47 103 ₴
Мотоцикл KOVI PIT 125
ДВИГУН І КПП
Для моделі PiT 125 в якості базового мотора виробники вибрали саме вдосконалений агрегат серій W125 з індексом 153FMI. Це не типовий вихідний варіант, а двигун зі змінами в конструкції ЦПГ і інших елементів. Відрізнити такий агрегат від звичайних можна за розташуванням стартера - він знаходиться внизу, а не вгорі. Сам мотор могутніше і з більш витривалим зчепленням. Свідомо був обраний такий мотор, тому що він більш ресурсний, більш потужний, апробований на ряді інших конкурентних і якісних моделях пітбайків. Також, він оснащений не тільки звичним кікстартером, але і електричним асистентом, тому що це зручно.
Коробка передач має не кругову, а послідовну схему перемикання. Це ще одна відмінність, яка обумовлена іншою конструкцією силового агрегату. Всі передачі з першої до четвертої включаються переміщенням важеля вгору. З четвертої перейти в нейтраль не вийде. Це правильно, тому що в певний момент випадкова втрата тяги на колесі при перескакуванні в "нейтраль" може завершитися негативними наслідками.
РАМА
Одним із значущих конструктивних переваг пітбайків KOVI є сталева рама, що охоплює двигун і маятник. У нижній її частині виконані силові відгалуження, до яких кріпляться водійські підніжки і нижнє опорне кріплення двигуна. У простих «пітів» рама зазвичай має вигляд товстої труби, зігнутої в одній площині, а підніжки кріпляться чотирма болтами до приливів картера двигуна. Така рама менш жорстка, а кріплення підніжок може не витримати дальніх стрибків і пошкодити картер.
Покриттям рами є пластифікована шагренева емаль на обох версіях Pit 125 і Pit 150. На більш укомплектованій 150-ці присутня декоративна накладка на бічну частину рами, яка прикрашає зовнішній вигляд моделі. Водійські підніжки на обох версіях складні і виконані з нержавіючої сталі.
ШАССІ І ПІДВІСКА
Траверса Kovi Pit 125 і Kovi Pit 150. виконана з алюмінію. Передня вилка перевернутого типу. Виробник KKE. Загальна довжина стійки 735 мм. Діаметр пера 36 мм.
Задня амортизаційна стійка зі збільшеним діаметром штока і пружиною і фіксованими настройками. Виробник ККЕ. Загальна довжина 315 мм. Характеристики підвісок для 125 і 150-ки однакові. Справа в тому, що різниця в масі між моделями настільки мала, що зміна пружин в підвісці не особливо позначилося б на енергоємності. Тому використовується один оптимальний варіант, який, швидше за все, влаштує і власників 150-к і, звичайно порадує тих, кому потрібен саме 125-ти кубовий пітбайк.
Задній маятниковий важіль в обох версіях сталевий. У лівій частині маятника закріплений уловлювач ланцюга з полімерного матеріалу.
Передача тяги на заднє колесо здійснюється за допомогою ланцюга з маркуванням 428H. Зірка задня кріпиться до маточини через 4-х точкове кріплення з механічними стопорними елементами для запобігання можливого самовільного відкручування болтів.
Розміри стандартних зірок 14 зубів передня і 43 задня. Таке поєднання зумовить відмінний тяговий потенціал в умовах переміщення в місцевості із значними перепадами рельєфу. При необхідності задню зірку можна змінити на варіанти з великою кількістю зубів.
ШИНИ і ОБОДИ
На обох версіях встановлені алюмінієві ободи зі сталевими спицями. Параметри обода для переднього і заднього колеса різні: 1.60-17 дюймів - передній і 1.85-14 дюймів задній.
Кожен обід має 36 спиць. Сталеві спиці попереду і ззаду з'єднують обід з легкосплавною маточиною. Обов'язковим атрибутом є встановлені буксатори.
Розмірні параметри шин докладно відображені в технічних характеристиках. А ось самі шини це ще одна перевага обох моделей. Передня шина KENDA - K783, розмір 70 / 100-17, задня шина KENDA - K783, розмір 90 / 100-14. Це безумовно хороший варіант і з точки зору оптимальної пристосованості шин для різних покриттів і в форматі якості самого виробу. За рахунок жорсткої бази і м'якого розвиненого протектора шина забезпечує чудове зчеплення на пухких і не стійких грунтах. Зачепи на задній і передній покришках розміщуються в шаховому порядку, що забезпечує дуже щільний контакт з рихлим грунтом і при цьому забезпечується максимально можлива передача тягового зусилля, якщо мова про заднє колесо і найкраща реакція на керуючі дії у випадку з переднім.
ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ТА СВІТЛОТЕХНІКА
Представлені новинки не будуть забезпечуватися документами для постановки на облік. Це та категорія техніки, яка навряд чи буде постійно експлуатуватися на дорогах загального користування, тому моделі позбавлені покажчиків повороту і «бібікалки».
Однак передбачені основні елементи світлотехніки. Передня фара є і в якості джерела світла використовується LED лампа. Це дозволить райдеру їхати в умовах бездоріжжя не наосліп, а з можливістю рухатися більш безпечно.
Установка заднього ліхтаря стоп-сигналу причинно-зумовлена двома факторами:
1. Рух в темряві групою сприяє і безпеці, і орієнтування в умовах бездоріжжя.
2. Якщо пітбайк буде використовуватися в якості снаряда для відточування навичок новачка, тренер може зафіксувати момент, коли курсант задіє гальмо (побоюється, не впевнений, перегальмовує або навпаки).
Таким чином, він може підкоригувати дії учня, пояснивши, де потрібно проходити перешкоди ходом під скидання або набір газу, а де дійсно необхідно задіяти передній або задній гальмівні механізми.
На обидві версії пітбайків KOVI встановлене алюмінієве кермо. Конструкція доповнена поперечною розпіркою для посилення жорсткості.
Обидві моделі в стандарті укомплектовані оберігаючою від травм буферною вставкою в місці кріплення керма.
Блоків перемикачів на кермі немає. З оглядкою на досвід райдерів, з лівого боку встановлена тільки кнопка стоп-двигун, а з правого - кнопка запуску стартера. Форм фактор виконання у них аналогічний. Нічого зайвого. Немає кнопок - а як включити фару? А включення передньої фари та заднього ліхтаря виробляється поворотом ключа в замку запалювання в позицію «III» - все просто.
Ручка акселератора з коротким ходом. Виконавчий механізм як на мотоциклах KOVI, тільки настройки і хід звичайно відрізняються. Замість панелі приладів виробники вирішили використовувати лічильник мотогодин. Це було зроблено за порадою тих людей, які вже мають справу з пітбайком в якості інструкторів з підготовки молодого мотопокоління, а також мають досвід по ремонтним роботам. Варіант панелі приладів, яка в теорії могла бути встановлена, значно усічений по функціоналу і особливо не потрібен райдеру. Для такої категорії техніки лічильник мотогодин більш інформативний і корисний інструмент.
ГАЛЬМА
На обох версіях встановлені однакові гальмівні системи.
Попереду двопоршневий супорт з діаметром гальмівного диска 220 мм і товщиною диска 4 мм.
Ззаду однопоршневию супорт і диск діаметром 190 мм. і товщиною диска 4 мм.
На важелі заднього ножного гальма передбачений і встановлений сталевий трос, який з'єднується з крайовою платформою самого важеля. Це «Кущоріз» - він не дозволить гілці, або якомусь іншому вузькому елементу застрягти між двигуном і важелем гальма при активній їзді. З урахуванням того, що у пітбайків попереду перед двигуном немає елемента рами, що обрамляє, наявність цього елемента дуже корисна і для безпеки райдера, і для збереження елементів конструкції.
Гальмівні магістралі як і на мотоциклах KOVI Start / ADVANCE виконані з поліаміду. Вони мають термостабільність - діапазон робочих температур від -50 ° C до + 100 ° C. Практично повна відсутність внутрішнього розширення і "байдужість" до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать довготривалість служби. Мають дуже хорошу стійкість до впливу до солей, лугів, масел, паливним фракціям, УФ променів, мають чудові механічні властивості до стирання, відмінною ударною в'язкістю особливо при негативних температурах. У зимовий час усередині трубок не утворюється водяного конденсату.
ЗАГАЛЬНІ КОНСТРУКТИВНІ ДОПОВНЕННЯ І ОСОБЛИВОСТІ
Загальна ємність бака у обох модифікацій складає 5,5 літрів. Бак з поліефірного пластика, стійкого до агресивних середовищ. Пробка виконана з пластика і забезпечена клапаном для видалення надлишкових парів.
Підніжки пілота сталеві нержавіючі. Шифтер КПП зі сталі, але зі складною опорною частиною.
