43 500 ₴
Електротрайк FADA BULLi
Електротрайк FADA BULLі як і інші триколісні засоби для пересування у модельному ряді FADA є триколісним велосипедом. Однак у його конструкції є чимало відмінностей від звичних оку велосипедів у прямому значенні цього слова.
Основною технічною особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не інтегрований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на моделях Fada являє собою відокремлений тяговий модуль виносного типу. Він безщітковий з приводним валом (сердечником) з термозміцненої сталі. Це двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим оребренням для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу володіють гарною термостійкістю і механічною міцністю. Виливка є найбільш широко використовується способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та в медичному обладнанні.
Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:
Якщо висловитися більш зрозуміло – найважливішим і значущим плюсом магнітівAlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом кількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.
Привід від двигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка. Це обумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і звичайно ж виключає наявність приводних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношувалося б. З урахуванням ваги самої моделі і навіть дозволеного навантаження в 215-220 кг. шестерний редуктор + приводні півосі - просте і дуже надійне рішення, що не вимагає частого регулювання, очищення та заміни деталей. Єдина увага іноді потрібно приділяти заміні трансмісійного масла в редукторі або залити після придбання більш якісний варіант з числа іменитих і таким чином збільшити інтервал заміни.
Електротрайк FADA не призначений для того, щоб долати складні рельєфи. Звичайно він може впоратися з проїздом ям і колдобин на наших дорогах на малому і середньому ходу, але це транспорт не для бездоріжжя, тому не було жодного сенсу ускладнювати конструкцію підвісок подорожчаючи її і роблячи більш вразливою. Підвіска на всіх електротрайках здійснена за принципом простоти і надійності. Ззаду міст спочиває на двох поздовжніх важелях, які між собою додатково з'єднані поперечним розпірним елементом. закритого прямокутного перерізу. У передній частині вони кріпляться через сайлентблоки до рами, а в кінці встановлено амортизатор з пружиною. Конструкція являє собою залежну підвіску з поперечною балкою заднього моста. Причому сама балка мосту знаходиться над П-подібною конструкцією важелів і поперечного елемента. Це виконано для того, щоб зменшити вразливість деталей та збільшити дорожній просвіт ззаду. Передня ж підвіска є класичною телескопічною вилкою. Нічого зайвого та складного.
Триколісний Bulli у типовому режимі використання розрахований для використання двома пасажирами + водій.
Якщо на трайці переміщається одна людина, він може вибрати зручне положення завдяки величезному діапазону регулювання. Вона призначена для ситуацій, коли транспорт використовується людьми з обмеженими можливостями або травмами ніг, коли єдине зручне положення це напівзігнута нога, а отже, для неї має бути достатньо вільного простору. Саме сидіння має бічні підлокітники та спинку з м'якою вставкою для зручнішої посадки.
Крім цього в моделі передбачена можливість трансформації сидіння для забезпечення окремих місць. У принципі в поїздці на коротку дистанцію на Bulli можна розмістити і трьох осіб, за умови, що третьою буде дитина.
Якщо ж їде одна людина, середнє сидіння можна перевернути на 180 градусів (дном нагору) і nbsp; у складеному вигляді воно розміститься під основним, а маленьке сидіння для дитини просто складається вниз і не заважає при їзді дорослому. Про середнє сидіння в розкладеному стані не можна сказати, що воно винятково зручне. Але доросла людина не дуже значної комплекції може на ньому розміститись і доїхати до місця призначення.
Модель оснащена переднім багажним кошиком для практичного використання в домашній господарській діяльності. А задній багажний відсік можна використовувати для перевезення чогось габаритнішого. Його можна додатково збільшити, якщо зрушити головне сидіння вперед. У цьому випадку розмістити вантаж можна "з гіркою".
Для безпеки рама Bulli забезпечена в передній частині потужними трубчастими припливами, які складають основу силового каркаса. Вони призначені для того, щоб у разі якщо на шляху зустрінеться перешкода в з яким зіткнення не уникнути, зминання передньої вилки може статися, але рама зможе протистояти надмірній деформації. Бордюри звичайно таранити не потрібно, але впевненості у міцності додає.
Сидіння для третього молодшого пасажира орієнтоване винятково на дітей. Відкидна подушечка попереду невелика за розміром, проте спеціально для зручності та безпеки на передній частині під кермом знайшли місце зручні поручні, для того щоб дитина могла триматися і мати точку опори. Крім цього, у передній частині під кермом передбачені невеликі відсіки для розміщення пляшки з водою або дрібної поклажі. Зверніть увагу на торцеві краї поручнів для дитини – вони виконані у формі гачка. Це зроблено спеціально, щоб їх можна було використовувати для підвішування пакета чи сумки. Дуже просте та зручне рішення.
