490 115 ₴
Мотоцикл KTM 790 DUKE
ЛЕЗОВІ
KTM 790 DUKE неймовірно точний. Спритність, яку ви очікуєте від одного, змішаного з м'ясистим ударом близнюка. Він вирізає кути з високою точністю, може похвалитися паралельним здвоєним двигуном LC8c об'ємом 799 куб. Див, вбудованим в одне з найлегших і найкомпактніших шасі. KTM 790 DUKE — це прагнення до швидкого на поворотах. Динамічно перемикаючись з одного вигину на інший, ви опинитеся в центрі подій, а не в стороні.
РУХ І ВИХИЛОП
У темному ядрі KTM 790 DUKE ховається компактна силова установка з паралельним здвоєним двигуном об'ємом 799 куб. См, яка просто чекає, щоб розірвати гірський перевал або коротке замикання. Цей двигун має виняткову ефективність і лідирувальну у своєму класі потужністю й крутним моментом. Це легка сила, з якою доводиться рахуватися.
РУХ
Створений для крутного моменту, цей рідинний охолоджувальний 8-клапанний агрегат DOHC видає 87 Нм за 8000 об/хв, майже відразу ж після фінального 103 л.с. Тим часом, вдосконалена система керування поїздкою за дротами гарантує високий ступінь деталізації, а також низьку витрату палива та показники викидів.
КРИШКА ЦИЛІНДРА
Головка циліндрів DOHC з 8 клапанами містить розпочаті з двома ланцюговими приводами й одну свічку запалювання на циліндр. Крім того, розподільні вали в DUKE 790 зібрані, що робить їх навіть легшими, ніж ковані розподільні вали. Покриття для пальців із покриттям DLC, сталеві клапани та гідравлічний натягувач ланцюга завершують збирання головки циліндрів
БАЛАНСЕРНІ ВАЛИ
Ніхто не насолоджується неприємними флюїдами. Ось чому KTM 790 DUKE використовує балансирні вали, розташовані перед колінчастим валом і в головці циліндрів, щоб забезпечити плавне подавання потужності та мінімальну вібрацію.
ЦИЛІНдри
Алюмінієві циліндри з покриттям є невіддільною частиною конструкції кожуха двигуна без рукавів цього паралельного подвійника об'ємом 799 куб. Ця конструкція циліндра з відкритою палубою забезпечує оптимальне охолодження, покращені виробничі допуски та надійність.
ПОРШНІ
Ковані поршні з трьома поршневими кільцями в поєднанні з покритим DLC (Diamond Like Coating) поршневим пальцем забезпечують легку конструкцію поршня. Це мінімізує зворотно-поступальну вагу, що зменшує обертові маси, покращує загальне керування й максимізує оберти двигуна.
КАРТЕР
KTM 790 DUKE обладнаний горизонтально розколотими картерами, які виготовлені з алюмінію під тиском, що дає змогу зменшити товщину стінок і зменшити вагу.
PASC ЗЧЕПЛЕННЯ
Зчепна муфта дає змогу водіям впевнено входити в повороти, не блокуючи заднє колесо у разі різкого уповільнення або під час перемикання на знижене передавання, залишаючись водночас легким на пальці зчеплення.
СИСТЕМА СМАЗКИ
У двигуні використовується компактна напівсуха система відстійника, у якій олія активно відкачується з картера, картера зчеплення й коробки передач. Це забезпечує будь-який непотрібний потік оливи через двигун, зменшуючи втрати потужності через тертя. Для охолодження оливи двигун обладнаний оливним радіатором, аналогічним до встановленого в більших двигунах LC8.
ЕЛЕКТРОННА РУЧКА ГАЗА
Замість того, щоб дросельні клапани електронної системи впорскування контролювалися кабелями, поїздка через дріт обробляє рухи поворотної ручки дроселя за допомогою електронних датчиків і, відповідно, активує дросельні клапани з допомогою серводвигунів. Проте, наша поїздка дротами на KTM 790 DUKE проходить зайву милю: вона електронно переводить команди дросельного заслінка водія в найкращі положення дросельної заслінки для поточної ситуації їзди. Задухи, тряска та мимовільні захоплення залишилися в минулому. Добровольні, однак, можуть легко стати справою вашого майбутнього.
ВИПУСК
Неіржавка сталь річ краси. Середній демпфер центрулізує масу та дає змогу створити порівняно невеликий глушник, який відтворює дивовижний саундтрек. Сотні випробувальних стендів і складне моделювання гарантують, що ця вихлопна система вносить вирішальний внесок у криву крутного моменту та чудові стандарти викидів.
AIRBOX
Повітряна коробка щільно прилягає до підрамника, а повітрозабірник розміщений з боків, що дає змогу байку зберігати прохолоду, поки ви в нього стріляєте.
ШАССІ
Велика доза спритності KTM 790 DUKE протікає зі спритності його легкого шасі. У той час як він використовує свій компактний паралельний дворуховий двигун як структурну та динамічну точку повороту для швидкого реагування — це трубчаста сталева рама, інноваційний литий алюмінієвий підрамник і поворотний важіль, які поєднуються з орієнтованими на продуктивність колесами, гальмами та підвіскою WP, щоб розвинути поїздку, на відміну від будь-якої герцоги перед цим.
РАМА
Неймовірні характеристики керованості KTM 790 DUKE ґрунтуються на динамічній нескладній конструкції трубчастого шасі. Інженери мали на увазі одну мету, яка полягає в тому, щоб шасі було якомога жорсткішим і компактнішим для крутішого повороту та великих кутів нахилу, даючи йому змогу з великою швидкістю реагувати на повороти.
ПІДРАМНИК
Підрамник виготовлений із литого алюмінію й обладнаний повітряною коробкою. Жодних пластикових кришок, жодних додаткових кронштейнів — все відлито на дві частини, щоб зменшити складність і вагу. Трикутні форми в підрамнику були натхненні ґратчастими підрамниками KTM, оскільки це забезпечує міцну та просту конструкцію.
МАКАТНИК
Відлитий під тиском маятник із відкритою решіткою ретельно виготовлений і оптимізований для забезпечення жорсткості та стійкості, водночас забезпечуючи чудові характеристики вигину. Використовуючи пряму посадку для заднього удару, складність і деталі зменшені
КОЛЕСА
KTM 790 DUKE обладнаний надзвичайно легкими легкосплавними дисками, виготовленими методом лиття під низьким тиском. Легкі колеса не тільки роблять мотоцикл легшим загалом, але й мінімізують непідрессорні маси та момент інерції, що позитивно позначається на керованості та динаміці руху.
ШИНИ
Шини MAXXIS Supermaxx ST, встановлені на KTM 790 DUKE, були розроблені спеціально для цього мотоцикла. Завдяки спеціальному складу шини мають зчеплення як у вологих, так і в сухих умовах і забезпечують баланс між спортивністю й повсякденною ездовою здатністю, пропонуючи водієві стабільну їзду та чудовий знос шин.
ПЕРЕДНЯ ВИЛАДКА
Перевернута вилка 43 мм із відкритим картриджем від WP Suspension надає вам встановлення, небачену в цьому сегменті. Вилка використовує технологію розділення функцій, що означає, що стиснення й демпфування відскоку мають місце в окремих гілках вилки, що дає змогу краще налаштувати поведінку вилки. Пружини вилки є прогресивними, забезпечуючи плавну роботу впродовж усього ходу вилки; м'який для початкового ходу та сильніший униз у напрямку, щоб запобігти падінню.
ЗАДНЯ АМОРТИЗАТОР
Перевірка заднього кінця — це сучасний ударостійкий WP амортизатор із прогресивною пружиною та регулюванням попереднього навантаження. Це забезпечує максимальне зчеплення під час атаки звивистої стрічки асфальту.
РУЛЕВИЙ ДАМПЕР
Цей надійний і чутливий кермовий демпфер WP був налаштований так, щоб забезпечити максимальний зворотний зв'язок водія через планки, зберігаючи водночас переднє колесо безкомпромісним нерівним асфальтом. Ви навіть не дізнаєтеся, що він там, поки ця неприємна ділянка дороги не досягне середини повороту.
ТРАВЕРСИ
Жорсткість траверс із литого алюмінію була відрегульована так, щоб відповідати гнучкості вилки, забезпечуючи спортивну керованість і чудовий зворотний зв'язок. Продумана конструкція потрійних затискачів і затискачів керма означає, що для цього ідеального положення під час їзди можливе чотири різні положення керма.
