75 500 ₴
Мотоцикл TEKKEN 250
У продаж уже надійшла новинка — мотоцикл TEKKEN 250.
Для нас ця модель певною мірою не була новою вже давно. Ще 2017 року на виставці ми зацікавитися її першою версією, яка в той момент часу з'явилася в розробника в Китаї. Щоправда, тоді вона була ще прототипом, але мала цікавий, свіжий і несхожий на багатьох. Велика кількість елементів у конструкції тодішнього прототипу була іншою, не дуже придатних до наших очікування. Сама собою розробка моделі на тому етапі застопорилася, тому що розробник залишив її конструктивний розвиток не оцінивши перспективи. Через деякі часи права на розробку були передані іншому заводу. Він і почавcofувати все те, що було потрібно багатьом клієнтам у різних країнах. Моделі поєднували різні з різними обсягами моторів, з різними підвісками. Проте ми й далі чекали. Найголовніше було в тому, що через кілька років модель зазнала низки корисних і потрібних доповнень, у ній було виправлено багато недоробок і привнесене потрібні зміни. Тому її дебют у нас відбувається тільки цього року.
Найцікавіше в тому, що навіть зараз Tekken у європейській опромінні пропонується з двигуном повітряного охолодження з інжекторною системою живлення об'ємом 125 см3 , водночас за ціною набагато більше, ніж у нас за 250-ку. Ринок, чи знаєте, дає змогу та приймає. У наших умовах мотоцикл із таким мотором був би "грутноходом".
Якщо кому цікаво — можна потрапитися в мережі та побачити низку модифікацій.
Обіцяємо відразу, що модель TEKKEN 250 пропонуватиметься нами з різними типами шин (на фото нижче обидва варіанти):
1. На покришках із розвиненим протектором (варіант крос-шини);
2. На покришках із дорожнім малюнком, так званий Dual Sport.
Dual Sport версія обладнується більш універсальними шинами: передня шина 110/90-17", задня шина 130/80-17", тоді як варіант Cross укомплектований зубастим протектором з розмірами: передня 4.60-17 дюймів, задня 5.1-17 дюймів.
Все інше, зокрема й ціна — повністю однакова. Під час оформлення замовлень просимо конкретизувати Ваше побажання за типом шин.
Tekken — відокремлена модель у нашій лінійці. Вона цікава насамперед своїм опціоном, нехожим на інші моделі мотоциклів зовнішнім виглядом, розміром (мотоцикл не маленький) і деякими поїздовими особливостями завдяки однаковим типорозмірам (17 дюймів) переднього та заднього коліс. Для того, щоб у Вас з'явилося більше розуміння в цьому питанні, ми зазначимо основні особливості.
1. Силовий агрегат від Loncin з об'ємом 223 см3 вже багатьом відомий. Він добрий своєю тяговитою в нижньому та середньому регістрі обертів, правда середньонько тягне на верху. Однак наявність системи оливного охолодження і 6-го ступеня в коробці разом із гарними тяговими можливостями для не такого вже й легкого мотоцикла дає змогу впевнено пересуватися пагорбистою або гірською місцевістю без "перевертного вогника", але досить впевнено. Цьому також сприяє і карбюратор NIBBI high pro PZ30 з діаметром впуску на 30 мм, який працює в парі з мотором.
Радіатор оливного охолодження розташований досить високо, щоб мінімізувати пошкодження від можливих "прилетів подарунків" з під переднього колеса під час їзди по гравійних покриттях.
Підвіска передня представляємо собою вилку перевернутого типу з діаметром пера 41 мм, задній моноамортизатор кріпиться через важелі прогресії до заднього маятника, що сприяє більшій амплітуді ходу задньої підвіски під час їзди пересіченою місцевістю.
Також виробники приділили чималу увагу двом замовленим, але винятково важливим опціям. Ця модель типово буде обладнана крашпедами та металевим захистом двигуна. Ви гідно маєте оцінити і перше і друге, тому що потрібна ці елементи для райдера з будь-яким досвідом їзди складно переоцінити. Захист зроблений із листового металу з вигнутим перфорованим профілем і має товщину 2,9 мм — такий точно захистить двигун навіть від грубого впливу.
Особливість крашпедів у тому, що мають вихідний далеко за зовнішні межі мотоцикла силову крайність, яка з'єднана з картою, що обрамляє відкриті бічні частини на мотоциклі зліва та праворуч. Однозначні плюси в тому, що вона не ускладнює проходження повітряного потоку для обдування двигуна, а трубчастий профіль із двома кутовими косинами (він кріпиться безпосередньо до рами) сам по собі дуже міцний і в разі падіння така силова клітина в здебільшого допоможе уникнути пошкоджень пластикових облицювальних панелей і двигуна.
Мінус теж є, але його не уникнути — деякі сервісні операції будуть вимагати або гарного інструментального набору ключів (наприклад для демонтажу свічки), або потрібно буде зняти одну з половинок захисного каркаса для забезпечення можливості зручного доступу.
