Продавець Інтернет-магазин "NikMoto" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
175 відгуків
Акумулятори для електровелосипедаПридбати акумулятор
Інтернет магазин NikMoto
+380 (63) 755-83-52
+380 (67) 761-27-74
Мотоцикл KTM RC 390
влево
  • Мотоцикл KTM RC 390, фото 3
  • Мотоцикл KTM RC 390, фото 4
  • Мотоцикл KTM RC 390, фото 5
вправо

Мотоцикл KTM RC 390

  • Під замовлення
  • Код: KTM RC 390
clockВідправка з 14 лютого 2025

268 920 ₴

+380 (63) 755-83-52
  • +380 (67) 761-27-74
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

Мотоцикл KTM RC 390

ВДОХНОВЛЕН ГОНКАМИ

Спортивний мотоцикл у чистому вигляді. Зводиться до основ. Лівкий, швидкий і дуже спортивний. Чи то ви перебуваєте на велопрохідних дорогах, чи то на литці, чи то генії Moto3 чутливі в кожному маневрі та передають відчуття чистих перегонів. Керованість — просто приголомшлива. Продуктивність — неймовірна. Волість — захоплива.

РУХ І ВИХИЛОП

Ультрасучасний одноциліндровий двигун KTM RC 390 з двома верхніми розпочатями ще раз підкреслює міцність KTM у розробці. Прикрийте вулиці з його крутним моментом, мчіть кривим із його гладкою, але дивовижною силою.

РУХ

Двигун KTM RC 390 не тільки забезпечує рясний крутний момент і потужне прискорення, але й гарні манери в повсякденному використанні, і все це з видатною економією палива. Цей легкий і компактний двигун дійсно має неперевершені характеристики, а його потужність становить 32 кВт (44 к.с.). Це найспортивніший варіант для перегонників. Завдяки оригінальній конструкції повітрозабірника та точній системі впорскування палива, KTM RC 390 готовий залишити частину міського руху позаду на повороті зап'ястка.

КРИШКА ЦИЛІНДРА

Точно так само, як це було в RC8 R, чотири клапани в голівці циліндрів KTM RC 390 наводяться в дію двома верхніми розподільними валами та надтвердими штовхачами з карбоновим покриттям, забезпечуючи надійність і довговічність, попри високу потужність двигуна.

ПРОСКАЛЬЗИВНЕ ЗЧЕПЛЕННЯ

Маятникова муфта розмикається не тільки за занадто високого зворотного крутного моменту двигуна, але й під час відкривання дросельної заслінки. Перший із них запобігає вібрації заднього колеса під час різкого гальмування або уповільнення — і дає колесу лише невелике гальмо для контрольованого ковзання заднього колеса. Останнє дає змогу тягнути та керувати зчепленням одним натисканням кнопки — економить енергію та забезпечує більший контроль — як професіонали.

ЕЛЕКТРОННА РУЧКА ГАЗА

Це гарантія плавної реакції дроселя, а не просто відсутність троса газу. Поїздка з дротів KTM RC 390 забезпечує ідеальне подавання легкодоступного та рясного крутного моменту. Він також в електронному вигляді переводить команди дросельної заслінки водія в положення дросельної заслінки, що ідеально підходять для умов їзди, що робить цей байк ідеальним кросовером як для треку, так і для їзди дорогою.

ВИПУСК

Компактний трикамерний глушник розташований поруч із центром ваги байка. Це допомагає утримувати мотоцикл у центрі та легко маневрувати на вузьких і звивистих міських вулицях.

ШАССІ

Пофарбована в оранжевий колір рама KTM RC 390 була розроблена для того, щоб стати одним із найефективніших шасі в сегменті. Він створений для того, щоб нагородити перегонників дивовижною маневровістю, спортивним зворотним зв'язком, зручною ергономікою та динамічним керуванням. Збільшення кута повороту кермової колонки до 66,5 градусів призвело до скорочення кола, зменшення колісної бази та збільшення дорожнього просвіту. Всі ці модифікації випускають перегонника в RC і гарантують швидке, чуйне та грайливе керування.

ТЕЛЕСКОПІЧНА ВИЛИКА

Високоякісна перевернута вилка KTM RC 390 від WP має той самий діаметр зовнішньої труби 43 мм, що й RC8 R — іншими словами, справжнє перегонове обладнання, яке гарантує найвищий рівень стабільності та точності.

ТРАВЕРСИ

Ковані алюмінієві траверси привертають увагу та разом із затискачем на кермі гарантують відчуття чистого перегонового суперспорту.

КОЛЕСА

Легкі та стабільні, привабливі 17-дюймові колеса з литого жовтогарячого сплаву об'єднують весь байк: колесо завширшки 110 мм спереду та потужні 150 мм ззаду. Покриті гумовий преміумкласу, шини триматимуть вас приклеєними до дороги та, безсумнівно, вразять своїм чудовим зчепленням як у вологих, так і в сухих умовах, а також забезпечують максимальну довговічність.

ТОРМОЗА

У співпраці з BREMBO компанія KTM розробила високотехнологічну гальмівну систему, яка працює в повній гармонії із сучасним ABS, даючи водіям завжди повністю контролювати свій KTM RC 390. З чотирипоршневим супортом із радіальним болтовим кріпленням і величезний 320-міліметровий гальмівний диск спереду, у поєднанні з однопоршневим плавальним супортом і 230-міліметровим диском ззаду, RC 390 забезпечує виняткове гальмування на професійному рівні, незалежно від того, наскільки сильно ви їдете.

