Продавець Інтернет-магазин "NikMoto" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
175 відгуків
Акумулятори для електровелосипедаПридбати акумулятор
Інтернет магазин NikMoto
+380 (63) 755-83-52
+380 (67) 761-27-74
Мотоцикл SHINERAY X-TRAIL 250
влево
  • Мотоцикл SHINERAY X-TRAIL 250, фото 3
  • Мотоцикл SHINERAY X-TRAIL 250, фото 4
  • Мотоцикл SHINERAY X-TRAIL 250, фото 5
  • Мотоцикл SHINERAY X-TRAIL 250, фото 6
вправо

Мотоцикл SHINERAY X-TRAIL 250

  • В наявності
  • Код: X-TRAIL 250

73 040 ₴

+380 (63) 755-83-52
  • +380 (67) 761-27-74
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

Мотоцикл SHINERAY X-TRAIL 250

Зустрічайте Shineray X-Trail 250 2020 року. У нинішньому виконанні ми пропонуємо дві модифікації моделі X-Trail 250:
1. X-Trail 250 Road
2. X-Trail 250 Trophy
Відмінність між цими версіями полягає лише в типі шин. Дорожня версія Ікстрейл Роад оснащується більш універсальними шинами, в той час як варіант Ікстрейл Трофі укомплектований зубастим протектором. Це і є єдина відмінність. Все інше, в тому числі і ціна - повністю однакове.

Мотор серії VJP 172FMM, зі збільшеною поршневою групою та потужністю 19,8 кінських сил. Його справжній обсяг збільшився до 249 см3. Ревізії піддалися і шестерні в КПП, також встановлені інші демпферні пружини кошика зчеплення. Ті, що використовуються зараз, зведуть до мінімуму опір при перемиканні і підвищать інформативність при активації тієї чи іншої передачі. Паперовий масляний фільтр картриджного типу теж «прописався» в новій генерації двигуна.
Масляний фільтр - картриджного типу з паперовим фільтрованим елементом.

Карбюратор Deni в системі харчування зумовив поліпшення характеристик віддачі від двигуна збільшеного обсягу. Причому з огляду на меншу розмірність коліс на X-Trail (19 '' / 17 '') динаміка набору швидкості активніше, ніж у версії XY250GY-6C з розмірністю ободів 21 '' / 18 ''. Це закономірно, тому що Ікстрейл - все ж компроміс між туристом і ендуро і він більш цікавий для їзди по помірно розбитим дорогам, а не для підкорення гірського бездоріжжя.

У новій 250-ці змінилася на нову електронна панель приладів і її складовий елемент - імпульсний датчик швидкості на ободі переднього колеса. Нарікання на «некрасивість» попередньої механічної приладової панелі разом з коротким і ламким тросом приводу спідометра вирішили кардинально. Нова панель забезпечена стрілочним інформативним тахометром, цифровим відображенням швидкості, обраної передачі і запасу палива. Також вона має два варіанти підсвічування: синій і янтарний. Сподіваємося, що цей пристрій заслужить більш втішні відгуки по надійності. Іншим стало і тоноване вітрове скло, його збільшена в 2019 році довжина збережена, просто тепер мінімізували відблиски на приборку.

LED-фара обзавелася темним матовим корпусом і краще вписується в загальний вигляд мотоцикла.

Звичайно ж була проведена заміна центрального шлейфу проводки і всіх основних роз'ємів. По конcтрукціі вони аналогічні тим, що застосовані на XY250GY-6C і X-Trail 200. Це більш якісні, надійні і герметичні елементи, які покликані звести до мінімуму більшість типових проблем з поганим контактом, оплавленням, витоком струму, окисленням через попадання вологи. .

Гальмівна система заднього колеса притерпіла значні зміни. Замінили звичайний гумовий гальмівний шланг на армований, більш надійний довговічний і стійкий до «жорсткого» зовнішнього впливу. Крім цього, задній гальмівний циліндр тепер іншої конструкції. Він позбавлений виносного бачка (тепер нічому плавитися при несподіваному контакті з глушником) і є повністю самостійним герметизованим елементом. Конструкція краща і довговічніша, ніж була. У новому варіанті з'явилася нижня торцева гофра, яка не пускає бруд і надлишок вологи на шток, також змінилася якість манжетів, тепер вони не будуть пропускати рідину і будуть служити довше.

