205 425 ₴
Мотоцикл Benelli TNT 302S ABS
Benelli 302S — це модернізований рестайл-потомок одного з найуспішніших стріт останнього часу — Benelli TNT300. Динамічний стріт із сучасним дизайном, прогресивними технічними характеристиками та водночас по одній з найкращих цін на ринку серед аналогічних моделей.
Його м'язистий зовнішній вигляд натякає на високу продуктивність і вигідно виділяє Benelli 302S з безлічі інших дівчат. Будівельний, легкий у керуванні та зручний байк обов'язково припаде до смаку, практичним райдерам, які цінують оптимальне співвідношення характеристик і можливостей. Мотоцикл стане Вам чудовим напарником насамперед, у щільному міському трафікі, завдяки недовгій базі, чутливому керуванню і енергійної реакції на положення ручки газу. Водночас 302S дуже впевнено почувається і на швидкісній трасі теж.
Нейкед обладнаний 4-тактним рядовим 2-циліндровим двигуном поперечного розташування з електронним уприскуванням палива, з двома верхніми розподілами (DOHC) і чотирма клапанами на циліндр. Максимальна потужність досягає 38 к. с. за 11500 об./хв, крутний момент 27 Нм за 9000 об./хв. Йому асистентують система мастила з мокрим картером, зчеплення в олійній ванні та 6-ступенева коробка передач.
Мотоцикл побудований навколо рами у формі зварної решітки з класичних сталевих труб і сталевого заднього маятника. Конструкція жорстка та міцна, і водночас забезпечує демократичну вартість виготовлення, порівнюючи з алюмінієвими аналогами.
Передня підвіска — це перевернута гідравлічна телескопічна вилка з діаметром пір'я 41 мм. Ззаду працює моноамортизатор із регулюванням натягу Задня підвіска в поєднанні з прекрасно налаштованою передньою вилкою, забезпечують Benelli 302S плавний хід і легкість керування.
Гальмівна система містить у собі два 260-міліметрових пелюсток для плавання на передньому колесі й один діаметр 240 мм, ззаду. 17-дюймові колеса з алюмінієвого сплаву комплектуються гумою 120/70 і 160/60. Об'єм паливного бака становить 16 літрів, що обіцяє цілком високу автономність.
Увага до деталей і якість усіх вузлів і агрегатів на дуже високому рівні. Це характерно для традицій італійського бренда Benelli. Італійське якість у поєднанні з прийнятною ціною, сучасний, яскравий дизайн дають можливість впевнено почуватися як у місті, так і на заміських трасах.
Нейкед має продуману ергономіку та зручну класичну посадку. У мотоцикла подовжене двомісте сидіння, розраховане на зручне розміщення пасажира.
Приладна панель повністю цифрова, водночас проста, зрозуміла та інформативна.
З огляду на всі характеристики цього мотоцикла можна сказати, що це транспорт, який вирізняється гарним дизайном, можливостями та приємною ціновою політикою. Гідний мотоцикл про купівлю якого Ви ніколи не пошкодуєте.
Технічні характеристики
Двигун |
2 цил., рядн, 4-тактний, 8 клап., DOHC |
Охолодження |
рідинне |
Робочий об'єм (см3) |
299 |
Макс. потужність (л.с./при об./хв) |
38 / 12000 |
Макс. крутний момент |
28 / 9000 |
Ступінь стиснення |
12.0 : 1 |
Система постачання |
Інжектор. Прямий уприск з електронним керуванням. |
Система запалювання |
TLI (Безконтактна, з електронним керуванням) |
Система пуску |
Електростартер. |
КПП/ головне передавання |
6-ступ. Механічна |
Рама |
Сталева просторова рама |
Передня підвіска |
Телескопічна, амортизатори перевернутого типу ø 41 mm, хід 135 мм |
Задня підвіска |
Важільна, маятникового типу, з моноамортизатором із регулюваннями, хід 46 мм |
Тормоза, передний / задний |
2 плавальні диски 260 мм із двома 2-поршневими плавальними супортами A ABS/дисковий 240 мм з ABS |
Шини, передня/задня |
120/70-17 / 160/60-17 |
ДхШхВ (мм) |
2125 x 800 x 1130 |
Колісна база (мм) |
1405 |
Висота сидіння (мм) |
795 |
Дорожній просвіт (мм) |
140 |
Вага (кг) |
175 |
Об'єм паливного бака (л) |
16 |
Максимальна швидкість (км/г) |
175 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Benelli |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 299 куб. см |
Об'єм паливного бака | 16 л |