514 185 ₴
Мотоцикл KTM 690 ENDURO R
Подорожуйте з дому та відчуйте адреналін, ганячися кривим гудронованим шосе до вашого улюбленого бездоріжжя. Причіп не потрібний, просто поверніть дросельну заслінку KTM 690 ENDURO R, яка дійсно починає діяти, коли бруд починається, і слід стає більш екстремальним. Його легке шасі, агресивний стиль і надійний мотор 690 LC4 доповнені новітньою електронікою й підвіскою WP XPLOR. Освойте складнішу місцевість на цьому легкому високопродуктивному королі універсальності.
РУХ І ВИХИЛОП
Новітній двигун 690 LC4 — це плавні, потужні робочі характеристики, що дають змогу без особливих зусиль просувати вас вгору, вниз, через, навколо та над багатьма типами місцевості, з якими ви можете зіткнутися на цьому байку. Кожен аспект конструкції двигуна LC4 сконструйований так, щоб забезпечити постійний досвід водіння, що вселяє довіру.
РУХ
Двигун поєднує в собі потужне прискорення з найнижчих обертів, видатну свободу обертання й покращену роботу двигуна. Ще один великий плюс: він надзвичайно економічний із паливом.
КРИШКА ЦИЛІНДРА
Легка, компактна головка циліндра містить чотири клапани й один розподільний вал, розташований над впускними клапанами, з вторинним валом балансира, що приводить у рух ланцюгом приводу ГРМ. Впускні клапани наводяться в дію штовхачами пальців, а випускні клапани кулісним важелем.
РЕЗОНАТОР
Камера резонатора врівноважує імпульси у впускному тракті та робить реакцію дросельної заслінки плавнішою зі зменшеними вібраціями.
БАЛАНСОВАНИЙ ВАЛ
Подвійні балансирні вали, один перед колінчастим валом, а інший у головці циліндрів знижують вібрацію для плавнішої їзди.
ПОРШЕНЬ
Легкий і міцний кований поршень призначений для зменшення зворотно-поступальнішої маси, що покращує реакцію двигуна.
ШАТУН
Підшипники ковзання використовуються в шатуні для забезпечення зменшеної зворотно-поступальнішої маси, що допомагає двигуну працювати плавніше і, отже, підвищує його живий характер.
ЗЧЕПЛЕННЯ
PASC (Power Assist Clutch) гарантує, що водієві необхідний мінімальний вхід для його роботи через менший крутний момент двигуна, що передається на диски зчеплення. Тягова муфта запобігає блокуванню заднього колеса під час агресивного перемикання на знижене передавання, що знижує дестабілізувальну вібрацію заднього колеса на асфальті в разі різкого гальмування або уповільнення в поворотах.
КОРОБКА ПЕРЕДАВ
Гладка 6-ступенева коробка передач з Quickshifter + дає змогу швидше перемикатися вгору та вниз, коли ви перебуваєте в гущі подій. Це не тільки дає водієві змогу краще контролювати мотоцикл, зберігаючи повний контроль за кермом, а й покращує зчеплення задніх коліс.
ЕЛЕКТРОННА РУЧКА ГАЗА
KTM 690 ENDURO R обладнаний системою плавного переміщення, яка за допомогою електронних датчиків обробляє поворотні ручки дросельної заслінки та активує дросельні клапани для керування дією дросельної заслінки. Це неабияк покращує реакцію, даючи водієві кращий контроль над дросельною заслінкою з потужним одноциліндровим двигуном і плавнішу їзду.
ВПУСК
Електронний уприск палива та керування двигуном дають змогу ідеально працювати в умовах їзди. Результат: ще більше й навіть краще керована потужність, нижча витрата палива та менші викиди, плюс переваги таких функцій, як MTC (контроль тяги мотоциклів), MSR (регулювання прослизання двигуна) і Quickshifter +. Перегонник має вибір між трьома різними співвідношеннями, щоб вплинути на характеристики двигуна. Система запалювання з двома штепселевими вилками контролює дві свічки запалювання різних розмірів у головці циліндрів незалежно одна від одної, що забезпечує ефективніше згоряння й плавніше, точно контрольовану послідовність згоряння в будь-який час.
