105 410 ₴
Мотоцикл Bajaj Avenger Street 220 (Індія)
Безплатна доставка по Україні
Отже, перед нами мотоцикл, натхненний Америкою, розроблений Японією та допрацьований Індією. Американсько-Японсько-Індійський
З дизайном, ергономікою й навіть конструкцією ходової частини прототипу індуси нічого робити не стали. Хіба що трохи освіжили кольори та припасували мотоцикл із минулого століття під сучасні вимоги безпеки. Не скучилися й на стайлінг — мотоцикл можна купити у двох варіантах — класичному, зі спицевими колесами, великою хрому та лаку, і як «дергстер», з низьким кермом, матовим забарвленням і литими колісними дисками. Проте обидва мотоцикли ідентичні за ТТХ.
Спереду встановлене дискове гальмо індійського заводу Brembo — «Bybre», до речі, ці ж механізми стоять і на всіх КТМ індійської збірки. А ось ззаду — «приходить із минулого»: барабанне гальмо з механічним приводом. Але не забуваємо про любов індусів до економії та про потужність двигуна: офіційно тут усього 19 сил. Переднє гальмо вельми чіпок і прогнозуємо (усе ж Brembo, не аби що), а для дотормажування цілком вистачає і заднього барабана — чай, не спортбайк.
До ергономіки водійського місця придратися неможливо, як неможливо це зробити до більшості «японців». Все вивірено та «вилізано» до ідеалу за десятки років вдосконалення. Причому, навіть роблячи знижку на те, що це малокубатурний апарат, який японські робили «для своїх», невисоких покупців, тут за кермом комфортно навіть мені зі зростом під 190. Звичайно, це не «Голда», але коліна ні в що не впираються, і не доводиться складатися у три загибелі. А ось тим, для кого висота сідлом — вирішальний чинник у виборі мотоцикла, цей варіант може стати одним із небагатьох. Висота сідлом тут — 710 мм, а невелика вага та ширина роблять його дуже привабливим, наприклад, для панянок, які тільки освоюють двоколісну техніку.
Тяговілий одноциліндровий мотор басовіто фирчить на холостих, та й на максимальних обертах не зривається на високі ноти. До речі, після цього тіста, який, до речі, проходив в Індії, я сміливо можу довірити всіх шанувальників подряпати мотори повітряного охолодження. Хлопці, навіть в індійських пробках на сорокопластичній жарі, ці мотори не перегріваються, а вже в наших навколополярних широтах це зробити неможливо, навіть якщо захотіти.
Технічні характеристики
Двигун |
|
Тип двигуна: |
1 циліндр, 4 такти |
Робочий об'єм, см3: |
220 см3 |
Охолодження: |
олійне |
Паливна система: |
карбюратор |
Макс. потужність: |
21,0 л.с./8500 об./хв |
Макс. крутний момент: |
19,2 Нм / 7000 об. /хв |
Запуск: |
електростартер |
Підвіска |
|
Передня підвіска: |
телескопічна вилка |
Хід передньої підвіски: |
140 мм |
Задня підвіска: |
2 амортизатори, гідравлічна |
Хід задньої підвіски: |
90 мм |
Гальмівна система |
|
Переднє гальмо: |
дисковий, Ω260 мм |
Задні гальма: |
барабанний, ↑130 мм |
Шини |
|
Передні шини: |
90 / 90 - 17R |
Задні шини: |
130 / 90 - 15R |
Розміри/місткість |
|
Колісна база: |
1475 мм |
Дорожній просвіт |
169 мм |
Суха вага: |
154,5 кг |
Довжина/Ширина/Висота: |
2195 х 750 х 1130 мм |
Місткість паливного бака: |
14 л + 3,4 (резерв) |
Макс. швидкість: |
130 км/год |
Цвета: |
чорний мат, зелений мат, |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Bajaj |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 220 куб. см |
Об'єм паливного бака | 14 л |
Максимальна швидкість | 130 км/год |
Вага | 154.5 кг |