514 185 ₴
Мотоцикл KTM 690 SMC R
KTM 690 SMC R підіймає планку в Supermoto, почасти завдяки легкому шасі, легендарному мотору 690 LC4 та вдосконаленій електроніці. Неважливо, висловлюєте ви свій талант на гірських дорогах чи на вершинах вашого улюбленого треку, ви рухатиметеся в майбутнє з максимальною усмішкою, а у венах — адреналіном. Керованість покращена завдяки новітній повністю регульованій підвісці WP APEX, тому все, про що вам потрібно турбуватися, — це зосередитися на дорозі вперед і повернути дросель до упорів.
РУХ І ВИХИЛОП
Новітній двигун 690 LC4 — це плавна, потужна робота з правильним поєднанням елементів, щоб просувати вас у поворотах із високою швидкістю. Кожен аспект конструкції двигуна LC4 спрямований на те, щоб забезпечити більш разючі відчуття від їзди.
РУХ
Одноциліндровий двигун LC4 690 куб.см поєднує в собі потужне прискорення з найнижчих обертів, видатну свободу обертання й покращену роботу двигуна. Ще один великий плюс, крім того, що двигун надзвичайно економний із використанням палива, він також має великі інтервали обслуговування в 10 000 км, що знижує експлуатаційні витрати.
ГОЛОВКА ЦИЛІНДРА
Легка, компактна головка циліндра містить чотири клапани й один розподільний вал, розташований над впускними клапанами, і вторинний вал балансира, що приводить у рух ланцюгом приводу ГРМ. Впускні клапани наводяться в дію штовхачами пальців, а випускні клапани кулісним важелем.
РЕЗОНАТОР
Камера резонатора врівноважує імпульси у впускному тракті та робить реакцію дросельною заслінки плавнішою зі зменшеними вібраціями.
БАЛАНСОВАНИЙ ВАЛ
Подвійні балансирні вали, один перед колінчастим валом, а інший у головці циліндрів знижують вібрацію, що забезпечує плавність ходу.
ПОРШЕНЬ
Легкий і міцний кований поршень призначений для зменшення зворотно-поступальної маси, а отже, і для поліпшення відгуку двигуна.
ШАТУН
Підшипники ковзання використовуються в шатуні для забезпечення зменшеної зворотно-поступальнішої маси, що допомагає двигуну працювати плавніше і, отже, підвищує його живий характер.
ЗЧЕПЛЕННЯ
PASC (Power Assist Clutch) гарантує, що водієві необхідний мінімальний вхід для його роботи через менший крутний момент двигуна, що передається на диски зчеплення. Тягова муфта запобігає блокуванню заднього колеса під час агресивного перемикання на знижене передавання, що знижує дестабілізувальну вібрацію заднього колеса на асфальті в разі різкого гальмування або уповільнення в поворотах.
КОРОБКА
Плавна 6-ступенева коробка передач з Quickshifter + дає змогу швидше перемикатися вгору та вниз, коли ви вмикаєте та вимикаєте газ. Це не тільки дає змогу водієві краще контролювати мотоцикл, зберігаючи повний контроль за кермом, а й покращує зчеплення задніх коліс.
ЕЛЕКТРОННА РУЧКА ГАЗА
KTM 690 SMC R обладнаний системою «поїздка за дротом», яка за допомогою електронних датчиків обробляє поворотні ручки дросельної заслінки та активує дросельні клапани для керування дією дросельної заслінки. Це неабияк покращує реакцію, даючи водієві кращий контроль над дросельною заслінкою з потужним одноциліндровим двигуном і плавнішу їзду.
ВИПУСК
Вихлопна система виготовлена з високоякісної неіржавкої сталі. Він прокладений якомога ближче до байка, щоб допомогти з тонким профілем.
ЕІРБОКС
Доступ до повітряного фільтра для технічного обслуговування дуже простий, оскільки повітряна камера розташована під сидінням. Це робить обслуговування байка простим і безплатним наприкінці довгого дня.
ШАССІ
Розроблене на трасах супермото та протестоване в широкому діапазоні сценаріїв вуличного катання, шасі чудово справляється і поводиться як чемпіон, незалежно від того, наскільки далеко ви подолаєте ліміт. Високоякісне обладнання, як-от підвіска WP APEX і новітні гальма BREMBO, дасть вам контроль, який вам потрібен, коли ви виходите за межі.