ТРИВАНІ СЕРВІСНІ ІНТЕРВАЛИ
Крім своєї паливної ефективності, KTM 690 ENDURO R заощаджує своєму власникові ще більше грошей завдяки великим інтервалам обслуговування в 10 000 км.
ЗЧЕПЛЕННЯ
Прослизальне зчеплення запобігає блокуванню заднього колеса під час активного скидання передавання, входить до стандартної комплектації.
ВИПУСКНА СИСТЕМА
Вихлопна система виготовлена з високоякісної неіржавкої сталі. Він прокладений якомога ближче до байка, щоб допомогти з тонким профілем, а форма вихлопу була оптимізована для важкого бездоріжжя.
ШАССІ
Вибух віддаленими звивистими вулицями, розрив гравійними дорогами та вивчення однопутної дороги — ось що це таке з KTM 690 ENDURO R завдяки динамічному шасі з підвіскою WP XPLOR і потужним колесам для бездоріжжя
РАМА
Каркас виготовлений із легких секцій із високоякісних хромомолібденових сталевих труб різної товщини. Цей тип збалансованої конструкції рами забезпечує високу крутильну жорсткість для кращої керованості та керованості, а більш точно налаштована поздовжня гнучкість може поглинати енергію удару колеса, підтримуючи підвіску для зниження стомлюваності водія.
Попри свій шасі для бездоріжжя, 690 ENDURO R також котується на дорозі. Двома основними чинниками, що впливають на його чудову стійкість під час руху, є легка трубчаста рама з хромомолібденової сталі та високоякісний литий маятник — обидва вони надзвичайно стійкі до крутіння.
ПІДРАМНИК
Інноваційне використання заднього паливного бака як основного конструктивного елемента підрамника знижує вагу та усуває складність конструкції.
МАКАТНИК
Така конструкція маятникового механізму забезпечує оптимальну монтажну позицію заднього амортизатора, забезпечуючи високу швидкість руху. Процес однокомпонентного лиття усуває будь-які невідповідності та слабкі місця, які можуть бути притаманні зварному маятнику.
ТРАВЕРСИ
Тверді ковані потрійні затискачі зі зміщенням 24 мм (регульовані до 22 мм) забезпечують надійне захоплення вил для точного переміщення. Вони дають змогу регулювати кермо вперед і назад у чотирьох різних положеннях для оптимальної ергономіки водія.
ВИЛАДКА
Їздити перетятою місцевістю простіше з перевернутою вилкою WP XPLOR 48. Конструкція роз'ємної вилки KTM 690 ENDURO R була початково розроблена WP і KTM для моделей EXC. Він обладнаний пружинами з обох боків із роздільними функціями демпфування — стискання зліва та відскок праворуч. Найкласніше, що вони не чинять несприятливого впливу один на одного. Отже, демпфірування можна легко відрегулювати за допомогою циферблатів у верхній частині обох вилкових трубок із 30 лужними регулюваннями кожного.
АМОРТИЗАТОР
Амортизатор WP XPLOR з'єднаний із маятником за допомогою важеля. Це забезпечує прогресивний характер підвіски та високу стійкість до виходу з ладу. Повністю регульована, зокрема висока та низька швидкість стиснення, ви можете настроїти амортизатор на будь-які обставини та переваги водія.
Перевернута вилка KTM 690 ENDURO R WP з цілим ходом підвіски 250 мм і зовнішніми трубами 48 мм регулюється багатьма способами та забезпечує балансування між повсякденним, дорожнім і позашляховим використанням з максимальною легкістю Роздільної вилки з роздільними демпфувальними контурами (демпфування стиснення на лівій трубці вилки, демпфірування відскоку праворуч), які можна регулювати незалежно один від одного. Це означає, що вони не можуть взаємодіяти, як у звичайних системах із відкритим зливом, що гарантує ще більш спортивні, цілеспрямовані та оптимізовані для водія характеристики водіння. Шарнірний поворотний моноблок WP під тиском із ходом 250 мм забезпечує високошвидкісне та низькошвидкісне регулювання стиснення.
КОЛЕСА І ШИНИ
У колесах KTM використовуються легкі втулки з ЧПУ і високоякісні 21 "і 18" диски, які поєднують у собі максимальну міцність і мінімальну вагу. Вони обладнані шинами MITAS E07 — чудовою позашляховою шиною, яка забезпечує чудове зчеплення з дорогою та слугуватиме довго.
ТОРМОЗА
Чудові у своєму класі гальма BREMBO в поєднанні з легкими хвилястими дисками — діаметром 300 мм спереду та 240 мм на задньому колесі — забезпечують вирішальну комбінацію гальмівної здатності та відчуття за гальмування.
ТОПЛИВИЙ БАК
Великий паливний бак має місткість 13,5 л. Це також несуча частина шасі, що робить його жорсткішим для оптимального відчуття й контролю.
ЕРГОНОМІКА І КОМФОРТ
Ергономіка KTM 690 ENDURO R відбиває філософію дизайну KTM READY TO RACE. У нього тонкий і агресивний вигляд. Висота сидіння досить низька для керування на екстремальній місцевості без шкоди для дорожнього просвіту. Це, разом із гумовими полегшеними рулями, підвищує загальний комфорт і контроль водія.
РУЛЬ
Легкі конічні ручки завширшки 808 мм мають гумову опору для зниження вібрації. Їх ширина та форма спрямовані на забезпечення максимального контролю в будь-яких ситуаціях.
ПІДНОЖКИ
Складні кілочки для ніг "No Dirt" запобігають заклиненню кілочків навіть під час копіювання в глибоких коліях або під час руху мокрою місцевістю. Гумові вставки можуть бути встановлені для вуличного використання, щоб допомогти зменшити будь-які вібрації, які можуть відчуватися через кілочки на рівних дорогах.
СИДЕННЯ
Висота сидіння KTM 690 ENDURO R становить 910 мм для зручності доступу без шкоди для дорожнього просвіту, а матеріал сидіння розроблений для використання на бездоріжжі та має невелику текстуру для забезпечення оптимального зчеплення на мокрій і сухій дорогою.
КУЗІВ І ГРАФІКА
Під сильним впливом моделей KTM, що беруть участь у змаганнях, KTM 690 ENDURO R випромінює сучасний агресивний зовнішній вигляд, який дає змогу жорстко й безупинно їздити.
ПЕРЕГРАМНЕ ОБЕЗПЕЧЕННЯ І ЕЛЕКТРОНИКА
Навіть коли ви прагнете розширити свої кордони, комбінація найпередовішого програмного забезпечення й електроніки KTM дає змогу максимізувати фактор гострих відчуттів за будь-якої подорожі. Його стильний зовнішній вигляд і продуктивність відповідають простоті використання, яку пропонує сучасна електроніка. Все, що вам потрібно зробити, це зосередитися на горизонті — і переслідувати його.
ДОПОМОГА РАЙДОРУ
Електронний уприск палива, система керування поїздкою по дротах і система керування двигуном (EMS) дають змогу пропонувати інноваційні, але прості у використанні електронні засоби для водія. Ці функції можуть бути обрані, скасування та використані для ефективного використання потужного двигуна LC4 нового покоління в набагато ширшому діапазоні типів і умов місцевості.
РЕЖИМИ ЄЗІ
Два режими їзди (1) Вуличний режим (2) Режим бездоріжжя: «Вуличний режим» для спортивного відгуку на газ, коли прокручування коліс і коліс мінімізуються для оптимальної вуличної роботи. «Режим бездоріжжя», навпаки, забезпечує плавний відгук дросельної заслінки за допомогою функції Offroad Traction Control, яка дає змогу прослизати та підіймати переднє колесо без шкоди для продуктивності. Режими легко перемикаються з керма, що дає змогу на льоту регулювати характер двигуна. Контроль тяги може бути вимкнений за потреби.
ДАТЧИК УГЛА
Датчики кута нахилу відстежують кут нахилу байка та відправляють інформацію в ЕБУ та відповідні блоки керування, які використовують ці дані для регулювання контролю тяги та спрацьовування АБС.
MTC (УПРАВЛЕННЯ ТРЕКШИНОМ)
Система контролю тяги MTC (Motorcycle Traction Control), чутлива до кута нахилу, реагує негайно, щойно швидкість обертання заднього колеса стає непропорційною ситуації водіння. За лічені мілісекунди MTC знижує потужність двигуна завдяки надзвичайно плавному, ледь помітному впливу на дросельні клапани, поки прослизання не зменшиться до оптимальних пропорцій для обраного режиму руху та поточного кута нахилу. Для особливо амбітних перегонників контроль тяги також можна вимкнути.
QUICKSHIFTER +
Quickshifter + використовує два датчики, де один датчик на важелі перемикання виявляє рух на штоці важеля перемикання передач, коли водій перемикає передавання вгору, і система миттєво вимикає впорскування. Щойно другий датчик виявляє ввімкнення передавання, він повторно вмикає вприскування і відкриває дросельну заслінку, забезпечуючи швидку та плавну дію на всіх отворах дросельної заслінки та частоті обертання двигуна. Під час перемикання на знижене передавання система зіставляє частоту обертання двигуна зі швидкістю нижнього передавання.
УГОЛІВИЙ ABS
Режим KTM Cornering ABS дає змогу перегонникам завжди використовувати повну потужність своїх гальм у будь-яких умовах, з огляду на кут нахилу мотоцикла. У додатковому режимі позашляхового ABS ABS діє тільки на переднє колесо, тоді як чутливість на поворотах вимкнена. В екстремальних ситуаціях перегонник також може повністю вимкнути ABS.
АКСИСУАРИ І БАГАЖ
KTM 690 ENDURO готова гуркотіти прямо з підлоги виставкового залу, але коли вам потрібно налаштувати його відповідно до ваших індивідуальних потреб, KTM PowerParts може похвалитися широким асортиментом аксесуарів для підвищення вашого досвіду водіння. Усі запчастини KTM PowerParts розроблені спеціально для обраної машини, гарантуючи, що перегонники KTM отримують тільки ті деталі, які ідеально доповнюють їхню їзду, і забезпечують цю важливу «заводську посадку» прямо біля дилера.
Технічні характеристики
Двигун |
693c, DOHC, рідинного охолодження |
Потужність |
55 kW |
Крутний момент |
73,5 Нм |
Діаметр і хід поршня |
105 x 80 мм |
Зчеплення |
PASC (TM) Прослизає, багатодискове в олійній ванні, з гідравлічним приводом |
Система живлення |
Keihin EMS with RBW, twin ignition |
Трансмісія |
6-ступеневий, привод ланцюговий X-Ring 520 |
Рама |
Хромомолібденова просторова |
Передня підвіска |
WP APEX 48 мм хід підвіски 250 мм |
Задня підвіска |
WP APEX c Pro-Lever linkage хід підвіски 250 мм |
Переднє гальмо |
Bremmo 320 мм дво поршневий супорт з ABS |
Заднє гальмо |
240 мм один поршневий супорт з ABS |
Кліренс |
270 мм |
Висота за сидінням |
910 мм |
Об'єм паливного бака |
13,5 л |
Суха вага |
146 кг |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | KTM |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 373 куб. см |
Об'єм паливного бака | 14.5 л |
Вага | 158 кг |