82 170 ₴
Мотоцикл Bajaj Pulsar 180 DTS-i (2020)
Ідеальний перший мотоцикл, ідеальний міський і повсякденний байк, цей список можна продовжувати нескінченно. Він створений для гострих відчуттів, бездоганного комфорту та насолоди водієм.
Bajaj Pulsar 180 — найдоступніший байк з усіх улюблених лінійок Pulsar, за правом може вважатися королем усіх малокутюринників. Надійність цієї лінійки не викликає сумнівів і перевірена часом, технічні та динамічні показники завжди на висоті, ну а про дизайн і говорити не доводиться. Цей мотоцикл підкорить Вас із перших секунд знайомства!
У серці кожного мотоцикла Bajaj прихована особлива рушійна сила: Технологія. Той елемент, який дає змогу всім власникам Pulsar бути попереду інших.
Запатентована Bajaj технологія, DTS-I — позначає наявність Подвійного/Потрійного запалювання. По суті, технологія використовує 2 або 3 свічки запалювання в голівці блока циліндрів у поєднанні з цифровою системою запалювання, щоб забезпечити найкращі характеристики та забезпечити швидке згоряння палива, що призводить до більшої віддачі потужності та крутного моменту, водночас гарантуючи низьку витрату палива.
Інноваційна та передова технологія, розроблена для підвищення продуктивності двигуна. Вона сприяє досягненню більшої потужності, високої продуктивності, кращої паливної економності та забезпечує низький рівень вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах мотоцикла. Займання палива відбувається на 27% швидше, ніж у двигуна з двома свічками на циліндр і на 50% швидше, ніж у двигуна з однією свічкою на циліндр.
Технологія сприяє поліпшенню якості утворення повітряно-паливної суміші та найповнішому відведенню відпрацьованих газів, що призводить до збільшення потужності й еластичності двигуна, більшої прийомистості та відгуку на натискання ручки дроселя. 4-функційний двигун може працювати на набагато вищих обертах без додаткового навантаження та втрати ресурсу.
Система вихлопу Exhaus T.E.C. (Torque Expansion Chamber)
Спеціальний резонатор вбудований у вихлопну систему мотоцикла для підвищення крутного моменту на низьких і середніх обертах двигуна, він покращує відбій оптимізуючи витрати палива.
Інтелектуальна конденсаторна система запалювання безперервно вимірює безліч параметрів і повторюване навантаження на двигун, у такий спосіб регулюючи кут оперення запалювання. Інтелектуальна система запалювання працює спільно із системою TRICS III (контроль відгуку на натискання ручки дросельної заслінки) для того, щоб забезпечити оптимальний кут оперення запалювання під час різних обертів двигуна, роблячи вашу поїздку без проблемної й економної.
Характеристики
Об'єм двигуна (куб.см.) |
180 |
Тип двигуна |
4-тактний, DTSI, 2 свічки на циліндр, з повітряним охолодженням, одноциліндровий |
Номінальна потужність (л.с) |
17,2/ 9000 |
Крутний момент (об/хв) |
14.22/7500 |
Передня підвіска |
Телескопічна вилка звичайного типу (хід вилки 130 мм) |
Задня підвіска |
Маятник, моноамортизатор |
Запалювання |
DTS-I |
Гальма (передні/задні) |
Дискові/ дискові |
Передні шини |
90 / 90- 17R (Бескамерні) |
Задні шини |
120 / 80- 17R (Бескамерні) |
Колісна база |
1350 |
Дорожній просвіт |
165 мм |
Суха вага |
147кг |
Місткість паливного бака |
15л |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Bajaj |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 180 куб. см |
Тактность двигуна | Чотиритактний |