РАМА
Каркас виготовлений із легких секцій із високоякісних хромомолібденових сталевих труб різної товщини. Цей тип збалансованої конструкції рами забезпечує високу крутильну жорсткість для кращої керованості та керованості, а більш точно налаштована поздовжня гнучкість може поглинати енергію удару колеса, підтримуючи підвіску для зниження стомлюваності водія.
ПІДРАМНИК
Випробувано та перевірено — ефективне використання заднього паливного бака як основного конструктивного елемента підрамника, знижує вагу та усуває складність конструкції.
МАКАТНИК
Така конструкція маятникового механізму забезпечує оптимальну монтажну позицію заднього амортизатора, забезпечуючи високу швидкість руху. Процес однокомпонентного лиття усуває будь-які невідповідності та слабкі місця, які можуть бути притаманні зварному маятнику.
ТРАВЕРСИ
Тверді ковані траверси зі зміщенням 24 мм (регульовані до 22 мм) забезпечують надійне захоплення вил для точного переміщення. Вони дають змогу регулювати кермо вперед і назад у чотирьох різних положеннях для оптимальної ергономіки водія.
ВИЛАДКА
Максимальне керування Super Moto покращене за допомогою перевернутої вилки WP APEX 48. Конструкція роз'ємних вилок, розроблена WP і KTM, була адаптована для KTM 690 SMC R. Вона обладнана пружинами з обох боків із роздільними функціями демпфування — стискання зліва та відскок справа. Найкласніше, що вони не чинять несприятливого впливу один на одного. Отже, демпфування може бути легко відрегульоване за допомогою циферблатів у верхній частині обох вилкових трубок, кожна з яких має 30 клацань регулювання
АМОРТИЗАТОР
Доповнює передню вилку амортизатор WP APEX, який з'єднаний із маятником за допомогою важеля. Це забезпечує прогресивний характер підвіски та високу стійкість до виходу з ладу. Повністю регульована, зокрема висока та низька швидкість стиснення, ви можете настроїти амортизатор на будь-які обставини та переваги водія.
КОЛЕСА І ШИНИ
Колеса KTM використовують легкі, оброблені за допомогою ЧПК-ступи та високоякісні чорні 17"диски для поєднання максимальної міцності та мінімальної ваги. Вони обладнані шинами BRIDGESTONE S21 для максимальної продуктивності на вулиці та достатнім зчепленням із дорогою для використання на іподромі.
ТОРМОЗА
Чудові у своєму класі гальма BREMBO в поєднанні з легкими хвилястими дисками — діаметром 320 мм спереду та 240 мм на задньому колесі — забезпечують вирішальне поєднання гальмівного зусилля та постійного відчуття під час гальмування.
ТОПЛИВИЙ БАК
KTM 690 SMC R обладнаний 13,5-літровим паливним баком, який слугує в ролі несної частини шасі, робить його жорсткішим і дає водієві оптимальне відчуття.
ЕРГОНОМІКА І КОМФОРТ
KTM 690 SMC R може похвалитися гострим, тонким профілем, що ідеально підходить для енергійної їзди на супермото. Це, поряд із малою висотою сидіння, забезпечує кращу керованість і комфорт, а також дає змогу використовувати екстремальні кути нахилу для тих, хто готовий по-справжньому провернути його в поворотах.
РУЛЬ
Легкі конічні ручки завширшки 808 мм мають гумову опору для зниження вібрації. Їх ширина та форма спрямовані на забезпечення оптимального контролю в будь-яких ситуаціях.
ПІДНОЖКИ
Тонкому профілю, необхідному для максимального кута нахилу, допомагають короткі підніжки, а знімна гумова вставка забезпечує комфорт під час вуличного взуття.
СИДЕННЯ
Висота сидіння KTM 690 SMC R становить 890 мм для зручності доступу без шкоди для кута нахилу, а матеріал сидіння дрібнозернистий для зчеплення зі шкіряними костюмами.
КУЗІВ І ГРАФІКА
Коли ви дивитеся на KTM 690 SMC R, ви знаєте, що він готовий до гонитви. Чистий, екстремальний, що складається, його стиль натхненний перегоновими перегонами KTM.
ПЕРЕГРАМНЕ ОБЕЗПЕЧЕННЯ І ЕЛЕКТРОНИКА
Отримати повний контроль над своїм супермото та водночас максимально підвищити його продуктивність ніколи не було так просто завдяки складному електронному пакету, що містить ABS на поворотах, MTC (контроль тяги мотоцикла) і повний спектр допоміжних режимів зі зручним для користувача регулюванням. Quickshifter + дає змогу без зусиль перемикати передачі без допомоги зчеплення за допомогою електроніки, незалежно від того, перемикається він вгору або вниз.
ДОПОМОГА РАЙДОРУ
Електронний уприск палива, система керування поїздкою по дротах і система керування двигуном (EMS) дають змогу пропонувати інноваційні, але прості у використанні електронні засоби для водія. Ці функції можуть бути обрані, скануті та використані для ефективного використання потужного двигуна LC4 нового покоління в набагато ширшому діапазоні типів і умов місцевості.
РЕЖИМИ ЄЗІ
Два режими їзди (1) Вуличний режим (2) Режим бездоріжжя: «Вуличний режим» для спортивного відгуку на газ, коли прокручування коліс і коліс мінімізуються для оптимальної вуличної роботи. «Режим бездоріжжя», навпаки, забезпечує плавний відгук дросельної заслінки за допомогою функції Offroad Traction Control, яка дає змогу прослизати та підіймати переднє колесо без шкоди для продуктивності. Режими легко перемикаються з керма, що дає змогу на льоту регулювати характер двигуна. Контроль тяги може бути вимкнений за потреби.
MTC (УПРАВЛЕННЯ МОТОЦІКЛОМ)
Система контролю тяги MTC (Motorcycle Traction Control), чутлива до кута нахилу, реагує негайно, щойно швидкість обертання заднього колеса стає непропорційною ситуації водіння. За лічені мілісекунди MTC знижує потужність двигуна завдяки надзвичайно плавному, ледь помітному впливу на дросельні клапани, поки прослизання не зменшиться до оптимальних пропорцій для обраного режиму руху та поточного кута нахилу. Для особливо амбітних перегонників контроль тяги також можна вимкнути.
QUICKSHIFTER +
Quickshifter + використовує два датчики, де один датчик на важелі перемикання виявляє рух на штоці важеля перемикання передач, коли водій перемикає передавання вгору, і система миттєво вимикає впорскування. Щойно другий датчик виявляє ввімкнення передавання, він повторно вмикає вприскування і відкриває дросельну заслінку, забезпечуючи швидку та плавну дію на всіх отворах дросельної заслінки та частоті обертання двигуна. Під час перемикання на знижене передавання система зіставляє частоту обертання двигуна зі швидкістю нижнього передавання.
УГОЛІВИЙ АБС
Режим KTM Cornering ABS дає змогу перегонникам завжди використовувати повну потужність своїх гальм у будь-яких умовах, з огляду на кут нахилу мотоцикла. У режимі Supermoto ABS ABS діє тільки на переднє колесо, тоді як чутливість на поворотах вимкнена. В екстремальних ситуаціях перегонник також може повністю вимкнути ABS.
SUPERMOTO ABS
Supermoto ABS дає змогу блокувати заднє колесо та зменшувати ABS на передньому колесі для хуліганів, яким подобається мати більший контроль над мотоциклом під час проходження межі через повороти.
АКСИСУАРИ І БАГАЖ
До KTM 690 SMC R ставиться серйозно, і ви можете адаптувати його під свій індивідуальний стиль за допомогою низки аксесуарів KTM PowerParts. Розроблені спеціально для окремих моделей KTM, всі KTM PowerParts ідеально доповнюють райдера та забезпечують цю важливу «заводську посадку» прямо в дилера.
Технічні характеристики
Двигун |
693c, DOHC, рідинного охолодження |
Потужність |
55 kW |
Крутний момент |
73,5 Нм |
Діаметр і хід поршня |
105 x 80 мм |
Зчеплення |
PASC (TM) Прослизає, багатодискове в олійній ванні, з гідравлічним приводом |
Система живлення |
Keihin EMS with RBW, twin ignition |
Трансмісія |
6-ступеневий, привод ланцюговий X-Ring 5/8 x 1/4" |
Рама |
Хромомолібденова просторова |
Передня підвіска |
WP APEX 48 мм хід підвіски 215 мм |
Задня підвіска |
WP APEX з Pro-Lever linkage хід підвіски 240 мм |
Переднє гальмо |
Bremmo 320 мм дво поршневий супорт з ABS |
Заднє гальмо |
240 мм один поршневий супорт з ABS |
Кліренс |
|
Висота за сидінням |
990 мм |
Об'єм паливного бака |
13,5 л |
Суха вага |
147 кг |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | KTM |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 693 куб. см |
Об'єм паливного бака | 13.5 л |
Вага | 147 кг |