Продавець Інтернет-магазин "NikMoto" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
172 відгуків
Акумулятори для електровелосипедаПридбати акумулятор
Інтернет магазин NikMoto
+380 (63) 755-83-52
+380 (67) 761-27-74
Мотоцикл SHINERAY XY250GY-6C
влево
  • Мотоцикл SHINERAY XY250GY-6C, фото 2
  • Мотоцикл SHINERAY XY250GY-6C, фото 3
  • Мотоцикл SHINERAY XY250GY-6C, фото 4
вправо

Мотоцикл SHINERAY XY250GY-6C

  • В наявності
  • Код: XY250GY-6C

75 530 ₴

+380 (63) 755-83-52
  • +380 (67) 761-27-74
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

Мотоцикл SHINERAY XY250GY-6C

Зустрічайте Shineray XY250GY-6C 250 2020 року. У нинішньому виконанні виробники пропонують дві модифікації моделі:
1. XY250GY-6C на крос-шинах
2. XY250GY-6C на більш гладких, дорожніх покришках


Відмінність між цими версіями полягає лише в типі шин. Дорожня версія оснащується більш універсальними шинами KENDA K761, в той час як варіант Cross укомплектований зубастим протектором KENDA з розмірами: задня 110 / 90-18, передня 80 / 100-21. Це і є єдина відмінність. Все інше, в тому числі і ціна - повністю однакове.

1. Двигун. Тепер на моделі встановлений мотор серії VJP 172FMM, зі збільшеною поршневою групою та потужністю 19,8 кінських сил. Його справжній обсяг збільшився до чесних 249 см3. Не 230, як було раніше, не 223 як у багатьох моделей конкурентів, які «випадково забувають це конкретизувати». Двигун в стандарті обзавівся масляним фільтром паперового типу. Ревізії піддалися і шестерні в КПП, також встановлені інші демпферні пружини кошика зчеплення. Ті, що використовуються зараз, зведуть до мінімуму опір при перемиканні і підвищать інформативність при активації тієї чи іншої передачі.

2. У симбіозі з мотором працює і новий карбюратор DENI з вакуумним клапаном, який ефективніше постачає паливо-повітряною сумішшю двигун на більш високих оборотах.

3. Виробникам вдалося повністю змінити характеристики задньої пружинно-амортизаторної стійки. Виробником нового амортизатора тепер є компанія Yuan Shock Absorber Co., Ltd. Цей виробник постачає свою продукцію дуже багатьох виробників мото, квадро і скутерів, які входять в першу десятку китайських брендів: CFMoto, Suzuki, Wuyang-Honda, Lifan, Loncin, Zongshen, Keeway, Kymco.
Ключові зміни:
- зменшилася кількість витоків і змінилася навивка пружини. Сама пружина із сталевого прокату з іншим розрахунковим коефіцієнтом пружної деформації;
- колба амортизатора має велику за обсягом внутрішню порожнину. Збільшена кількість масла і інший перетин перепускного клапана поліпшило характеристики демпфірування;
- збільшена по довжині нарізка різьблення на корпусі надає можливість "розпускання" пружини або навпаки вихідного більш "жорсткого" підпору - тобто діапазон регулювання збільшився.
Задня підвіска позбулася тих недоліків, які були раніше і набагато приємніше відпрацьовує нерівності. При цьому вона позбавлена ​​надмірної м'якості і "не упускає мотоцикл на кістки" при завантаженні другого номера.

4. На всіх важелях прогресії і на поперечині рами, всередині якої проходить вісь маятника, додані прес-маслянки. Цей захід дозволить істотно спростити поповнення мастилом підшипників без повного розбирання частин підвіски.

5. Конструкція заднього гальмівного циліндра повністю інша. Виробники відмовилися від приєднання виносного бачка. Тепер ця деталь поєднує в собі і механізм, і резервуар для гальмівної рідини. Плюси очевидні: гігроскопічність гальмівної рідини (здатність накопичувати вологу з атмосфери) нікуди не поділася, але герметичність гальмівного циліндра дозволить продовжити її властивості на більш тривалий період (раніше обсяг рідини в пластиковому бачку активніше поглинав вологу), до того ж загальний обсяг системи зменшився в два рази.

6. Задній гальмівний супорт і циліндр тепер з'єднує армована гальмівна магістраль. Із попереднім гумовим шлангом бували випадки, коли він перетирався або розшаровувався в місцях вигинів. Зараз цей момент виключений як можлива проблема.

7. На задньому важелі в місці переходу ланцюга на зірку з'явився обмежувач або по-простому «уловлювач ланцюга». Корпус деталі виконаний з алюмінію, внутрішня частина з поліефірного пластика.

8. У моделі XY250GY-6C 2020 модельного року змінено головний шлейф в проводці - він упакований в термостійкий діелектричний кембрік, а також всі основні контактні елементи з'єднуються новим типом герметичних електророз'ємів, іменованих PIN-TO-PIN. Ці елементи покликані забезпечити належну надійність всіх ключових сполук. Кожен з них з герметизуючою прокладкою і щільною контактною фіксацією. Якщо згодом власник буде використовувати спеціальний спрей для контактів (він не коштує космічних грошей), він взагалі виключить появу навіть самих незначних проблем в електроз'єднаннях.