Хорошим стандартним обладнанням є й повністю світлодіодна фара. На ранніх версіях моделі використовувалася звичайна лампова фара з розсіювачем. Але з урахуванням того, що загальна площа рефлектора була невеликою (вона прямокутна) дорогу фара висвітлювала дуже неправильно. Новий LED-варіант розділений на дві окремі секції для ближнього та дальнього світла справляється з цим завданням куди краще, ніж колишня фари.
Задній ліхтар двосекційний і теж на світлодіодах. Він розташований у верхній частині хвоста спеціально, щоб забезпечити помітність і позначити наявність мотоцикла на дорозі для тих, хто їде ззаду.
Панель приладів має велику опцію покажчика швидкості, а з боків розміщений покажчик рівня палива й індикатор увімкненого передавання.
Шкала тахометра розташована внизу вздовж усього дисплея. Вона добре читається тим, хто має зріст не менш ніж 185 см, тому що райдер меншого зросту бачитиме лише верхню секцію рисок, особливо якщо перетвориться на сидінні якомога далі. Але від цього вже нікуди не лягати, тому що вписати в такий профіль дисплея інший варіант розташування тахометра неможливо. Так що тим, хто менше зростом, потрібно буде концентрувати на цьому трохи більше уваги та часу.
До корисних стандартних доповненнях належать і USB-порт для заряджання мобільних пристроїв і збільшена за шириною металева платформа багажника, на якій можна розмістити великий за величиною багажний кофр.
На якусь увагу заслуговує й конструкція підніжка пасажира. Зовнішня металева обойма забезпечена гумовим внутрішнім блоком. У звичайному взутті ступня ковзатиме не буде. А якщо пасажир екіпірований для ходьби в горах і туди вирушає разом із водієм, гумову вставку можна витягти й залишиться металева основа із зазубринами на зовнішніх частинах.
Саме сидіння виготовлене з матеріалу, що легко миється, зі структурною поверхнею. Воно не гладке та не слизьке. Така оббивка покликана мінімізувати поздовжні переміщення водія або по-простому герзання за сидінням під час розгону та гальмування.
Мотоцикл точно сподобається багатьом із різними уподобаннями. Він зручний для людей із градацією за зростом від 170 і вищим, водночас він вельми не маленький за розміром. Він незвичайний своєю зовнішністю і точно привертає увагу. З погляду техніки й опціона він обладнаний багатьма елементами, які власники різних категорій оцінять позитивно. Ті, хто не чекають від нього божевільної динаміки та високої швидкості будуть однозначно задоволені. Функціональний, зручний і виділяється.
Тож якщо думаєте над чимось універсально-двохколісний — розгляньте і це варіант.
ХАРАКТЕРИСТИКИ |
|
Двигун, тип |
LX166FMM Бензиновий, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного-охолодження з окремим оливним радіатором і внутрішнім балансувальним валом (виробник LONCIN) |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм |
65.5 х 66,2 |
Максимальний кут повороту керма, градуси |
≥43 |
Рекомендоване паливо |
Бензин з октановим числом не менш ніж 95 |
Рекомендований клас в'язкості оливи |
SAE 10W/40; SAE 15W/50 залежно від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH Рекомендований продукт: MOTOREX Formula 4T 15W50 |
Ступінь стиснення |
9,0:1 |
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градуси |
28 |
Об'єм, см3 |
223 |
Система живлення двигуна |
Карбюратор NIBBI high pro PZ30 |
Система електроживлення |
АКБ 12V, GTX7L-BS |
Система запалювання |
Електронне CDI. |
Тип запуску двигуна |
Електростартер |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. |
17 / 7500 |
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. |
17,9 / 6000 |
КПП |
6-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні |
Тип привода |
Ланцюговий привод. Безсальниковий ланцюг 520 HSC. Кількість зубців передньої та задньої зірок: 13T (сталева) / 42T (сталева). |
Задні гальмівні механізми |
Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. |
Передні гальмівні механізми |
Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. |
Підвіска задня |
Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і регулюванням переднатягу пружини. Вісь амортизатора з кріпленням до маятника через прогрес |
Підвіска передня |
Телескопічна вилка перевернутого типу з діаметром пера 41 мм. |
Колісні диски |
Сталеві спицьовані з посиленою конструкцією обода |
Максимальна швидкість, км/год |
≥114 |
Кліренс, мм |
уточнюється |
Розмір шин передні/задні |
Тип шин Dual Sport: Передня шина 110/90-17/задня шина130/80-17. Тип шин Cross: Передня шина 4.60-17 дюймів, задня шина 5.1-17 дюймів Посадковий розмір обода переднього колеса 2.50 ×17 DOT; заднього колеса 3.50 × 17 |
Об'єм паливного бака, л |
14 |
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. |
1,1 |
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ |
|
Довжина, мм |
2070 |
Ширина, мм |
900 |
Висота по сідлу, мм |
860 |
Висота, мм |
1110 |
Колісна база, мм |
1350 |
Споряджена маса, кг |
144 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Loncin |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Об'єм двигуна | 223 куб. см |
Максимальна швидкість | 114 км/год |