ТОПЛИВИЙ БАК

KTM RC 390 обладнаний гладким сталевим паливним баком місткістю 10 літрів (включно з запасним баком 1,5 літра). Танк був розроблений, щоб ідеально відповідати стилю суперспорту KTM RC 390 з плавною ергономікою водія. Завдяки економному двигуну KTM RC 390 пропонує чималу дальність польоту з цим танком, навіть під час руху в повному спортивному режимі впродовж усього дня.

ЕРГОНОМІКА І КОМФОРТ

KTM RC забезпечує спортивне положення тіла та свободу рухів, зберігаючи водночас комфорт, необхідний для повсякденного використання, для вас і вашого пасажира. Неперевершена працездатність і великі контактні поверхні забезпечують оптимальний контроль і відчуття максимального задоволення на поворотах упродовж усього дня.

РУЛЬ

Защіпні планки та стратегічно розташовані перемикачі вносять істотний внесок у спортивну й агресивну їзду байка, а також покращують контроль за ідеальними трасами в будь-якому повороті.

СИДЕНЬ

Сидіння, що складається з двох частин, пропонує першокласну ергономіку суперспорту з чудовою підтримкою як для водія, так і для пілота. Висота сидіння 820 мм дає змогу водіям зайняти безпечне положення, водночас є досить високим для їзди по колу. Сидіння Pillion було вбудоване в конструкцію кузова, щоб не порушувати суперспортивний вигляд KTM RC 390, одночасно забезпечуючи чудовий комфорт пасажира.

ЛОБОВОЕ СТЕКЛО

Удосконалений дизайн вітрового скла KTM RC 390 працює з аеродинамічною оптимізацією переднього кінця, щоб забезпечити максимальний захист від вітру для водіїв, які люблять відкривати його на відкритій дорозі.

ПІДНОЖКИ

Виготовлені з високоякісного авіаційного алюмінію з ЧПУ, ці легкі та водночас надміцні ніжки забезпечують відмінну покупку для ваших ніг, коли вам це потрібно найбільше. Кілочки повністю налаштовуються з трьома положеннями, доступними для різних форм вершника та стилю їзди.

КУЗІВ І ГРАФІКА

Спортивний дизайн кузова, ніжні кілочки та важелі керування не тільки забезпечують унікальний вигляд у стилі суперспорту, але також допомагають майстру екстремальних поворотів у повороті з великими кутами нахилу.

ТОНКИЙ ХВОСТ

Тонкий аеродинамічний хвіст, що ідеально вписується в чистий перегоновий вигляд, у поєднанні з вбудованим тримачем номерного знака завершує цей високопродуктивний KTM.

ІНТЕГРОВАНІ ПОВОРОЖНИКИ

Інтегровані поворотники були непомітно вбудовані в структуру дзеркала, щоб KTM RC 390 не тільки мав суперспортивний вигляд, але й здобув переваги від ідеальної аеродинаміки для швидшої й ефективнішої їзди.

ФАРА

Потужна подвійна фара забезпечує чудову видимість в умовах низької освітленості або в темряві й ідеально відповідає сучасному суперспортивному перегоновому вигляду KTM RC 390.

ПРИБІРНА ПАНЕЛЬ

На 100% цифровому РК-дисплеї є все, що ви очікуєте від сучасного мотоцикла KTM, включно з увімкненим передаванням, покажчиком рівня палива та інформацією про сервісне нагадування. Він також постачається з попередженням про оберти, щоб вказати оптимальний момент для перемикання вгору, як це відбувається на перегонових машинах суперспорту.

ПЕРЕГРАМНЕ ОБЕЗПЕЧЕННЯ І ЕЛЕКТРОНИКА

Високотехнологічна електроніка підвищує ефективність цього RC. Високотехнологічні технічні характеристики містять ABS і систему дросельної заслінки, що відбиває високі стандарти якості.

ABS

ABS є стандартним обладнанням на KTM RC 390. Використовуйте його у своїх інтересах для підвищення безпеки або вимкніть його, якщо ви відчуваєте, що готові до перегонів.

Технічні характеристики

Двигун

373c, DOHC, рідинного охолодження

Потужність

32 kW

Крутний момент

35 Нм

Діаметр і хід поршня

89 x 60 мм

Зчеплення

PASC (TM) Прослизає, багатодискове в олійній ванні

Система живлення


Bosch EMS with RBW

Трансмісія

6-ступеневий, привод ланцюговий X-Ring 520

Рама

Сталева «клітина»

Передня підвіска

WP APEX 43 мм хід підвіски 125 мм

Задня підвіска

WP APEX хід підвіски 150 мм

Переднє гальмо

320 мм чотирьох поршневий супорт з ABS

Заднє гальмо

230 мм однопоршневий супорт з ABS

Кліренс

178,5 мм

Висота за сидінням

820 мм

Об'єм паливного бака

9,5 л

Суха вага

149 кг

Основні атрибути
ВиробникKTM
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна373 куб. см
Об'єм паливного бака9.5 л
Вага149 кг
Інформація для замовлення
  • Ціна: 268 920 ₴
Мотоцикл KTM RC 390Мотоцикл KTM RC 390
Під замовлення
268 920 ₴
+380 (63) 755-83-52
  • +380 (67) 761-27-74

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner