємозамінні між собою. А для підвищення безпеки в темну пору доби, на стійці керма та на задньому крилі змонтовані відбивачі (катафоти) великої площі.
Завдяки зручній посадці, раціональному розміщенню центру ваги конструкції та продуманій ергономіці всіх елементів, SPARK SP125C-2C дуже простий і слухняним у керуванні. Не надто широке, але й не вузьке кермо з регулюванням кута нахилу — якраз те, що потрібно для точного маневрування в міському режимі. Та й на просілці він не вирветься з рук під час їзди на камінь або потрапляння переднього колеса в ямку.
На ручках керма змонтовані важелі зчеплення й переднього гідравлічного гальма. Справа та ліворуч — комбіновані перемикачі роботи електроприладів: стартера, режимів роботи підсвітки та фари, покажчиків поворотів, звукового сигналу, швидкого глушіння двигуна. Дзеркала заднього огляду великі, , але завдяки оригінальній формі, зовсім не заважають огляду вперед.
Ліворуч від підніжки водія — важіль перемикання передач. На SPARK SP125C-2C цей важіль двоплечий, що дуже зручно, оскільки дає водієві їздити практично в будь-якому взутті. Справа — педаль заднього гальма. Великий хід цієї педалі дає можливість гальмувати та плавно, і різко — як того вимагає конкретна дорожня ситуація. Там само праворуч і відкидний важіль кікстартера.
Характеристики
Основні характеристики
Тип мотоцикла |
Дорожній, двомісний |
Максимальна швидкість, км/год |
85 |
Вантажність, кг |
150 |
Тип палива |
Неетильований бензин з октановим числом не нижче 92 |
Об'єм паливного бака, л |
9,0 |
Середня витрата палива, л/100 км |
2,1 |
Напруга бортової електромережі, В |
12 |
Колісна база, мм |
1230 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм |
1900х760х1100 |
Конструкційна маса, кг |
85 |
Двигун
Модель двигуна |
1P54FMI |
Тип двигуна |
Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Робочий об'єм двигуна, см3 |
120 |
Номінальна потужність, кВт (л. с.) |
5,5 (7,5) |
Максимальні оберти колінчастого вала двигуна, об/хв |
8000 |
Тип стартера |
Електростартер, кікстартер |
Тип КПП |
механічна 4-ступенева, кругова (схема -0-1-2-3-4-) |
Зчеплення |
Механічне, багатодискове, в олійній ванні |
Привод заднього колеса |
Відкрите ланцюгове передавання |
Шасі
Диски колес |
Легкосплавні литі десятиспициві |
Підвіска переднього колеса |
Телескопічна вилка |
Підвіска заднього колеса |
Маятникова з двома амортизаторами |
Амортизатори передні/задні |
олійні/оливні |
Тип переднього гальма |
Барабанний механічний |
Тип заднього гальма |
Барабанний механічний |
Розмір шин: (передня/задня) |
2,50-17 / 2,75-17 |
Тип протектора (передний/задний) |
Дорожній універсальний |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Spark |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 120 куб. см |
Колір | Білий |