9. У самій фарі відтепер "оселилася" LED-лампа. Налаштування світла і підбір лампи проводилися фахівцями Shineray з урахуванням форми розсіювача всередині фари для формування правильної спрямованості світлового пучка. Таким чином ефект від яскравості буде значно кращим за попередню звичайну лампу з ниткою розжарення при меншому споживанні.

10. Покажчики повороту також замінені більш якісним виробом. Яскравість світіння нового елемента значно вище, ніж у тих, які були раніше. Значущим плюсом є більш еластична кріпильна вісь - новий поворотник може витримати великі кути вигину без шкоди для власної цілісності.

11. Не обійшли увагою і два дуже важливі елементи. Колісні диски (обода) тепер виконані з алюмінієвого сплаву. Вони легше і не менш міцні. А шини на версії Shineray 6С Крос повністю інші. Виробник нової моделі покришок - KENDA. Розміри: задня 110 / 90-18, передня 80 / 100-21. Протектор має розвинені бічні частини для кращого зчеплення з пухкими поверхнями, а посилена боковина забезпечена захисним бортиком, який виступає за кромку обода для часткового запобігання від можливих подряпин або ударів по дотичній.

12. Рама мотоцикла не зазнала змін, проте тепер перед фарбуванням вона проходить катафорезну обробку в спеціальній ванні. В якості зовнішнього покриття тепер застосовується емаль з додаванням пластифікатора. Покриття такою фарбою більш стійке до дрібних сколів і подряпин. Подивимося, як проявить себе в експлуатації. А візуально ця фарба відрізняється вираженим глянцевим відблиском.

13. Ще однією корисною зміною стало використання всіх гвинтів і болтів більш високої якості і підвищеної міцності. Абсолютна більшість кріпильних з'єднань на моделі 2020 року має маркування 8.8 (межа міцності 830 МПа). А кілька вузлів одним з яких є кріплення двигуна мають болти. На версіях 2019 року теж були присутні такі болти, проте їх кількість була набагато менше. А зараз навіть найменші, які кріплять пластикові елементи тільки такі.

14. Гріпси на кермі також змінилися. Ті що зараз, м'якше і позбавлені багатошарових кутових ламелей (як на модифікаціях раніше), в які з плином часу забивалася бруд і пил і губився зовнішній вигляд. А ще нові вони виконані з полівінілового ефіру, а не з резинопластика. Цей матеріал характеризується високою стійкістю до ультрафіолетового випромінювання, «байдужістю» до води і агресивних середовищ.
У торцевих краях керма вже передбачено отвір з різьбленням для монтажу різних варіантів захисту рук.

15. А ще в якості вихідної батареї стали використовувати акумулятор фірми LEOCH. У минулому році виробники випробували дані батареї на іншій моделі мотоцикла Shineray. Через деякий час переконалися в тому, що це гарний виріб, тому тепер воно в первинній комплектації Shineray XY250GY-6C.

Технічні характеристики

ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження, верхнє розміщення распредвалу (OHC) з ланцюговим приводом и балансувальним валом (тип двигуна 172FMM)
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 71.8 х 62
Рекомендований клас в'язкості масла SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH Рекомендований продукт: MOTOREX Formula 4T 15W50
Ступінь стиснення 9,0:1
Об'єм, см3 249
Система електроживлення АКБ 12V 7А (AGM-батарея)
Система запалювання Электронне
Тип запуску двигуна Електростартер и кікстартер
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 19,8 /7500
Максимальний крутний момент, Нм при об/хв. 20,2 / 5500
КПП 5-ти ступенчатая с многодисковым сцеплением в масляной ванне
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування ланцюга 520H
Задні гальмівні механізми Дисковий з двопоршневим суппортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий з двопоршневим суппортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6мм.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і регулюванням преднатягу пружины. Ось амортизатора з кріпленням до маятника через прогресію
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 165 мм. Діаметр пера 42 мм.
Колісні диски Обід диска з алюмінієвого сплаву, спицьовані з пофарбованим ободом в чорний матовий колір
Максимальна швидкість км / год 115
Витрата палива на л/100км ≥3,8
Вантажопідйомність, кг 157
Кліренс, мм 370 (мінімальний)
Розмір шин передні /задні Крос-шина KENDA, розмірності 80/100-21 – передня и 110/90-18- задня Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини с развиненим малюнком протектора
Об'єм паливного бака, л 13
Заправний oб'єм масла в двигуні, л. 1,1
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 2050
Ширина, мм 860
Висота по сідлу, мм 860
Висота, мм 1170
Колісна база, мм 1415
Споряджена маса, кг 134
Основні атрибути
ВиробникShineray
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна249 куб. см
Об'єм паливного бака13 л
Вага134 кг
Інформація для замовлення
  • Ціна: 75 530 ₴
Мотоцикл SHINERAY XY250GY-6CМотоцикл SHINERAY XY250GY-6C
В наявності
75 530 ₴
+380 (63) 755-83-52
  • +380 (67) 761-27-74

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner