65 559 ₴
Електричний скутер FADA UNLI (LI-ION)
Електроскутер ЮНЛі розрахований на перевезення двох осіб, включаючи водія, з максимальним комфортним розміщенням і може витримувати навантаження до 200 кг. Максимальна швидкість заявлена виробником до 60 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу до 88 км. в економічному режимі їзди. Джерелом живлення у цьому скутері є літій-іонна батарея.
У стандартне оснащення входить:
- зарядний роз'єм USB;
- BLUETOOTH-модуль із системою аудіовідтворення формату MP3 (музики) з керуванням на кермі;
- режим реверсу (задній хід);
- 3-х швидкісний перемикач швидкостей;
Режим "1" - максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу);
Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах;
Режим "3" - потужнісний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення.
- всі прилади освітлення і стоп сигнал оснащені світлодіодними лампами;
- для забезпечення безпечного зберігання електроскутера завод виробник передбачив і оснастив цю модель охоронною сигналізацією з керуванням через брелок;
- багажник.
Розмірність і тип шин: передня 130 / 60-13 Виробник - KENDA, задня 130 / 60-13 Виробник - KENDA.
Диски алюмінієві легкосплавні. З урахуванням значних динамічних здібностей FADA UNLі для впевненого гальмування обидва колсеа забезпечені дисковими гальмами з гідравлічним приводом.
Конструкція двигуна - прямий привід, виконаний у вигляді безщіткового мотор колеса на постійних неодимових магнітах з датчиками Холла та максимальної пікової потужністю 3000 Вт.
Номінальна потужність двигуна колеса – 2000 Вт.
Загальний опис літій-іонної батареї та рекомендації щодо експлуатації електросуктера FADA UNLi.
Літієві акумулятори у порівнянні з джерелами інших типів мають високу питому щільність енергії, що при рівних типорозмірах дозволяє забезпечити електроживленням навантаження протягом більш тривалого часу.
Застосування літій-іонних акумуляторів з гель-полімерним електролітом виключає необхідність контролю рівня, температури та щільності електроліту, що є необхідною умовою технології обслуговування свинцевих акумуляторів типу АБ. Застосування таких батарей суттєво скорочує витрати на їх експлуатацію, вони мають тривалий термін служби від 10 до 15 років, що у 2-3 рази перевищує термін експлуатації акумуляторів типу свинцево-кислотних.
Електроскутер FADA UNLi оснащується літій-діоксид-марганцевою батареєю LiMnSO4 з загальним номіналом 72V-30Ah (2160 Вт*ч).
Даний тип батареї є найбільш технологічно вивченим, випробуваним на різних джерелах споживання, функціональним та безпечним з різних типів літієвих акумуляторних батарей. Їх ємність нижче, ніж у батарей з матеріалами на основі кобальту, але вони дешевші і не вимагають застосування конструктивно складних мікросхем для управління процесами заряду-розряду, а також спеціальних температурних контролерів. За рахунок оптимальних характеристик і великої тиражності виробництва, помірної вартості літій-діоксид-марганцеві батареї є дуже популярними і найчастіше використовуються у вигляді джерела живлення для електроскутерів і подібного типу ТС.
Літій-діоксид-марганцеві батареї характеризуються невеликим струмом саморозряду (2…2,5 % на рік) та більшим терміном зберігання (більше 10 років), а також широким діапазоном робочої температури (-40…+85°С). Напруга на виході літій-діоксид-марганцевої батареї відрізняється гарною стабільністю: в діапазоні від 0 % до 60 % ступеня розряду напруга змінюється в діапазоні від 3,0 до 2,5 В, а при розряді більше 60% напруга різко зменшується від 2,5 В до 1,7 В.
Рекомендації з експлуатації:
Головною перевагою літієвих акумуляторів є їхня невибагливість і простота в обслуговуванні, оскільки вони мають низький саморозряд і вони повністю відсутній «ефект пам'яті». Однак слід враховувати, що при порушенні умов заряду/експлуатації або "кулібінських експериментів у домашніх умовах" для збільшення ємності, може статися їх загоряння чи вибух. Однак це стосується всіх типів літій-іонних батарей.
Для забезпечення безпеки Li-Ion акумуляторів необхідно:
- виключити можливість короткого замикання;
- не можна допускати перегрів;
- забороняється використовувати Li-Ion-акумулятор із пошкодженим корпусом;
- не рекомендується використовувати режим надлишкового тривалого часу глибокого розряду, а також частих нетривалих циклів заряду, які знижують тривалість циклічного терміну служби акумулятора;
- Li-ion акумулятори можуть заряджатися в комбінованому режимі: від початку при постійному струмі (завбільшки 0.2С до 1С) до напруги в 4.2 (це значення залежить від виробника батареї), а далі зарядка проходитиме при постійній напрузі.
Зарядний пристрій Li-ion АБ подібний до зарядного пристрою для свинцево-кислотних і лужних акумуляторів. Основна відмінність у рівні напруги заряду: для Li-ion акумуляторів номінальна напруга елемента 3,6 В, у свинцево-кислотних – 2,2 В, лужних – 1,5…1,6 В.
Тому для забезпечення правильного процесу заряджання та максимального збереження ресурсу АБ обов'язково використовувати оригінальний зарядний пристрій, який входить до комплектації електроскутера!
Технічні характеристики
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 1970 |
Ширина, мм | 705 |
Висота, мм | 1120 |
Колісна база, мм | 1425 |
Споряджена маса, кг | 110 |
ПАРАМЕТРИ ДВИГУНА | |
Запас ходу на електротязі, км | менше або одно 88 |
Максимальна потужність електродвигуна, Вт | 2000 |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤780 |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Max швидкість при русі на електротязі, км/год | ≤45 |
Двигун, тип | Інтегрований в заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму потужністю 2000 Ватт |
Енергоспоживання та напруга зарядного модуля | 3,6-4,3 Ампер / 72 Вольта |
Живлення для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
Тип батареї | Літій-іонна батарея напругою 72 Вольта та ємністю 30 А/год. Середній час повної зарядки від 5 до 7 годин |
КПП | Трирежимний модулятор швидкостей + задній хід Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення |
Тип приводу | прямий привід на провідне заднє колесо |
Задній гальмівний механізм | Дисковий із гідравлічним приводом |
Підвіска задня | Маятникова зі здвоєними пружинно-гідравлічними амортизаторами та регулюванням натягу пружини |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний |
Колісні диски | Литі, легкосплавний алюміній |
Вантажопідйомність, кг | до 180 |
Розмір шин передні/задні | 130/60-13 KENDA / 130/60-13 Виробник шин KENDA |
Основні | |
---|---|
Виробник | FADA |
Максимальна швидкість | 45 км/год |
Потужність електродвигуна | 2000 Вт |