152 720 ₴
Мотоцикл Geon Dakar GNX 250 (Enduro) Factory 2019
Акція: + 3 л олії Motul у подарунок!
Мотоцикл обладнується тим самим силовим агрегатом, що й попередня модель.
Силовий агрегат — це загальний елемент, що поєднує обидві версії Дакар. Але й він буде везти байк по-іншому завдяки новому карбюратору — японський NIMOTA вперше встановлюється на Геон, але обов'язково увійде до списку затребуваних компонентів.
Японський карбюратор NIMOTA вирізняється високою ефективністю. Допомагає розганятися плавно на самому старті та максимально згладжує криві зростання потужності та моменту. На прямих 250-кубовий двигун швидко розганяється мотоцикл — головне, не соромитися маніпулювати лапкою перемикання передач і ручкою "газа".
До того ж власники GNX-версій по-іншому відчують відбій двигуна завдяки великим заднім зіркам із 52 зубами! Зірки виготовлені з фрезерованого алюмінію з анодованим покриттям. Путеводна зірка, як і раніше, на 13 зубів.
Охолодження двигуна, як і має бути на високому рівні — 2 радіатори, захищені міцними жалюзі. Шланги рідинного охолодження не тільки мають цікавий колір — силіконові патрубки системи охолодження мають кілька шарів армування — вони міцніші та надійніші, а сам силікон краще протистоїть агресивному середовищу, ніж гума. А отже, ці патрубки слугуватимуть довше та витримають більше «пригод», ніж стандартні гумові.
Головна відмінність нового покоління — це хромо-молібденова рама.
По-перше, такий тип рами більш ремонтопридатний, оскільки дає змогу зварювати, ремонтувати, обслуговувати, змінювати. З огляду на специфіку жорсткої експлуатації, така перевага для багатьох має важливе значення.
По-друге, така рама легша, що також складно переоцінити в екстремальних умовах ендуро драйвів.
Як і раніше, GEON йде по шляху максимального зниження маси — для цього на мотоцикл було встановлено велику кількість фрезерованих алюмінієвих компонентів: траверси та кріплення керма, маточини та задня зірка, важелі переднього гальма та зчеплення. А також з алюмінію виготовлені педаль заднього гальма, лапка КПП, важелі прогресії й сам маятник, кріплення захисту рук і обода коліс, підрамник і підніжки, кермо.
Гелевий акумулятор замінив на літієво-іонну батарею зі зменшеною вагою. Завдяки всім старанням сухої ваги мотоцикла вдалося знизити до 108 кг. І загалом апарат став трохи компактнішим.
Легка вага траверс і зниження непідрессорних мас не тільки позитивно вплинуло на керованість байка, а й підвищило ефективність відпрацювання мотоциклом нерівностей і стабільність на високих швидкостях.
Хоча, звичайно, левова частка відповідальності за відпрацювання нерівностей лежить на амортизаторах. І тут вони, як і годиться серії Dakar, встановлені в максимальній комплектації з усіма регулюваннями. Спереду встановлені потужні тайванські амортизатори перевернутого типу з діаметром 47 мм. Ззаду газомасляні амортизатори з зовнішнім резервуаром (рюкзачневого типу). У синергії з важільною прогресією забезпечує максимальну ефективність моноамортизатора та задньої підвіски загалом.
Нова вилка від Fastace також дала змогу мотоциклу "зкинути" у вазі та дає швидкий доступ до настроювання підвіски.
Тиск у підвісках можна регулювати — підкачати або навпаки спустити. Штатних регулювань підвісок вистачить навіть професіоналу ендуро середнього рівня, якщо говорити про тренування та практики. Штоки пір'я вилки приховані від бруду великими захисними «лопухами».
КПП, як і раніше — 6-ступеневий. Передачі вмикаються чітко, без сторонніх звуків і помилкових «нейтралів». Перше передавання коротке — дає змогу потужно вигрібати ґрунт і не гладнути. Далі момент передається на зірку за допомогою знаменитої ланцюга AFAM з розміром 520. Слайдери та пастка ланцюга виготовлені з міцного зносостійкого матеріалу, мають продуману ефективну форму та добре вписуються в загальний екстер'єр мотоцикла.
Ще одне оновлення, яке відразу впадає в око — це резонатор вихлопної системи, «мегабомб», як його часто називають. Він ефективно додає на низах і покращує продуктивність двигуна. Глушник виготовлений так само з легких матеріалів і зварений охайними швами «аргона». Не тільки має добрий вигляд, але ефективно доповнює систему вихлопу.
До речі, резонатор і витрата палива впливає — хоч і не сильно, але знижує. А бак палива з об'ємом 9 літрів дасть змогу досить довго не згадувати про дозаправляння, що дуже важливо в умовах прогулянок дикими місцевостями.
Якщо говорити про ергономіку, то нова форма сидіння й бензобака дають можливість зміщувати тіло вперед, завантажуючи переднє колесо для поліпшення контролю в повороті. А невелика вага моделі та прийомиста для ніг форма пластику дає змогу щільно утримувати мотоцикл ногами, що підвищує рівень контролю.
До того ж кришка бензобака стала нижчою, ніж на попередній моделі. Це дає велику свободу для переміщення тіла: можна далі зміститися вперед і максимально завантажити переднє колесо, щоб під час розгону мотоцикл не підіймався на заднє колесо.
Плюс висока рама в поєднанні з високим кермом дадуть змогу зручніше триматися в стійці.
Рама захищена накладками в нижній частині, щоб від черевиків не залишалися подряпини та потертості.
Широке легке кермо (типу TwinWall) змінного діаметра (28 мм в основі) має інформаційні насічки для зручності в установленні та регулюванні положення. На кермо встановлена рейка жорсткості з подушкою. Курки зчеплення й переднього гальма не тільки полегшені, але й складні — не зламаються під час падіння.
Міцні грипси та коротка ручка газу сподобаються всім, хто любить активні або навіть агресивні покаточки. Кнопки на кермі, як і проводина загалом — вологозахищені.
Гальмівні системи аналогічні класичним Dakar'а. Вирізняється тільки колір армованих магістралей — вони стали чорними. Лапка заднього гальма виготовлена з товстого алюмінію з високим запасом міцності та мінімальним проміжком на осі. Зусилля передається через шарнірне з'єднання, що сприятливо позначається на чіткості дозування зусилля й довговічності вузла. Гальмівні диски пелюсткового типу з максимально полегшеною формою та покращеною вентиляцією.
Ще одна чимала відмінність Dakar GNX — це сучасніший зовнішній вигляд пластику. Пластик щільний і еластичний. Кришка повітряного фільтра зручно замикається і її можна відкрити без інструменту в польових умовах для заміни або грубого очищення фільтра. Нове переднє крило дуже добре захищає від бруду, що летить, а захист рук від шматків бруду, каміння та від гілок.
На мотоциклі є така зручна «фіча», як гумова петля для бічної підніжки, що не дає їй бовтатися або навіть відкритися під час жорстких рейдів.
Гума CST вже добре знайома на території України та має позитивні прогнози.
Спиці встановлені посилені — з діаметром 4 мм і виготовлені з неіржавкої сталі. А також із неіржавкої сталі виготовлений і весь мітиз мотоцикла. Ободи посилені, алюмінієві.
Dakar GNX обладнується повним комплектом світлотехніки, дзеркалами, спідометром і заднім бризковиком, він же кріплення номера — весь необхідний комплект для реєстрації мотоцикла й експлуатації на дорогах загального користування. Компанія-імпортер надає повний пакет документів.
Вказівники поворотів — LED дуже яскраві та встановлені на еластичні ніжки, які згинатимуться під час падіння, але не зламаються. Стоп-сигнал теж LED — дуже яскравий.
LED-панель приладів компактна й акуратна. Якщо Ви правильно катаєте — у Вас не буде часу за нею стежити. Замок запалювання захований під сидіння для кращого захисту від потрапляння вологи та бруду.
Попри велику кількість принципових змін, мотоцикл має високий рівень взаємозамінності запчастин, вузлів і тюнінгу зі звичним Dakar'а.
Шанувальники кросу полюблять ці мотоцикли ще й за електростартери — не потрібно "кикати" щоразу, коли заглибних — це великий плюс.
У комплекті з кожним мотоциклом надається лобовий пластик під номер (разом фари)
Geon Dakar GNX 250 — це ідеальний баланс між легкістю й потужністю, особливо для тренувань, а також фрирайду лісами та стежками. Це ще й чудовий баланс комплектації та ціни. Такий «фарш» у стандартній комплектації Ви точно не знайдете ні в кого з виробників.
Технічні характеристики
Двигун/трансмісія |
|
Тип двигуна |
1 циліндр, 4Т, SOHC, 4-клапанний, з баланс-валом, рідинне охолодження |
Робочий об'єм (см3) |
249 |
Максимальна швидкість (км/год) |
110 |
Макс. потужність (л.с./при об./хв) |
28/9000 |
Макс. крутний момент (Нм/при об/хв) |
23/7000 |
Система живлення |
Карбюратор/інжектор |
Система пуску |
Електро/кикстартер |
КПП |
5-ступенева механічна |
Шасі |
|
Рама |
Сталева трубчаста |
Передня підвіска |
Телескопічна вилка перевернутого типу, 47 мм із набором регулювань, хід 300 мм |
Задня підвіска |
Алюм. маятник, моноамортизатор із набором реулювань, хід 110 мм, система важільної прогресії |
Тормоза, передний/задний |
Дисковий 2-поршневий супорт 240 мм/дисковий однопоршневий супорт 240 мм |
Шини, передня/задня |
80/100-21 // 100/90-18 |
Загальні дані |
|
Колісна база (мм) |
1460 |
Висота за сидінням (мм) |
950 |
Дорожній просвіт (мм) |
270 |
Суха вага (кг) |
108 |
Паливний бак (л) |
9 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Geon |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Колір | Чорний |