Органи управління Bulli хороші тим, що інтуїтивно зрозумілі навіть людям похилого віку, які далекі він новомодних сервісних кнопочок і режимів. Усі вони мають зрозумілу символіку. На лівому перемикачі розташовані кнопки активації покажчиків поворотів, увімкнення головного світла та клаксон. Ліворуч вибір режиму руху вперед або назад (так, Fada Bulli має в конструкції режим заднього ходу). Кнопка з позначеннями 1, 2, 3 - це вибір режиму руху: Одиниця - найспокійніший та більш економічний варіант, а трієчка найпотужніший режим. Саме в третьому варіанті Bulli можна переміщатися дуже активно. Максимальна швидкість, заявлена виробником, може досягати 35 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу може коливатися від 40 до 50 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку подорожі. Хороші показники, враховуючи середньостатистичні потреби; користувачів, невелику вартість самого електротрайка в парі з його практичностю при використанні в повсякденному житті. Панель приладів відображає заряд батареї, швидкість та пробіг.
Оскільки цей транспорт може стати засобом пересування для людей з обмеженими можливостями опорно-рухового апарату, у конструкції гальмівної системи передбачено важливу особливість. Заднє гальмо на Fada BULLi виконане за комбінованою схемою. Активацію можна проводити як важелем на кермі (рукою), так і гальмівною педаллю (ногою). Така схема обрано спеціально для тих, хто з якихось причин не зможе використати один із варіантів.
Триколісний електровелосипед FADA BULLI в першу чергу орієнтований на мобільність двох або трьох людей в умовах невеликих відстаней. Він у будь-якому випадку більш стійкий, ніж двоколісний велосипед, і не вимагає особливих навичок в управлінні. Не потрібно очікувати від нього динамічних надможливостей, тому що він спочатку призначений для зовсім іншого: зручного переміщення кількох людей або однієї людини у спокійному та безпечному темпі.
Проте двигун потужністю 600 Ватт дозволить моделі пересуватися впевнено навіть в умовах місцевості, яка має перепади рельєфу, тобто така дорога не викличе надмірних обмежень для їзди.
У стандартну комплектацію FADA BULLi входять:
- Металевий передній багажний кошик
- Зсувне основне сидіння + Відсік для багажу ззаду під самим сидінням
- РК панель приладів з індикацією інформації про рівень заряду батареї, швидкості та індикатори зовнішнього освітлення
- Дзеркала заднього виду;
- Сигналізація з двома брелоками дистанційного керування
- Розмірність та тип шин. Усі три покришки однакові, безкамерні шини 3.00-8
- режим реверсу (задній хід);
- 3-х діапазонний перемикач швидкісного/потужного режимів руху (економ, стандарт, потужний);
Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу);
Режим "2" - стандартний режим руху за будь-яких дорожніх умов;
Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення
- Колісні диски легкосплавні
- Гальмівна система: передній барабанний / задній барабанний;
У стандарті до батареї додається стандартний зарядний пристрій живлення батарей від звичайної електромережі з напругою 220 Вольт.
Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 32 A/г. (1200 Вт * год). Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Технічні характеристики
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 1580 |
Ширина, мм | 680 |
Висота, мм | 1100 |
Споряджена маса, кг | 121 |
ПАРАМЕТРИ ДВИГУНА | |
Ємність акумуляторної батареї | Батарейний модуль складається з 5-ти тягових свинцево-кислотних акумуляторів виконаних за AGM-технологією загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт * год). |
Запас ходу на електротязі, км | Від 40 до 50 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки. |
Максимальна потужність електродвигуна, Вт | Номінальна потужність - 600 Ватт Максимальна потужність – 650 Ватт |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤450 |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Max швидкість при русі на електротязі, км/год | ≤38 |
Двигун, тип | Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через знижувальний редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий з приводним валом (сердечником) із термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребра для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). |
Додаткове пасажирське місце | Є можливість трансформації на три посадочні місця |
Енергоспоживання та напруга зарядного модуля | Автоматичний зарядний пристрій для свинцево-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 Вольт із силою струму 2.8А |
Живлення для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
Охоронна сигналізація | З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті) |
Розширений стандартний пакет опцій | Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + багажний кошик спереду Найпотужніший 600 Ватт повноцінний двомісний варіант + розкладається третє сидіння для дитини та поручні Легкосплавні диски та безкамерні шини |
Світлотехніка задня | LED задні ліхтарі |
Світлотехніка передня | LED-фара головного світла |
Тип батареї | Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. |
Тип панелі приладів | РК панель приладів |
КПП | Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення |
Тип приводу | Привід від електродвигуна двигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка |
Задній гальмівний механізм | Барабанний з механічним ножним приводом |
Підвіска задня | Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. |
Передні гальмівні механізми | Барабанний з механічним ручним приводом |
Колісні диски | Легкосплавний алюмінієвий |
Вантажопідйомність, кг | до 220 |
Розмір шин передні/задні | Передня шина 3.00-8, задні шини 3.00-8 |
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м | 1,37 |
Ширина, м | 0,75 |
Висота, м. | 0,65 |
Об'єм, куб.м | 0,67 |
Вага, кг | 121 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | FADA |
Стан | Новий |