629 140 ₴
Мотоцикл KTM 790 ADVENTURE R
ЧЕРЕЗВИЧАЙНЕ ПРИМИКАННЯ
Розроблений на основі позашляхової перегонової моделі KTM, KTM 790 ADVENTURE R — це мотоцикл для бездоріжжя, здатний до серйозних подорожей і обладнаний для найекстремальніших умов. Маючи на увазі хардкорного авантюриста, він врівноважує силу близнюка з легкістю й маневровістю одноциліндрового позашляхового байка, щоб відкрити нові можливості для їзди. Він пропонує дивовижний запас палива без шкоди для маневровості, живлячи потужний, але компактний, плавний і надійний двигун. Доступ до більш екстремальних і віддалених бездоріжжю завдяки простим у використанні допоміжним засобам і практичній ергономіці.
РУХ І ВИХИЛОП
Кожна пригода — це справжнє випробування для людини та машини. Маючи досвід участі в раллі Дакар, найскладнішого з усіх пригод, KTM придбала ноу-хау для створення надійних силових установок, що забезпечують максимальну продуктивність у широкому діапазоні рельєфу. Незалежно від того, чи збираєтеся ви просувати далі, важче або частіше, компактні та легкі двигуни, що працюють на моделях серії KTM ADVENTURE, створені для того, щоб ви могли вийти на новий рівень.
РУХ
LC8c — найкомпактніший двигун на ринку. Викачуючи 95 л.с. (70 кВт), у поєднанні із сучасною електронікою та 6-ступеневою послідовною коробкою передач, а також із передбачуваним запасом палива 450 км, це ідеальне поєднання для екстремальних досліджень на бездоріжжі. На транспортних етапах забезпечується плавна їзда завдяки двом балансувальним валам, які мінімізують вібрацію, а з тривалими інтервалами обслуговування в 15 000 км ви можете кататися цілими днями без турбот.
ГОЛОВКА ЦИЛІНДРА
Головка циліндрів DOHC з 8 клапанами містить розпочаті з двома ланцюговими приводами та дві свічки запалювання (по одній на циліндр). Розподільні вали зібрані, що робить їх легшими за кованих, а профіль кулачка був розроблений для створення двигуна з особливо крутним моментом. Сталеві клапани відкриваються пальцями з покриттям DLC, а гідравлічний натягувач ланцюга натягує кулачок.
ПОРШНІ
Ковані поршні з трьома поршневими кільцями, з'єднаними простим шатунним підшипником, у поєднанні з поршневим пальцем з DLC-покриттям забезпечують меншу вагу поршня та меншу зворотно-поступальну масу. Це призводить до швидшого обертового двигуна та дає змогу отримати легший колінчастий вал зі зменшеними обертовими масами та поліпшеною керованістю.
ЕЛЕКТРОННА РУЧКА ГАЗА
Система KTM для поїздок дротами електронним способом переводить команди дроселя на водія в оптимальні положення дросельної заслінки для конкретної ситуації під час їзди.
БАЛАНСОВАНИЙ ВАЛ
Під час штампування цих довгих днів у сідлі, з'єднуючи ділянки бездоріжжя з великими ступенями асфальту, незручні вібрації двигуна мінімізуються завдяки двом балансувальним валам, один перед колінчастим валом, а інший — у головці циліндрів між двома розподільними валами. ,
ЦИЛІНДР
Алюмінієві циліндри з нікелевим покриттям є невіддільною частиною корпусу двигуна без рукавів. Конструкція циліндра з відкритою палубою забезпечує оптимальне охолодження, підвищує виробничі допуски та знижує ймовірність короблення циліндра під час виробництва.
ШАТУНИ
Високоякісні поршні з'єднані з колінчастим валом кованими шатунами, які спираються на підшипники ковзання.
КОЛЕНВАЛ
Кований суцільний колінчастий вал надійно утримується на місці підшипниками ковзання зі зміщенням на 75 градусів. 435-градусний лад запуску виробляє звук, схожий на звук більшого двигуна LC8, який змушує KTM 790 ADVENTURE почуватися одним зі своїх братів V-twin ADVENTURE під час відкриття дросельного заслінки.