Розмір шин залишився колишнім, однак змінилися типи передньої і задньої покришки.
На версії X-Trail 250 Road (дорожній варіант) задня шина обзавелася іншим протектором, щоб впевнено почувати себе на брудно-слизьких покриттях. Розміри залишилися колишніми: переднє - 90 / 90-19, заднє - 4.00-17.
На версії X-Trail 250 Trophy нові покришки і раніше зубасті KENDA розмірності 100 / 90-19 - переднє і K257D 4.60-17- заднє. Раніше шини були від іншого виробника. Переднє колесо не тільки виглядає масивно, воно таким і є. Ми раніше чули думку про те, що воно занадто широке. Однак будь-яка думка базується на власних умовах експлуатації. Багато з тих, хто пересувається по лісовим піщаним покриттям навпаки дуже хвалили керованість моделі, переднє колесо якої не грузло в пухкому грунті, а дозволяло зберегти стійкість при напористій їзді. Тому для них і призначений такий варіант. Ну а тим, кому не подобається - вибирайте версію з дорожніми шинами.

Змінився тип грипсів, тепер вони не з резинопластика, а полівінілового ефіру - матеріалу, відмінно зарекомендував себе оптимальним співвідношенням м'якості і зносостійкості, йому не так страшні всі зовнішні впливи. Також на захисті рук з'явилися смужки світлодіодів ходових вогнів.

До речі смужки світлодіодів виконані в матовому корпусі, а в момент подачі живлення світло в смузі діодів наростає хвилеподібно, а не запалюється одноразово по всій довжині - виконання, як у багатьох сучасних автомобілів. Виглядає красиво, особливо в темний час.

Кронштейни для кріплення бічних кофрів залишилися в стандартній комплектації на всіх 250-ках (і звичайної, і у виконанні Trophy). А ось платформа багажника розширилася з боків. Це дозволило бічні кронштейни ліворуч і праворуч встановити більш вертикально і збільшити простір між ним і багажником. Це зручніше для розташування великого багажного кофра на самому багажнику. Точки кріплень не змінилися, тому в разі чого - можна буде встановити новий багажник замість старого без нестандартних зусиль.

З важливих, але не помітних неозброєним поглядом - катафорезна обробка рами і покриття її більш стійкою до дрібних сколів і подряпин пластифікованою емаллю.

Технічні характеристики

ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження, верхнє розташування розпредвалу (OHC) з ланцюговим приводом і балансувальним валом (тип двигуна 172FMM)
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 71.8 х 62
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості масла SAE 10W / 40; SAE 15W / 50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH Рекомендований продукт: MOTOREX Formula 4T 15W50
Ступінь стиснення 9,0:1
Об'єм, см3 249
Система електроживлення АКБ 12V 7А (AGM-батарея)
Система запалювання Електронна
Тип запуску двигуна Електростартер и кікстартер
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. 19,8 /7500
Максимальний крутний момент, Нм при об/хв. 20,2 / 5500
КПП 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Маркування ланцюга 520. Марка ланцюга CHOHO
Задні гальмівні механізми Дисковий з двопоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий з двопоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм.
Подвеска задняя Маятниковая с пружинно-гидравлическим моноамортизатором с точкой крепления непосредственно на заднем маятниковом рычаге
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 168 мм. Діаметр пера 42 мм.
Колісні диски Сталеві, спицьовані, пофарбовані порошковим напилення кольору Carbone Bronze
Максимальна швидкість км / год 115
Витрата палива на л/100км ≥3,8
Вантажопідйомність, кг 157
Кліренс, мм 310 (мінімальний)
Розмір шин передні /задні Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. 1. Універсальні шини (Модифікація Road): Переднє - 90 / 90-19, заднє - 4.00-17. 2. Позашляховий варіант (Модифікація Trophy) Переднє 100 / 90-19, заднє - 4.60-17 (шини KENDA K257D)
Об'єм паливного баку, л 15
Заправний oб'єм масла в двигуні, л. 1,1
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 2080
Ширина, мм 860
Висота по сидінню, мм 830
Висота, мм 1270
Колісна база, мм 1385
Споряджена маса, кг 131

 

Основні атрибути
ВиробникShineray
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна249 куб. см
Об'єм паливного бака15 л
Інформація для замовлення
  • Ціна: 73 040 ₴
Мотоцикл SHINERAY X-TRAIL 250Мотоцикл SHINERAY X-TRAIL 250
В наявності
73 040 ₴
+380 (63) 755-83-52
  • +380 (67) 761-27-74

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner