73 040 ₴
Мотоцикл SHINERAY X-TRAIL 250
Зустрічайте Shineray X-Trail 250 2020 року. У нинішньому виконанні ми пропонуємо дві модифікації моделі X-Trail 250:
1. X-Trail 250 Road
2. X-Trail 250 Trophy
Відмінність між цими версіями полягає лише в типі шин. Дорожня версія Ікстрейл Роад оснащується більш універсальними шинами, в той час як варіант Ікстрейл Трофі укомплектований зубастим протектором. Це і є єдина відмінність. Все інше, в тому числі і ціна - повністю однакове.
Мотор серії VJP 172FMM, зі збільшеною поршневою групою та потужністю 19,8 кінських сил. Його справжній обсяг збільшився до 249 см3. Ревізії піддалися і шестерні в КПП, також встановлені інші демпферні пружини кошика зчеплення. Ті, що використовуються зараз, зведуть до мінімуму опір при перемиканні і підвищать інформативність при активації тієї чи іншої передачі. Паперовий масляний фільтр картриджного типу теж «прописався» в новій генерації двигуна.
Масляний фільтр - картриджного типу з паперовим фільтрованим елементом.
Карбюратор Deni в системі харчування зумовив поліпшення характеристик віддачі від двигуна збільшеного обсягу. Причому з огляду на меншу розмірність коліс на X-Trail (19 '' / 17 '') динаміка набору швидкості активніше, ніж у версії XY250GY-6C з розмірністю ободів 21 '' / 18 ''. Це закономірно, тому що Ікстрейл - все ж компроміс між туристом і ендуро і він більш цікавий для їзди по помірно розбитим дорогам, а не для підкорення гірського бездоріжжя.
У новій 250-ці змінилася на нову електронна панель приладів і її складовий елемент - імпульсний датчик швидкості на ободі переднього колеса. Нарікання на «некрасивість» попередньої механічної приладової панелі разом з коротким і ламким тросом приводу спідометра вирішили кардинально. Нова панель забезпечена стрілочним інформативним тахометром, цифровим відображенням швидкості, обраної передачі і запасу палива. Також вона має два варіанти підсвічування: синій і янтарний. Сподіваємося, що цей пристрій заслужить більш втішні відгуки по надійності. Іншим стало і тоноване вітрове скло, його збільшена в 2019 році довжина збережена, просто тепер мінімізували відблиски на приборку.
LED-фара обзавелася темним матовим корпусом і краще вписується в загальний вигляд мотоцикла.
Звичайно ж була проведена заміна центрального шлейфу проводки і всіх основних роз'ємів. По конcтрукціі вони аналогічні тим, що застосовані на XY250GY-6C і X-Trail 200. Це більш якісні, надійні і герметичні елементи, які покликані звести до мінімуму більшість типових проблем з поганим контактом, оплавленням, витоком струму, окисленням через попадання вологи. .
Гальмівна система заднього колеса притерпіла значні зміни. Замінили звичайний гумовий гальмівний шланг на армований, більш надійний довговічний і стійкий до «жорсткого» зовнішнього впливу. Крім цього, задній гальмівний циліндр тепер іншої конструкції. Він позбавлений виносного бачка (тепер нічому плавитися при несподіваному контакті з глушником) і є повністю самостійним герметизованим елементом. Конструкція краща і довговічніша, ніж була. У новому варіанті з'явилася нижня торцева гофра, яка не пускає бруд і надлишок вологи на шток, також змінилася якість манжетів, тепер вони не будуть пропускати рідину і будуть служити довше.
Розмір шин залишився колишнім, однак змінилися типи передньої і задньої покришки.
На версії X-Trail 250 Road (дорожній варіант) задня шина обзавелася іншим протектором, щоб впевнено почувати себе на брудно-слизьких покриттях. Розміри залишилися колишніми: переднє - 90 / 90-19, заднє - 4.00-17.
На версії X-Trail 250 Trophy нові покришки і раніше зубасті KENDA розмірності 100 / 90-19 - переднє і K257D 4.60-17- заднє. Раніше шини були від іншого виробника. Переднє колесо не тільки виглядає масивно, воно таким і є. Ми раніше чули думку про те, що воно занадто широке. Однак будь-яка думка базується на власних умовах експлуатації. Багато з тих, хто пересувається по лісовим піщаним покриттям навпаки дуже хвалили керованість моделі, переднє колесо якої не грузло в пухкому грунті, а дозволяло зберегти стійкість при напористій їзді. Тому для них і призначений такий варіант. Ну а тим, кому не подобається - вибирайте версію з дорожніми шинами.
Змінився тип грипсів, тепер вони не з резинопластика, а полівінілового ефіру - матеріалу, відмінно зарекомендував себе оптимальним співвідношенням м'якості і зносостійкості, йому не так страшні всі зовнішні впливи. Також на захисті рук з'явилися смужки світлодіодів ходових вогнів.
До речі смужки світлодіодів виконані в матовому корпусі, а в момент подачі живлення світло в смузі діодів наростає хвилеподібно, а не запалюється одноразово по всій довжині - виконання, як у багатьох сучасних автомобілів. Виглядає красиво, особливо в темний час.
Кронштейни для кріплення бічних кофрів залишилися в стандартній комплектації на всіх 250-ках (і звичайної, і у виконанні Trophy). А ось платформа багажника розширилася з боків. Це дозволило бічні кронштейни ліворуч і праворуч встановити більш вертикально і збільшити простір між ним і багажником. Це зручніше для розташування великого багажного кофра на самому багажнику. Точки кріплень не змінилися, тому в разі чого - можна буде встановити новий багажник замість старого без нестандартних зусиль.
З важливих, але не помітних неозброєним поглядом - катафорезна обробка рами і покриття її більш стійкою до дрібних сколів і подряпин пластифікованою емаллю.
Технічні характеристики
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження, верхнє розташування розпредвалу (OHC) з ланцюговим приводом і балансувальним валом (тип двигуна 172FMM) |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 71.8 х 62 |
Рекомендоване паливо | Бензин з октановим числом не менше 95 |
Рекомендований клас в'язкості масла | SAE 10W / 40; SAE 15W / 50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH Рекомендований продукт: MOTOREX Formula 4T 15W50 |
Ступінь стиснення | 9,0:1 |
Об'єм, см3 | 249 |
Система електроживлення | АКБ 12V 7А (AGM-батарея) |
Система запалювання | Електронна |
Тип запуску двигуна | Електростартер и кікстартер |
Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 19,8 /7500 |
Максимальний крутний момент, Нм при об/хв. | 20,2 / 5500 |
КПП | 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Маркування ланцюга 520. Марка ланцюга CHOHO |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з двопоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм. |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з двопоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм. |
Подвеска задняя | Маятниковая с пружинно-гидравлическим моноамортизатором с точкой крепления непосредственно на заднем маятниковом рычаге |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 168 мм. Діаметр пера 42 мм. |
Колісні диски | Сталеві, спицьовані, пофарбовані порошковим напилення кольору Carbone Bronze |
Максимальна швидкість км / год | 115 |
Витрата палива на л/100км | ≥3,8 |
Вантажопідйомність, кг | 157 |
Кліренс, мм | 310 (мінімальний) |
Розмір шин передні /задні | Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. 1. Універсальні шини (Модифікація Road): Переднє - 90 / 90-19, заднє - 4.00-17. 2. Позашляховий варіант (Модифікація Trophy) Переднє 100 / 90-19, заднє - 4.60-17 (шини KENDA K257D) |
Об'єм паливного баку, л | 15 |
Заправний oб'єм масла в двигуні, л. | 1,1 |
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 2080 |
Ширина, мм | 860 |
Висота по сидінню, мм | 830 |
Висота, мм | 1270 |
Колісна база, мм | 1385 |
Споряджена маса, кг | 131 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Shineray |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 15 л |