КАРТЕР
Горизонтально розділені матри виготовлені з алюмінію під високим тиском. Це дає змогу зменшити товщину стінок, знизити вагу й оптимізувати поверхні, надаючи розробникам двигунів більше свободи в їхній конструкції. Відкриті палубні циліндри вбудовані в картер.
СИСТЕМА СМАЗКИ
Циркуляція олії ґрунтується на компактній системі напівсухого піддона для мінімізації втрат на тертя. Олива активно відкачується з картера, картера зчеплення й коробки передач, що гарантує, що олива не буде зайвої уваги через двигун. Оливний піддон вбудований у корпус оливного насоса разом із двома насосами (один продувний насос, один тиск) і клапаном регулювання тиску. Для охолодження оливи двигун обладнаний оливним радіатором, схожим на більші V-подібні двигуни LC8.
ПРОСКАЛЬЗИВНЕ ЗЧЕПЛЕННЯ
PASC (Power Assist Clutch) вимагає мінімального вкладу водія, щоб керувати ним. Муфта капців на LC8c схожа на муфту на LC8, але компактніша і, отже, легша. Це запобігає дестабілізації вібрації заднього колеса під час різкого гальмування або уповільнення. Це також зменшує силу руки, необхідну для перемикання передач, даючи змогу керувати зчепленням одним пальцем — заощаджуючи енергію під час їзди.
КОРОБКА
Складна конфігурація послідовної коробки передач із 6 швидкостями зменшує довжину двигуна, який дає змогу йому бути компактнішим. Перемикання передач дуже плавне, і за допомогою опціонального Quickshifter + без зчеплення вгору та вниз можна без особливих зусиль перемикати передач.
ВИПУСКНА СИСТЕМА
У вихлопній системі з неіржавкої сталі використовується звукопоглинач середнього вихлопу для централізації маси, що дає змогу використовувати порівняно невеликий глушник, у такий спосіб максимізуючи дорожній просвіт вихлопної системи. Звук готовий до пригод!
ПОДУШНИЙ ФІЛЬТР
Новий KTM 790 ADVENTURE має легкий доступ до повітряного фільтра для очищення й обслуговування, навіть якщо ви перебуваєте в найдальшому місці під час поїздки. Airbox розташований під сидінням із впуском ззаду байка. Це означає, що, крім легкого доступу до повітряного фільтра, сидіння й бак можна було тримати низькими, а байк можна було зробити вже, де він має значення: в зоні ніг. Це також дало змогу краще позиціонувати електроніку, щоб зберегти масу централізовано. Для триваліших поїздок або відвідувань більш пустельних районів або глибоких піщаних дюн, є спеціальний надміцний фільтр для бездоріжжя для екстремальніших досліджень.
ОХОЛОДЕННЯ
Під час екстремальних досліджень на бездоріжжі важливо, щоб двигун LC8c залишався холодним, щоб забезпечити його просунуту потужність і продуктивність. Завдяки дизайну KTM 790 ADVENTURE R і передовій технології охолодження можна кататися годинами в жарких умовах.
ШАССІ
KTM 790 ADVENTURE R готова перемогти всі крайності. Його трубчаста сталева рама CroMo та легкий сталевий решітчастий підрамник спроєктовані так, щоб бути компактними, але міцними для роботи в суворих умовах. Кермовий амортизатор сприяє стійкості, а 21-дюймові передні та 18-дюймові задні колеса для важких умов експлуатації з шинами METZELER Karoo 3 спеціально розроблені для їзди бездоріжжям.
РАМА
Загальна геометрія KTM 790 ADVENTURE була розроблена для легкої, спортивної керованості на вулиці, зручної для великих відстаней і з потужними можливостями для бездоріжжя. У конструкції велике значення було приділено міцності, тому трубчаста сталева рама CroMo використовується з двигуном, який діє як напружений елемент, для зменшення ваги та габаритних розмірів. Всі дизайнерські та інженерні інновації спрямовані на те, щоб бути компактними та легкими.
ПІДРАМНИК
Коли мотоцикл повністю завантажений для пригод, його потрібно побудувати так, щоб він працював довго. Сталевий решітчастий підрамник був розроблений, щоб бути компактним, легким, а також досить міцним, щоб перевозити пасажира та багаж у важких умовах, які можна очікувати в екстремальних умовах.
МАКАТНИК
Фірмовий відлитий під тиском маятник із відкритою решіткою точно виготовлений і оптимізований для жорсткості та стійкості, водночас пропонуючи чудові характеристики вигину. Під час використання прямий посилання для заднього удару, складність і деталі зменшуються. Порівняно довгий маятник допомагає в тязі, стабільності та налаштуванні підвіски.
КОЛЕСА І ШИНИ
Пригоди довше та важчі, ніж будь-коли раніше! 21-дюймові спереду та 18-дюймові задні колеса KTM 790 ADVENTURE R спеціально розроблені для роботи в жорстких умовах бездоріжжя. Оснащені шиною METZELER Karoo 3 для пригод, вони вирізняються міцністю, легкістю й довговічністю. Завдяки багаторічному досвіду та успіху в найскладніших позашляхових і раллі-рейдах ви можете з повною впевненістю вирушити в саму віддалену пустелю. Стандартні колеса безкамерні (з опцією системи контролю тиску в шинах). Для найекстремальніших їзди доступні додаткові колеса KTM PowerParts, які трохи вже й ближче до коліс для ендуро, які можуть працювати з мусами.
ПІДВІСКА
Коли ви вирушаєте в пригодницьку поїздку, є багато змінних, які можуть вплинути на керованість мотоцикла. Вага перегонника, додатковий багаж, об'єм палива та наявність пасажира на пасажирах — все це необхідно враховувати, перш ніж вирушити в дорогу. На щастя, KTM 790 ADVENTURE постачається з ідеально налаштованою, високоякісною підвіскою WP, щоб пристосуватися до багатьох змінних досліджень подорожі-ендуро. З додатковою перевагою регульованого заднього попереднього навантаження, KTM 790 ADVENTURE може бути доопрацьований відповідно до більшості типових сценаріїв, умов і ситуацій катання.
РУЛЕВИЙ ДАМПЕР
Для забезпечення стійкості кермовий демпфер встановлений у тих випадках, коли ви сильно штовхаєте гудроньований шосе або рухаєтеся нерівною поверхнею дорогою до місця призначення.
ТРАВЕРСИ
Легкі легкі траверси міцні та жорсткі для стійкості, з достатньою кількістю вигину, щоб дати водієві змогу, як і раніше, відчувати, що робить шасі. Вони також пропонують гарний діапазон регулювання положення керма.
ПЕРЕДНЯ ВИЛАДКА
Вилка WP XPLOR 48 мм з ходом 240 мм має чудові характеристики відгуку та демпфування для екстремальних умов бездоріжжя. Вони обладнані пружиною з обох боків, але мають окрему функцію для кожної ніжки вилки: демпфування стиснення зліва, відскок праворуч. Це дає змогу легко регулювати вилки на ходу за допомогою повороту циферблата на верхній частині вилок для відповідності різним умовам їзди бездоріжжям. Крім того, герметичний гідростоп гарантує чудову стійкість до осідання.
ЗАДНЯ АМОРТИЗАТОР
На задній частині міститься амортизатор WP XPLOR з ходом 240 мм для найекстремальніших умов бездоріжжя. Підвіска може бути індивідуально налаштована для попереднього навантаження, (висока та низька швидкість) стиснення і відскока. Задній амортизатор WP XPLOR PDS використовує фірмову систему прогресивного демпфування KTM, яка забезпечує прогресивне демпфування без використання системи зчеплення. Опір дну забезпечується другим поршнем, який працює разом із закритою чашкою (разом голки) у напрямку кінця ходу та підтримується прогресивною ударною пружиною.
