75 447 ₴
Мотоцикл GEON X-Ride Enduro 190 PRO (2021)
Оновлена версія пітбайку Geon X-ride виникла завдяки отриманому на змаганнях досвіду райдерів і роботі інженерів GEON Motosport. Збираючи зворотний зв'язок на змаганнях, тренуваннях, в мото школах, врахували необхідні доопрацювання і реалізували в принципово новому мотоциклі GEON X-Ride Competition.
Вирішені завдання:
Двигун
Різні версії пітбайків оснащені, вже перевіреними українськими райдерамі, двигунами об'ємом 150 і 190 куб.см. Двигун обладнаний класичної 5-ступінчастою КПП і електро-стартером. Плюс встановлено повноцінний генератор, необхідний для постачання всієї цивільної світлотехніки.
Паливна система
У базовій комплектації встановлений новий карбюратор NIBBI Racing. Технологія виготовлення корпусу гарантує довговічну роботу. Жиклери стандартні і ними легко варіювати. Легко піддається регулюванню. Легкий пуск на холодну, більш чуйна робота ручки газу.
Райдери, які хочуть більшого, можуть встановити інжектор. Завдяки йому мотоцикл відмінно поводиться в різних кліматичних умовах і дає більш стабільну, економічну роботу.
Система охолодження
Охолодження відбувається ефективніше за рахунок примусової циркуляції в повітряно-масляній системі.
Вага
Знизили вагу на 9 кг. Цього досягли завдяки роботі з рамою, підвісками і заднім маятником. Проведено роботи з елементами кріплення, зміни дизайну і конструкції пластика.
Рама
Рама металева, трубчаста. Нова конструкція спричинила за собою зміни пластика і бака. Використовуються нові CNC траверси, алюмінієві маятники. Змінено кут нахилу вилки для кращого управління.
Колісна база
Мотоцикли розділені на два класи: супермото та ендуро/кросу. Для двох версій пропонуються різні колісні бази. Тепер GEON X-Ride Competition завжди буде мати дві бази: довгу і коротку.
З оновлень: на даній версії X-Ride використовується нова вихлопна система з Power Bomb - виготовлена з нержавіючої сталі і має новий глушник. А також встановлено нову світло-діодну панель приладів. LED повороти і стоп.
Виробництво моделі було перенесено на нову виробничу платформу, яка дозволила суттєво покращити якість моделі і запропонувати більш багату комплектацію при збереженні того ж рівня роздрібної ціни.
Всі версії мотоциклів оснащуються гелевими акумуляторами Dynavolt.
Технічні характеристики
Двигун / Трансмісія |
|
Тип двигуна |
1-циліндр, 4-тактний, 2-клапанний |
Охолодження |
повітряно-мастильне |
Робочий об'єм (см3) |
149 |
Макс. потужність (к.с при об/хв) |
17 л.с./ 9500 об/хв |
Макс.крутн.момент (Нм /при об/хв) |
13 Н.м./ 8000 об/хв |
Ступінь стиснення |
11,0 : 1 |
Паливна система |
карбюратор / інжектор* |
Система запалювання |
CDI |
Система пуску |
кік- і електростартер |
КПП |
5 ступінчата механічна |
Шасі |
|
Рама |
сталева трубчаста |
Передня підвіска |
телескопічна вилка перевернутого типу 710мм з регулюваням |
Задня підвіска |
моноамортизатор 310мм з регулюванням |
Гальма, передній / задній |
диск 220 мм / диск 190 мм |
Шини, передня/задня |
70/100-17 / 90/100-14 |
Загальні дані |
|
ДхШхВ (мм) |
1690 × 760 × 1055 |
Колісна база (мм) |
1200 |
Висота за сидінням (мм) |
780 |
Дорожній просвіт (мм) |
265 |
Суха вага (кг) |
65 |
Ємність паливного баку (л) |
5 |
Максимальна швидкість (км/г) |
>100 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Geon |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 149 куб. см |
Об'єм паливного бака | 5 л |
Вага | 65 кг |