На обох модифікаціях присутня сталева лижа захисту нижньої частини картера, яка проходить уздовж всього корпусу агрегату. Випускна система обох моделей виконана з нержавіючої сталі. Сам бочонок глушника має мінімальну кількість внутрішніх відображаючих елементів, щоб не створювати протитиск на випуску. Він напівпрямоточний. А в якості часткового заспокоювача потоків вихлопних газів (в момент різкого скидання газу) на вигині приймальної труби інтегрований розширювальний резервуар.
Всі пластикові елементи бічних панелей, переднє крило, хвіст і кожухи (захист вилки, бічні вставки) на мотоциклі виконані з поліпропілену. Важелі управління зчепленням і переднім гальмом виконані з алюмінію. На важелі зчеплення присутній зручний регулювальний баранчик для компенсування або розпуску натягу троса.
Технічні характеристики
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | 1 циліндровий, 4 тактний, маркування двигуна 153FMI. Бензиновий, повітряного охолодження, з електростартером і механічною 4 ступінчатою КПП. |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 52,4 x 56.5 |
Максимальний кут поворота руля, градуси | ≥38 |
Рама | Полегшена, трубчатого перетину, стальна з додаванням хром-марганцевого сплаву |
Рекомендоване паливо | Бензин з октановим числом не менше 92 |
Рекомендований клас в'язкості масла | JASO MA 2; API не нижче SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності Рекомендовані продукти: Motorex Formula 4T; FUCHS Silkolene COMP 4; BARDAHL XTM SYNT. |
Ступінь стиснення | 9,3:1 |
Об'єм, см3 | 125 |
Система живлення двигуна | Карбюратор Nibbi Racing 19 |
Система електроживлення | 12N5Ah- (AGM-батарея, свинцово-кислотний тип) |
Система запалювання | Електронне СDI. В комплектації моделі передбачена наявність ключа запалювання для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна. Замок запалювання + 2 ключа. Активація фари переднього ходу і заднього габаритного ліхтаря здійснюється ключем запалювання - необхідно вибрати третю фіксовану позицію замка запалювання. |
Тип запуску двигуна | Електростартер и кікстартер |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 8,8 / 8000 |
Максимальний крутний момент, Нм при об/хв. | 8,6 / 5000 |
КПП | 4 ступінчата з багатодисковим зчепленням в масляній ванні |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Посилений ланцюг 428H. Кількість зубців передніх і задніх зірок: 13 (сталь) / 43 (сталь). |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 190 мм. Товщина диска 3,8 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду. |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 210 мм. Товщина диска 3,8 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду. |
Підвіска задня | Задня амортизаційна стійка зі збільшеним діаметром штока і пружиною з фіксованими настройками. Виробник ККЕ. Загальна довжина 315 мм. |
Підвіска передня | Передня вилка перевернутого типу. Виробник KKE. Загальна довжина стійки 735 мм. Діаметр пера 36 мм |
Колісні диски | Передній колісний диск алюмінієвий J1.6 х 17" DOT зі збільшеною жорсткістю і 36 спицями на кожному ободі. Обод - алюмінієвий, маточина стальна. З встановленим буксатором. Передній колісний диск алюмінієвий J1.85 х 14" DOT зі збільшеною жорсткістю і 36 спицями на кожному ободі. Обод - алюмінієвий, маточина стальна. З встановленим буксатором. Стальні спиці обода діаметром 3,5 мм на передньому ободі і 3,5 мм на задньому. |
Максимальна швидкість, км / год | ≥96 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 14T і задньою зіркою 43T. При зменшенні кількості зубців задньої зірки і збільшеної кількості зубців передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал) |
Кліренс, мм | 305 |
Розмір шин передні /задні | Передня шина: 70/100-17, KENDA K783 53M TT зі збільшеною кількістю шипів в протекторі. Задня шина: 90/100-14, KENDA K783 49M TT середній тип жорсткості шини, збільшена довжина шипа і розвинені грунтозацепи. |
Об'єм паливного бака, л | 5,5 |
Заправний oб'єм масла в двигуні, л. | 0,9 |
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 1780 |
Ширина, мм | 770 |
Висота по сідлу, мм | 860 мм - для варіанту на шинах 17'' и 14'' |
Висота, мм | 1010 |
Колісна база, мм | 1205 |
Споряджена маса, кг | Суха маса 78,2 кг. Споряджена маса (з бензином і маслом) - 84,5 кг |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Kovi |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 125 куб. см |
Об'єм паливного бака | 5.5 л |