



28 220 ₴
Мопед MUSSTANG ALFA MT125-2
Є такий цікавий термін - "реінкарнація". Для людини це означає приблизно наступне: повне якісне оновлення, перехід в інший стан - це і є перевтілення.
Звичайно для техніки цей термін не зовсім коректно застосовувати, але з іншого боку, він дуже точно відображає повернення в реальність моделі Musstang Альфа МТ125-2 після того, як його застарілий родич не вироблявся останні п'ять років.
Те, що ми пропонуємо зараз - по ряду технічних змін і якості краще ніж те, що було раніше. А причина появи досить прозаїчна - модель затребувана. Вона цікава як транспортний засіб за доступні гроші і як і раніше користується попитом.
Ми нижче позначимо ті доповнення, які реалізовані в поточному варіанті оновленої Альфи 2020 року. Описувати конструктив немає особливого сенсу, оскільки вона відома, якщо не всім, то дуже багатьом.
1. Двигун виріс в обсязі і в потужності. Збільшився і діаметр циліндра до 52,4 мм і хід поршня. Він більш тяговитий і має більший ресурс. Гільза циліндра виконана не з чавуну, а з алюмінієвого сплаву. Дуже важливо і те, що під цю модифікацію двигуна на моделі встановлений і інший глушник зі збільшеною пропускною спроможністю. Для двигуна невеликого робочого об'єму це дуже важливо, щоб він дійсно працював в правильному режимі і видавав свої розрахункові параметри по потужності.
2. Важіль управління "підсосу" (правильніше говорити збагачувача) має дистанційне керування і перемістився на ліву сторону керма під блоком управління - це зручно.
3. Кермо стало високим, тобто воно збільшилося по вильоту висоти. Для високих людей зручно, тому що при максимальному куті повороту не впирається в коліна, а для людей невисокого зросту збільшена висота дозволяє їздити з прямою спиною, а не нахилятися до керма.
4. Диски коліс алюмінієві і зроблені з однотипного варіанту, який заслужив визнання серед користувачів інших мопедів Musstang. Цей обід набагато міцніше типових прямих п'ятиспицевих модифікацій, які страждали на наших дорогах від ударів дуже інтенсивно і "втрачали форму".
5. Амортизатори задні збільшилися по довжині і кількості витків пружини і стали більш енергоємні.
6. Конструкція рами змінена і пофарбована краще, ніж раніше. Трубчасті елементи каркаса багажника і бічних підніжок не тільки збільшилися в діаметрі, але і фарбуються тепер матовою фарбою з додаванням пластифікатора - це значно поліпшило стійкість до атмосферних впливів і механічних - подряпин і сколів.
7. Задній маятник відтепер штампований і іншої форми - він міцніше по кутовій жорсткості.
8. Змінилася повністю і вся оптика:
- Фара збільшилася в діаметрі, має інший розсіювач і обзавелася полегшеним пластиковим корпусом. Тепер вона охоплює більшу зону освітленості.
- Покажчики повороту більш яскраві і винесені на всі боки для кращого візуального визначення тими, хто їде позаду мопеда або назустріч.
- Задній ліхтар стоп-сигналу оснащений більш яскравою лампою і теж став більш помітним.
9. З приємного стандартного доповнення - USB-порт (зарядка мобільних пристроїв). Ця штука безсумнівно корисна навіть для тих людей "старої закалки", хто ще рік або два тому не розумів її призначення, а зараз активно використовує смартфон для власної зручності комунікації.
10. Крім усього перерахованого в Musstang Альфа 125-2 є ще зміни, які не помітні з першого погляду. Це стосується кріпильних елементів, встановленої акумуляторної батареї, поліпшеної якості фарбування всіх деталей і більш м'яке сидіння. Все це краще побачити, порівняти з іншими варіантами моделей, які "НЕ Musstang", тоді можливість оцінити і зробити правильний вибір буде більш масштабною.
Технічні характеристики
| ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
| Двигун, тип | Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двохклапанний, повітряного охолодження, горизонтально розташований |
| Рекомендований клас в'язкості масла | 10W-40 / 15W-50 Полусинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності) |
| Об'єм, см3 | 119,7 |
| Система електроживлення | АКБ 12V 5A |
| Система запалювання | Електронне (CDI) і Кікстартер |
| Максимальна потужність, к.с./ об.хв. | 8 / 7500 |
| КПП | 4-ступінчата механічна трансмісія в масляній ванні |
| Тип приводу | Ланцюговий привід, ланцюг CHOHO 428-я, укладена в металевий захисний кожух |
| Задні гальмівні механізми | Барабанний, механічний з приводом через механічний тяговий важіль |
| Передні гальмівні механізми | Барабанний, механічний с тросовим приводом |
| Підвіска задня | Маятникова с пружинно-гідравлічними амортизаторами |
| Підвіска передня | Телескопічна вилка с гідравлічними амортизаторами |
| Колісні диски | Алюмінієві легкосплавні, посилені конусною формою опорного променя (спиці) обода, з комбінованим забарвленням порошковою емаллю чорного кольору |
| Максимальна швидкість, км / год | 80 |
| Витрата палива на л/100км | ≥2,1 |
| Вантажомісткість, кг | 127 |
| Розмір шин передні /задні | 2.50-17 / 2.75-17 |
| Об'єм паливного бака, л | 11,5 |
| Заправний oб'єм масла в двигуні, л. | 1 |
| Доступні кольори | Чорний / Темно-червоний / Графітовий |
| МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
| Кліренс, мм | 170 |
| Довжина, мм | 1900 |
| Ширина, мм | 745 |
| Висота, мм | 1030 |
| Колісна база, мм | 1200 |
| Споряджена маса (без урахування палива), кг | 92 |
| Основні атрибути | |
|---|---|
| Виробник | Musstang |
| Тип | Мопед |
| Клас | Новий |
| Об'єм двигуна | 120 куб. см |
| Об'єм паливного бака | 11.5 л |
| Вага | 92 кг |