287 500 ₴
Мотоцикл KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE — це чистий приклад того, що так приваблює вуличних мотоциклістів. Цей реактивний снаряд максимізує задоволення й користувацьку цінність. Легкий, як пір'їнка, потужний і обладнаний найсучаснішими технологіями, він гарантує захопливу поїздку, незалежно від того, пробиваєтеся Ви в міських джунглях або врізаєтеся в лісові серпантини.
ВНЕШНИЙ ВИД
KTM 390 DUKE, може похвалитися неймовірною їздою. Один погляд на його чіткі лінії та подвійні світлодіодні фари, і Ви повністю відчули його наступальну позицію. Відблиски READY TO RACE, безумовно, привертають увагу, хоч куди вони прямували, і, під час найближчого огляду, це високоякісні деталі.
TFT КОЛІРНИЙ ДИСПЛЕЙ
Як абсолютно першим у своєму класі, KTM 390 DUKE може похвалитися інноваційним багатобарвним TFT-дисплеєм, що представляє всі дані, необхідні для швидкої та чіткої, безперешкодної роботи. Коли Ви вмикаєте двигун, смужки дисплея змінюють колір, або підштовхують Вас до увімкнення, або кажуть, що Ви маєте повернутися, коли двигун ще холодний. Дисплей також автоматично адаптує свій колір, щоб найкращим чином відповідати умовам освітлення навколо Вас. Інновація в найкращому вигляді!!
ДЖІЙСТІК МЕНЮ
Різні режими для різних вбудованих систем допомоги можуть бути обрані за допомогою перемикача з підсвіткою на лівій стороні керма. Це дуже просто й інтуїтивно зрозуміло: пролийте «вгору» і «вниз» за меню, виберіть потрібне настроювання правою кнопкою або зробіть крок назад лівою. Робота виконана.
ОСВІТЛИВНІ ПРИБОРИ
Світлодіодна фара в агресивному стилі на KTM 390 DUKE є яскравою подією в дизайні цього мотоцикла та наочно схожа на його старшого брата, KTM 390 DUKE. Практична й ультрамодна, вона забезпечує видатну видимість для їзди за слабкого освітлення або в темряві. ДХО, що складаються з 20 світлодіодів, гарантують, що мотоцикл добре видно інших учасників дорожнього руху, гарантуючи Вам безпеку, поки Ви домінуєте на вулицях.
ЕРГОНОМІКА І КОМФОРТ
KTM 390 DUKE — це мотоцикл із достатнім простором для переміщення ним, єдине число, яке враховується — це кількість поворотів, на які Ви можете потрапити, і кількість днів, які Ви можете провести в дорозі. Вертикальне положення для їзди та розслаблена геометрія сприяють необмеженій кількості задоволення від поворотів.
СИДЕННЯ
Сидіння, що складається з двох частин, пропонує першокласну ергономіку спортивного катання з чудовою підтримкою як для перегонника, так і для аматора. Висота сидіння 820 мм дає змогу водіям займати надбезпечне положення, водночас є досить високим для максимального задоволення в поворотах. Сидіння Pillion було вбудоване в конструкцію кузова, щоб не порушувати готовий до виступу зовнішній вигляд KTM 390 DUKE, а також забезпечувати чудовий комфорт для пасажира.
РУЛЬ
Високотехнологічні вертикальні керма пропонують перегонникам KTM 390 DUKE контрольовану, але агресивну позицію тіла, що дає змогу Вам домінувати у всіх аспектах їзди. Від поворотів, що руйнуються, до ідеальної зупинки — ці упори дадуть Вам баланс і впевненість, необхідні для атаки гудронованого шосе. Важіль зчеплення й гальма повністю регулюються, що дає змогу налаштувати керування відповідно до вашого індивідуального стилю катання.
РЫЧАГИ
Зчеплення й гальмівний важіль регулюються відповідно до потреб руки будь-якого водія. ШАССІ Ультрасучасне шасі KTM 390 DUKE з легкою сталевою решітчастою рамою робить цей мотоцикл справжнім майстром у поворотах. Завдяки масі, згрупованій близько до центру ваги, він має максимальну маневровість і точність — готовий до перемоги в слаломі за годину пік день у день.
ПІДВІСКА
KTM 390 DUKE стандартно постачається з ультралегкими, високопродуктивними перевернутими вилками WP. Використовуючи новітню технологію з відкритим картриджем, ці вилки не тільки перевершують очікування, коли вони розсунуті до межі, але також зручні та прості в обслуговуванні. Це робить їх ідеальними для всіх аспектів катання, від спокійних круїзів до прогулянок по замкнутим кругам і всього, що між ними.
АМОРТИЗАТОР
Завдяки прогресивній пружині 150 мм, KTM 390 DUKE працюватиме в будь-яких умовах, у які Ви можете його кинути. Попереднє навантаження регулюється, тому Ви можете розраховувати на добре збалансовану підвіску, незалежно від того, їдете Ви поодинці або вдвох, з багажем або без нього, на дорозі або на трасі. Вибір за вами.
КОЛЕСА
Надлегкі 17-дюймові перегонові колеса з литого сплаву допомагають впевнено передати потужність, використовуючи колесо завширшки 110 мм спереду та потужні 150 мм ззаду. Оснащені гумою преміумкласу колеса KTM 390 DUKE будуть надійно приклеєні до дороги. Вони забезпечують чудове зчеплення як у вологих, так і в сухих умовах, а також забезпечують найвищу довговічність навіть для перегонників, які знають, як використовувати шини до абсолютних меж.