ТОРМОЗА
Підняти потужний KTM 790 ADVENTURE R на будь-якій місцевості легко завдяки подвійним гальмівним дискам діаметром 320 мм із 4-поршневими радіально встановленими супортами спереду та гальмівному диску діаметром 260 мм, що приводиться в дію двопоршневим плавальним супортом ззаду. Комбінація передніх і задніх гальм забезпечує ідеальне поєднання керування й гальмівної потужності в будь-яких умовах їзди.
ТОПЛИВИЙ БАК
Концепція паливного бака цього інноваційного байка є центральною в його інноваційних розробках. Завдяки тому, що об'єм основного бака розташований якнайнижчий і опущений із боків байка, це дає багато переваг. Сидячи або стоячи, бак між вашими ногами почувається набагато вже й компактніше, ніж можна було б очікувати від щедрого 20-літрового об'єму. Низький об'єм палива означає, що керування мотоциклом є легким за великої маси, встановленої низько та вперед, що виключає коливання й розгойдування палива, типової для традиційно розташованих баків. Це призводить до низького центру важкості, що підвищує маневровість і дає змогу більш грайливо та миттєво змінювати напрямок. Оскільки мотоцикл стоїть вузько в зоні колін, коли він стоїть, він додає багато контролю під час їзди бездоріжжям. Звільнена зона традиційного резервуара дає змогу випрямити й опустити сидіння, надаючи водієві більше свободи пересування з поліпшеним доступом. Бак виготовлений із високоміцних матеріалів і тому має високу стійкість до ударів, що підтверджується аналогічною концепцією танка, успішно використовуваною в перегонах Дакар командою KTM Factory Racing. Це найкраще з обох світів: тонкий позашляховий мотоцикл меншого розміру з винятковим запасом палива приблизно 450 км на відкритій дорозі.
ЕРГОНОМІКА І КОМФОРТ
KTM 790 ADVENTURE R має кілька регульованих функцій для підвищення комфорту водія, зокрема сидіння з вищим або низьким сидінням і шість положень кріплення на кермі. Паливний бак із низькою посадкою, який знижує центр ваги, покращує керованість і дає водієві змогу переміщатися вільніше. Його ергономіка для перегонів на довгі дистанції розроблена для екстремальної їзди, а легкий у доступі повітряний фільтр дає змогу легко змінювати трасу.
РУЛЬ
Алюмінієве конічне кермо забезпечує максимальний контроль і зручну посадку. Ручка може бути встановлена в шести різних положеннях, унаслідок чого діапазон регулювання становить 30 мм, що забезпечує індивідуальну посадку.
ПІДНОЖКИ
Чи то їзда впродовж усього дня, стоячи чи сидячи, міцні ніжки KTM 790 ADVENTURE R були розроблені для чудової ергономіки та для розміщення вуличних або позашляхових черевиків у широкому діапазоні умов. Кілочки для ніг мають гумові вставки, які можна зняти.
СИДЕННЯ
Суцільне сидіння в стилі позашляховик було розроблене, щоб забезпечити максимальну свободу рухів, достатнє зчеплення з дорогою й забезпечити комфорт, необхідний для довгих днів у сідлі. Сидіння з двох частин KTM 790 ADVENTURE також підходить для KTM 790 ADVENTURE R.
ВЕТРОВОЕ СТЕКЛО
KTM 790 ADVENTURE R має низькопрофільне вітрове скло, яке дає водієві змогу вільніше пересуватися байкою, коли він є в необхідному положенні для бездоріжжя, і заряджається на складній місцевості. Це гладке вітрове скло забезпечує безперешкодний огляд прямо вперед, навіть коли екран покритий брудом і є регульованим, пропонуючи два різні положення. Вітрове скло вищої моделі KTM 790 ADVENTURE може використовуватися на KTM 790 ADVENTURE R як додаткова опція для тих перегонників, які віддають перевагу більшому захисту від вітру під час польоту відкритою дорогою шляхом до наступного епічему пригоді.
КУЗІВ І ГРАФІКА
Ця абсолютно нова концепція подорожі ендуро побудована на легкому та компактному шасі, орієнтованому на ендуро, і доповнюється гладким, але ударостійким кузовом, який не тільки забезпечує захист для мотоцикла, але й знижує загальну вагу 790 ADVENTURE R, тому нею можна легко проїхати далі бездоріжжям. Його сміливий і агресивний дизайн KTM був розроблений паралельно з новим ралійним байком Factory Racing.
TFT-дисплей
За допомогою 5-дюймового повноколірного сучасного TFT-дисплея можна легко зчитувати цінну інформацію, наприклад, лічильник пробігу, запас палива, настроювання ABS і режими їзди. Наїзник може вибрати, яку інформацію та де він хотів би, щоб вона відбивається на екрані. Конфігурація дисплея є змінною й автоматично адаптується до змін в освітленні довкілля. Лічильник обертів блимає, щоб вказати, коли перемикати.
СВЕТОДІОДНИЙ ВЕЖИВ
Світлодіодні ліхтарі використовуються на KTM 790 ADVENTURE R як основний фари, задні ліхтарі та індикатори. Світлодіодні ліхтарі забезпечують чудове освітлення й оглядовість. Вони компактні, тому допомагають зменшити загальний об'єм мотоцикла.
ПЕРЕГРАМНЕ ОБЕЗПЕЧЕННЯ І ЕЛЕКТРОНИКА
KTM 790 ADVENTURE R надає вам усю необхідну інформацію та дає змогу точно передавати характеристики відповідно до рельєфу місцевості, умов і вашого настрою. Навіть коли ви прагнете розширити свої межі, комбінація найпередовішого програмного забезпечення й електроніки KTM дає змогу максимізувати фактор гострих відчуттів за будь-якої подорожі. Його стильний зовнішній вигляд і продуктивність відповідають простоті використання, яку пропонує сучасна електроніка. Все, що вам потрібно зробити, це зосередитися на горизонті — і переслідувати його.
ПОМОЩЬ ВОДИТЕЛЮ
Вдосконалюйте пригоди Електронні засоби для вершника забезпечують більший контроль, продуктивність і задоволення для вершника в ширшому діапазоні обставин. Розроблений, щоб поліпшити поїздку, використовуючи новітні технології ABS і MTC (Motorcle Traction Control) і різні режими їзди. Ці функції, призначені для швидкого та простого настроювання різних пристроїв для водія відповідно до умов катання, що постійно змінюються, можуть бути обрані, скасування та використані для максимізації інноваційних технологій і обладнання байка в набагато ширшому діапазоні рельєфу та умов.
MTC
MTC (Motorcycle Traction Control) — це система контролю тяги, чутлива до кута нахилу, яка миттєво реагує на миттєву швидкість обертання заднього колеса, яка стає непропорційною ситуації водіння. За лічені мілісекунди MTC знижує потужність двигуна завдяки надзвичайно плавному, ледь помітному впливу на дросельні клапани, поки прослизання не зменшиться до оптимальних пропорцій для обраного режиму руху та поточного кута нахилу. Для особливо амбітних перегонників контроль тяги також можна вимкнути.
УГОЛІВИЙ ABS
Система ABS KTM у поворотах дає змогу водіям завжди використовувати всю потужність своїх гальм, тоді як система регулює гальмівний тиск відповідно до кута нахилу мотоцикла для безпечнішого та передбачуваного гальмування в понад широкому діапазоні умов і сценаріїв. Його можна вимкнути для бездоріжжя.
OFFROAD ABS
Вимоги до гальмування в піску, бруду, гравії або каменях сильно відрізняються від передбачуваного зчеплення з асфальтом. Під час вибору «offroad ABS» функція ABS деактивується на задньому колесі, тоді як втручання ABS переднього колеса зменшується, а дані датчика кута нахилу ігноруються, щоб врахувати безліч можливих сценаріїв повороту, кермового керування і керування поза дорогою, де площина руху може варіюватися (наприклад, нахилитися в берму, колію або піщану дюму). Це дає змогу перегонникам заблокувати заднє колесо, яке можна використовувати для повороту на поворотах, що є корисним навичкою для досвідчених перегонників, які прагнуть максимізувати свій досвід водіння бездоріжжям. «Offroad ABS» зменшує переважання ABS на передніх колесах на більш пухких поверхнях, що краще врівноважує пристойну гальмівну потужність із безпечним гальмуванням у бруді. Ці параметри були розроблені для максимальної потужності гальмування з мінімальним електронним втручанням у всіх сценаріях. Якщо ви їдете бездоріжжям, використовуйте цей режим, щоб розкрити весь динамічний потенціал їзди вашого KTM 790 ADVENTURE на самій авантюрній місцевості.
РЕЖИМИ ЄЗІ
«Режим їзди бездоріжжям» використовує складні датчики, щоб адаптувати подавання енергії для використання бездоріжжям. Що це означає? Оптимізовані рівні прослизання колеса, щоб ви могли рухатися вперед на вільних поверхнях. Як це працює? Пікова потужність трохи зменшується, реакція дросельної заслінки згладжується, і величина пробоксу коліс допускається до того, як електронне втручання буде відрегульоване для відповідної компенсації. На пухких поверхнях і поверхнях із малим зчепленням деяке ковзання коліс дійсно необхідне для ефективного руху вперед. Ця функція дає змогу водієві досить знизити тягу, що полегшує кермове керування задніми колесами в стилі позашляховиків. Anti-wheelie не використовується в цьому режимі, тому водії можуть легко підняти переднє колесо над перешкодами. На відміну від інших режимів, «Режим їзди бездоріжжям» не чутливий до кута нахилу, що означає, що контроль тяги не вмикається, коли перегінник використовує берм, піщану дюну або колію, щоб нахилитися в поворот під час їзди бездоріжжям.
РАЛЛІ РЕЖИМ
У більш прогресивному «Режимі ралі» (який не є обов'язковим для KTM 790 ADVENTURE), перегонник може вільніше адаптувати характер потужності мотоцикла та реагувати на нього. «Режим ралі» дає ще більш спортивну версію рівня реакції дроселя, пропонованого в режимі їзди бездоріжжям. Регулювання прослизання заднього колеса може бути змінене на 9 рівнях, варіюючись від високого рівня втручання 9 (зрівнюючи з рівнем втручання в режимі «Вілиця») до іншого екстремума практично без втручання на рівні 1, з 7 прогресивними кроками втручання між ними. З цими параметрами регулювання ковзання може бути дуже точно узгоджена зі станом поверхні, рівнем майстерності водія та вимогами їзди. Зниження рівня прослизання також може допомогти зберегти шини й енергію водія на довший термін, коли вони їдуть із ширшими або тривалішими поїздками.
KTM MY RIDE
За допомогою системи KTM MY RIDE до байка можна під'єднати смартфон, що дає водієві можливість приймати телефонні дзвінки, слухати музику та, використовуючи додатковий застосунок для навігації (додаткову інформацію можна знайти на сайті www.ktm.com/ моя тачка).
Технічні характеристики
Двигун |
799c, DOHC, рідинного охолодження |
Потужність |
70 кВ |
Крутний момент |
88 Нм |
Діаметр і хід поршня |
88 x 67,5 мм |
Зчеплення |
PASC (TM) Прослизає, багатодискове в олійній ванні |
Система живлення |
Инжектор Bosch EMS with RBW |
Трансмісія |
6-ступеневий, привод ланцюговий X-Ring 5/8 x 1/4" |
Рама |
Хром молібденова рама |
Передня підвіска |
WP-USD Xplor 48 мм хід підвіски 240 мм |
Задня підвіска |
WP Xplor PDS хід 240 мм |
Переднє гальмо |
320 мм два диски з чотирма поршневими супортами, радіального кріплення з ABS |
Заднє гальмо |
260 мм дво поршневий супорт з ABS |
Кліренс |
263 мм |
Висота за сидінням |
880 мм |
Об'єм паливного бака |
20 л |
Суха вага |
189 кг. |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | KTM |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 799 куб. см |
Об'єм паливного бака | 20 л |
Вага | 189 кг |