Ціну уточнюйте
Мінімальна сума замовлення на сайті — 100 грн
Квадроцикл SHARX 200
Новий ATV SharX з єдиним для такого типу квадроциклів ультрасучасним мотором об'ємом 177 см3 з балансувальним валом.
Двигун має обсяг 177 см3 з повітряно-масляним охолодженням (радіатор винесений вперед для кращого обдування) і вбудований балансувальний вал. Основна перевага - істотне зниження вібрації в різному діапазоні оборотів, як наслідок значне зменшення напружуваної "сверблячки" по всьому квадроциклу. Додатковою особливістю конструкції двигуна є ще одна точка фіксації осі приводного вала через опору з підшипником, який встановлений на внутрішній стороні металевої кришки варіатора. Така конструкція сприяє розподілу навантаження на дві точки кріплення і на користь збільшення терміну служби приводного ременя. Коли вал на одній опорі (як зазвичай в конструкції подібних скутерних двигунів), щоки варіатора в будь-якому випадку мають більшу рухливість вібраційну і активніше «підгризають» ремінь.
Внутрішні ролики механізму варіатора мають нестандартну вагу не менше 18 грам - це скоротило часовий інтервал відгуку робочого механізму передачі крутного моменту на різку подачу газу. Така конструкція забезпечує більш швидку, але не менш плавну зміну передавального числа і, як наслідок, більш активний набір швидкості.
Оптимізовано повітряний канал подачі повітря в простір, де розташований механізм варіатора для мінімізації опору течією потоку повітря. Приводний ремінь PowerGrip від відомого виробника Gates.
Оптика LED по колу. А ще в конструкції задніх ліхтарів передбачені два світлодіоди, які висвітлюють дорогу при переміщенні важеля КПП в положення Reverse (задня передача). У темряві - дуже корисна функція. Передбачено і наявність кнопки, яка активує аварійку.
Прожектор, встановлений попереду складається з 42 світлодіодів і світить не гірше дальнього світла як у багатьох авто. Він у квадрику SharX є стандартним оснащенням для даної версії.
Гідравлічні машинки механізмів управління переднього і заднього гальм обидві винесені на кермо. Керуючі дії здійснюються лівим і правим важелем на кермі. На деяких інших квадроциклах заднє гальмо активується через ножну педаль. Але насправді це сумнівне рішення на такому типі техніки:
По-перше незручно правій ступні - у всіх розміри ноги різні і розташування педалі НЕ буде зручним для всіх. Комусь точно не підійде.
По-друге - при їзді по нерівній поверхні права нога не матиме точку опори надійну, адже вона повинна знаходитися на важелі гальмівному, але упиратися або натискати на нього потрібно тільки в певний момент, а не використовувати як точку для опори ноги.
По-третє - якщо ззаду пасажир, значить його ступні теж знаходяться там же де і ноги водія і він своїми ногами може заважати фіксованому розташуванню ноги водія, який через вплив може випадково активувати заднє гальмо. На підніжці є два майданчики, які розташовані вище основної частини, але вони скоріше для більшої зручності посадки другого пасажира, оскільки на їх малій площі можна розмістити лише п'яту.
У SharXe опорні підніжки по всій площі вільні.
Кермо змінного перерізу має в основі діаметр 28 мм, а по краях 22 мм. Воно має більшу міцність на кручення - що для квадроцикла досить важливо.
Сигналізація з функцією дистанційного запуску також є стандартним оснащенням моделі ATV SharX 200.
Всі елементи рухливих частин і втулки, які використовуються для кріплення важелів забезпечені прес-маслянками для поновлення мастила. Якщо шприцювати ці елементи регулярно - підвіска проживе довше.
Технічні характеристики
Двигун, тип | Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, примусового повітряно-масляного охолодження з окремим винесеним масляним радіатором. В конструкції двигуна інтегрован балансуючий вал для зниження вібрацій |
Діаметр циліндра і хід поршня | 63 x 57,4 |
Ступінь стиснення | 10:1 |
Об`єм, см3 | 177 |
Система живлення двигуна | Карбюратор постійного розрядження (вакуумний мембранного типу), серія PF24 |
Система смазки | Примусова з масляним насосом підвищеної продуктивності, встановленим в нижній частині картера для виключення масляного голодування в режимі їзди продольних и поперечних наклонів до 38 градусів |
Система електроживлення | АКБ 12V9А |
Система запалювання | Електронне (CDI) з електростартером і ручним стартером для запуску двигуна |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 10 / 7000 |
Максимальний крутний момент, Нм при об/хв. | 11 / 6000 |
КПП | Автоматична трансмісія , безступінчатий варіатор з положеннями Передній хід /Нейтраль/Задній хід |
Тип привода | Комбінований варіант: ремінна передача від двигуна до трансмісії + ланцюговий привід ведучої осі (маркування ланцюга 530H) |
Задній гальмівний механізм | Монодисковий з гідравлічним приводом і однопоршневим супортом |
Передні гальмівні механізми | Дискові з гідравлічним приводом і армованими гальмівними магістралями |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором зі збільшеним ходом, гвинтові пружини зі ступінчатим регулюванням преднатягу |
Підвіска передня | Незалежна, подвійні A-образні поперечні важелі, амортизатори зі збільшеним ходом, гвинтові пружини зі ступінчатим регулюванням преднатягу. На торцевій частині шарових опор передбачені прес-маслянки для обслуговування |
Колісні диски | Легкосплавні, покрашені захищені від корозії катафорезною обробкою. Передній і задній диски 10-ти дюймові |
Максимальна швидкість, км / год | 68 |
Витрата палива на л/100км | 3,9 |
Вантажопідйомність, кг | 155 |
Розмір шин передні /задні | АТ23×7-10 - передні і АТ22×10-10 – задні |
Об`єм паливного бака, л | 5 |
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Кліренс, мм | 283 |
Довжина мм | 1870 (загальна довжина з платформами багажників) |
Ширина, мм | 1 120 |
Висота, мм | 1 140 |
Колісна база, мм | 1240 |
Споряджена маса, кг | 184 |
Основні | |
---|---|
Виробник | Shark |
Ємність паливного бака | 5 л |
Об'єм двигуна | 177 куб. см |