ТОРМОЗА
Максимальне гальмування на передньому колесі KTM 790 DUKE забезпечується двома радіально встановленими чотирипоршневими фіксованими супортами та двома дисками по 300 мм. Відстань між важелем ручного гальма та кермом регулюється так, щоб важіль був легко доступний для кожного водія. Переднє гальмо отримує ефективну підтримку від дискового гальма на задньому колесі, яке має один диск і плавальний супорт з одним поршнем. Вся ця гальмівна здатність підтримується кутовою системою KTM ABS.
ЕРГОНОМІКА І КОМФОРТ
Розроблений для забезпечення тривалого впевненості керування для широкого кола потенційних перегонників, гладкий корпус KTM 790 DUKE забезпечує легкість руху, необхідну для легкого напрямку динамічних рухів Scalpel під час їзди, і в той час же час забезпечує точне регулювання комфорту — незалежно від того, що ваш рівень кваліфікації.
РУЛЬ
Конічне алюмінієве кермо завширшки 760 мм дає вам повний контроль. Він регулюється, має 4 положення на потрійному затискачі та може обертатися ще в трьох положеннях для ідеального положення під час їзди.
ПІДНОЖКИ
Литі з алюмінію опорні ніжки, встановлені на KTM 790 DUKE, забезпечують зручну посадку, але водночас забезпечують максимальний дорожній просвіт, що забезпечує потужні кути нахилу. Зворотне (перегонова) перемикання можливе без жодних додаткових деталей. Регульовані ніжки також доступні як опція KTM PowerParts для тих, хто хотів би зробити все можливе.
СИДЕННЯ
За висоти 825 мм байкисти як нижчого, так і вищого рівня можуть насолоджуватися байком на повній швидкості, не випускаючи з уваги повсякденну практичність. Чохол на сидінні чіпкий, але все ж дає водієві легко пересуватися на байці. Він був розроблений для роботи з текстилем і шкірою, відповідно до широкого спектра вершників і стилів катання. Чохол сидіння Pillion виготовлений із того ж матеріалу та поєднує в собі гострий зовнішній вигляд і комфорт пасажирів. 805 мм можливе з нижнім сидінням KTM PowerParts.
КУЗІВ І ГРАФІКА
Упорна агресивна позиція KTM 790 DUKE лякає всіх, хто перетинає її шлях. Він явно бере деякі зі своїх дизайнерських натяків від KTM 1290 SUPER DUKE R — найбільш очевидний із них є унікальна фара "маска для обличчя". Його відмінні чіткі лінії та компактні пропорції 11/13 підкреслюються фірмовою графікою KTM, яка не залишає сумнівів щодо його домінантних на дорозі бажань.
ПАНЕЛЬ TFT
Багатобарвна комбінація відповідної інформації, представлена в бездоганному вигляді. Коли ви вмикаєте двигун, смужки дисплея змінюють колір, або стимулюють вас, або попереджають, що двигун усе ще холодний. Дисплей також автоматично пристосовує своє освітлення до навколишнього освітлення і стає яскравим, коли обраний «Режим відстеження».
СВЕТОДІОДНИЙ ВЕЖИВ
Форма та функціональність повністю інтегровані в KTM 790 DUKE. Візьміть, наприклад, світлодіодну фару, яка підкреслює дизайн цього байка. Він поєднує в собі оптимальне освітлення ближнього поля з максимальною світловіддачею. А денні ходові вогні з обох боків гарантують, що мотоцикл краще сприйматиметься й більш диференціфікований іншими учасниками дорожнього руху, у такий спосіб пропонуючи величезні переваги в плані безпеки. Світлодіодний задній ліхтар встановлений на тримачі номерного знака, щоб його можна було легко зняти для використання в трекdeй або для індивідуального настроювання.
ПЕРЕГРАМНЕ ОБЕЗПЕЧЕННЯ І ЕЛЕКТРОНИКА
KTM 790 DUKE може нести деякі м'язи та пісок, але в стандартній комплектації він також має серйозний розумовий потенціал. Подавання 78 кВт (105 л.с.) і 87 Нм ефективно контролюється передовою електронікою й допоміжними пристроями для наступного покоління. Навіть коли ви заграєте з лімітом, комбінація KTM найпередовішого програмного забезпечення й електроніки у світі мотоциклетного спорту дає вам змогу легко вибирати рівень і ступінь допомоги, необхідні, щоб максимізувати ваш фактор гострих відчуттів під час будь-якої поїздки. Все, що вам потрібно зробити, це зосередитися на дорозі попереду та триматися міцніше.