ТОРМОЗНА СИСТЕМА
Високотехнологічна гальмівна система BREMBO працює на повній гармонії з передовою системою ABS, забезпечуючи водіям тверду керовану гальмівну потужність, коли вони в ній найбільше потребують. З 300-мм гальмівним диском спереду, у поєднанні з 230-мм диском ззаду, KTM 390 DUKE забезпечує виняткову силу гальмування на професійному рівні, і Ви розумієте, коли вони кажуть: «гальмування робить Вас швидшими!»
РУХ І ВИПУСК
З KTM 390 DUKE Ви почуваєтеся як удома. Його сучасний одноциліндровий двигун із двома верхніми розпочатами ідеально налаштований для того, щоб підкорювати кожен поворот, який Ви робите, — з крутним моментом, що утримує лінію, і швидким відгуком на постріл в наступний поворот.
РУХ ПРЕМІАЛЬНА СИЛА
Двигун KTM 390 DUKE має не тільки крутний момент, але й гарні манери в повсякденному використанні, і все це з видатною економією палива. Цей легкий, компактний двигун дійсно має неперевершені характеристики, а його потужність 32 кВт (44 к.с.) — один із найпотужніших варіантів для перегонників А2. Завдяки оригінальній конструкції повітрозабірника та ретельній системі впорскування палива, KTM 390 DUKE готовий і чекає, щоб атакувати вулиці та траси.
ЗЧЕПЛЕННЯ
Маятникова муфта розмикається не тільки за занадто високого зворотного крутного моменту двигуна, але й під час відкриття дросельного заслінки. Перший із них запобігає вібрації заднього колеса під час різкого гальмування або уповільнення — і дає колесу лише невелике гальмо для контрольованого ковзання заднього колеса. Останнє дає змогу тягнути й контролювати зчеплення одним натисканням кнопки — заощаджуючи енергію та пропонуючи більший контроль.
ЕЛЕТРОННА РУЧКА ГАЗА
Це гарантія плавної реакції дроселя, а не просто відсутність троса газу. Сигнал KTM 390 DUKE за дротами забезпечує ідеальне подавання легкодоступного крутного моменту. Він також в електронному вигляді переводить команди ручки газу водія в положення дросельної заслінки, що ідеально підходять для умов їзди, що робить цей мотоцикл ідеальним як для дорожнього, так і для спортивного катання.
ГОЛОВКА ЦИЛІНДРА
Як і 1290 SUPER DUKE R, чотири клапани в головці блока циліндрів KTM 390 DUKE наводяться в дію двома верхніми розподільними валами та надтвердими штовхачами з карбоновим покриттям. Результатом є наднадійний, довговічний двигун, який виробляє потужність наступного рівня.
СИСТЕМА ВПРИСКА
Складна конструкція двигуна, сучасна електронна система впорскування та шестиступенева коробка передач із малим передавальним співвідношенням не тільки допомагають KTM 390 DUKE у досягненні характеристик снаряда, але й надзвичайно низької витрати палива. Водночас, завдяки регульованому каталітичному нейтралізатору, він здійснює мінімальні викиди, навіть під час руху на повному газі.
ВИХЛОПНА СИСТЕМА
Легка та прецизійна вихлопна система KTM 390 DUKE складається з бічної вихлопної труби, сполучної труби та глушника. Трикамерний глушник був розташований близько до загального центру ваги мотоцикла, покращуючи баланс і керованість, а також забезпечуючи плавну та миттєву силу.
ПЕРЕГРАМНЕ ЗАСТОСУВАННЯ
Високотехнологічне обладнання та приладова панель TFT роблять цей KTM 390 DUKE силою, з якою потрібно вважатися. Його стильний зовнішній вигляд і бездоганна продуктивність поєднуються тільки з простотою використання, яку пропонує сучасна електроніка. ABS Двоконтурна ABS BOSCH є стандартним обладнанням для KTM 390 DUKE. Використовуйте його у своїх інтересах, щоб посилити контроль і безпеку.
SUPERMOTO РЕЖИМ
Гонщики, що шукають гострих відчуттів, полюблять додатковий кумедний фактор «режим супермото», що активується одним натисканням кнопки. Під час увімкнення система керуватиме тільки переднім гальмом. Тиск заднього гальма повністю залежить від правої ноги водія, що дає змогу Вам довести свої навички водіння до абсолютної межі.
Технічні характеристики
Двигун |
373c, DOHC, рідинного охолодження |
Потужність |
32 kW |
Крутний момент |
37 Нм |
Діаметр і хід поршня |
89 x 60 мм |
Зчеплення |
PASC (TM) Прослизає, багатодискове в олійній ванні |
Система живлення |
|
Трансмісія |
6-ступеневий, привод ланцюговий X-Ring 520 |
Рама |
Сталева «клітина» |
Передня підвіска |
WP APEX 43 мм хід підвіски 170 мм |
Задня підвіска |
WP APEX хід підвіски 177 мм |
Переднє гальмо |
320 мм чотирьох поршневий супорт з ABS |
Заднє гальмо |
230 мм однопоршневий супорт з ABS |
Кліренс |
200 мм |
Висота за сидінням |
855 мм |
Об'єм паливного бака |
14,5 л |
Суха вага |
158 кг |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | KTM |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 373 куб. см |
Об'єм паливного бака | 14.5 л |
Вага | 158 кг |