ПОМОЩЬ ВОДИТЕЛЮ
Коли ви раптом виявите, що межа, добре знати, що ви маєте наука на вашому боці. KTM 790 DUKE був розроблений для забезпечення не тільки найкращого механічного зворотного зв'язку, але й найкращих електронних засобів.
РЕЖИМ ТРЕКА
Режим треку, як випливає з назви, пропонує необмежені гострі відчуття та характеристики READY TO RACE. Він має функцію керування запуском для швидкого бігу, змінне регулювання ковзання, підвищену реакцію дросельної заслінки та можливість тягнути епічні колеса за допомогою вимкнення Anti-Wheelie.
КЕРУВАННЯ ТЯГОВИМ УСИЛІЄМ (MTC)
Контроль тяги на мотоциклі (MTC) дуже цікавий, але це важлива частина KTM 790 DUKE. MTC — це система контролю тяги, чутлива до кута нахилу, яка надзвичайно плавно знижує потужність двигуна та ледь помітна. Залежно від обраного режиму їзди, MTC також допускає кілька
КВІКШИФТЕР +
KTM 790 DUKE забезпечує плавний рух без підвищених і знижених швидкостей завдяки власній системі Quickshifter+ від KTM. Він читає й реагує на вашу поїздку під будь-яким навантаженням, щоб гарантувати, що перемикання відбувається так само швидко, як і ви. Під час перемикання на знижене передавання система зіставляє частоту обертання двигуна зі швидкістю нижнього передавання.
MSR
KTM 790 DUKE обладнаний стандартним регулятором прослизання двигуна (MSR), який працює в протилежному напрямку від MTC. Це означає, що немає можливості випадково заблокувати заднє колесо під час перемикання на знижене передавання або різким вимкненням. MSR гарантує, що ви зберігаєте повну тягу та доповнює зчіпну муфту й особливо ефективний у ситуаціях із низьким зчепленням.
СУПЕРМОТ РЕЖИМ
«Режим супермото» дає змогу захопленим і досвідченим перегонникам заблокувати заднє колесо — обов'язкова умова для досконалої поїздки в супермото та навмисно виконаних слайдів. Це означає, що ABS вимикається на задньому колесі, зберігаючи функцію ABS на передньому колесі.
КОНТРОЛЬ СТІЙКОСТІ МОТОЦИКЛА (MSC) З УГриЛИМ АБС
Ключовим компонентом комплексного пакета допомоги BOSCH MSC є чутливий до повороту ABS. Коротко кажучи, це означає, що в водіїв підвищується впевненість у разі різкого гальмування навіть за екстремальних кутів нахилу.
РЕЖИМИ ЄЗІ
Гонщики можуть вибрати один із чотирьох режимів їзди, а саме: «Спорт» для агресивнішої їзди, «Вілка» для комфортної їзди містом, «Дощ» для випадків, коли стає трохи слизько, і режим граничної атаки — «Трек». Це дає пілотам KTM 790 DUKE повну вихідну потужність, можливість вимкнути регулятор тяги, згладити дросель, вимкнути антиколісний механізм для роботи з задніми колесами.
Технічні характеристики
Двигун |
799c, DOHC, рідинного охолодження |
Потужність |
77 кВ |
Крутний момент |
87 Нм |
Діаметр і хід поршня |
88 x 65,7 мм |
Зчеплення |
PASC (TM) Прослизає, багатодискове в олійній ванні |
Система живлення |
Bosch EMS with RBW |
Трансмісія |
6-ступеневий, привод ланцюговий X-Ring 520 X-Ring |
Рама |
Хром молібденова рама |
Передня підвіска |
WP APEX 43 мм хід підвіски 140 мм |
Задня підвіска |
WP APEX хід 150 мм |
Переднє гальмо |
300 мм два диски з чотирма поршневими супортами, радіального кріплення з ABS |
Заднє гальмо |
240 мм дво поршневий супорт з ABS |
Кліренс |
186 мм |
Висота за сидінням |
825 мм |
Об'єм паливного бака |
14 л |
Суха вага |
169 кг. |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | KTM |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 799 куб. см |
Об'єм паливного бака | 14 л |
Вага | 169 кг |