Продавець Інтернет-магазин "NikMoto" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
175 відгуків
Акумулятори для електровелосипедаПридбати акумулятор
Інтернет магазин NikMoto
+380 (63) 755-83-52
+380 (67) 761-27-74
Мотоцикл Ендуро GEON X-Road Light 250 (2020)
влево
  • Мотоцикл Ендуро GEON X-Road Light 250 (2020), фото 3
  • Мотоцикл Ендуро GEON X-Road Light 250 (2020), фото 4
  • Мотоцикл Ендуро GEON X-Road Light 250 (2020), фото 5
  • Мотоцикл Ендуро GEON X-Road Light 250 (2020), фото 6
  • Мотоцикл Ендуро GEON X-Road Light 250 (2020), фото 7
  • Мотоцикл Ендуро GEON X-Road Light 250 (2020), фото 8
  • Мотоцикл Ендуро GEON X-Road Light 250 (2020), фото 9
  • Мотоцикл Ендуро GEON X-Road Light 250 (2020), фото 10
  • Мотоцикл Ендуро GEON X-Road Light 250 (2020), фото 11
вправо

Мотоцикл Ендуро GEON X-Road Light 250 (2020)

  • Немає в наявності
  • Код: GEON X-Road Light 250

64 740 ₴

+380 (63) 755-83-52
  • +380 (67) 761-27-74
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

Мотоцикл Ендуро GEON X-Road Light 250 (2019)

Бюджетний лайт-ендуро Geon X-Road Light тепер пропонується у 2 версіях.

До лінійки додана нова версія X-Road Light з 250-кубовим двигуном CR6. Це той самий надійний, легкий і економічний двигун, який встановлюється на безліч моделей Geon — CR6, TerraX-road, TerraX, Scrambler. Цей двигун обладнаний оливним охолодженням.

Також байк отримав важливе оновлення — до нового двигуна та нову вилку — міцніше, з великим діаметром.

Водночас ціна мотоцикла, як і раніше, залишається однією з найприязніших на ринку України.

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------


  Сьогодні під кожну нову модель мотоцикла маркетологи прагнуть вирвати свою нішу — позиціонувати модель: спорт-турист, прогулянковий ендуро, для поїздок «за хлібом» тощо. Команда GEON вважає, що покупець краще знає й сам вирішує, який мотоцикл найбільш придатний для його режиму експлуатації. А завдання інженерів — запропонувати варіанти.

   Саме тому асортимент off-road мотоциклів GEON безпрецедентно насичений.

   Представляємо вам номінант на звання «народний мотоцикл України» — модель бюджетного лайт-ендуро — GEON X-Road Light. Щоб стати народним в Україні, мотоцикл має бути надійним, вседорожним і недорогим. А з урахуванням сучасних реалій ще бюджетним в обслуговуванні й економним.

   Усе без винятку  зазначені якості бренд GEON втілив у новій моделі — GEON X-Road Light. І не має значення, до якого класу віднести мотоцикл, якщо він має той набір якостей, які необхідні мотоаматорам України.

   Звісно, якісний мотоцикл має мати надійний двигун, мати зручну ергономіку та просте керування. Новий представник із сімейства кросоверів X-road і тут має те, на що звернути увагу.

   За основу був взятий 1-циліндровий 4-тактний двигун повітряного охолодження, який використовувався на моделі GEON CR6 і TerraX-road. Водночас показники потужності та крутного моменту зовсім не маленькі для цього класу. А дозування подавання потужності плавне та передбачуване. Двигун вирізняється простим компонуванням — 2 клапани й один розподіл. З приємних «фішок» — наявність балансу вала та 6-ступеневої КПП.

   Простий 4-тактний двигун X-Road Light живиться не зовсім звичайним карбюратором — тут команда GEON зробила спеціальний вибір у бік просунутого карбюратора, з урахуванням досвіду в спорті. Мотор майже не вібрує й дуже тихо працює. На холостих обертах його практично не чути. Користуватися КПП легко та приємно, механізм працює чітко. Це зумовлено масовою «обкотаністю» вузла на старших версіях.

   Реальна витрата палива становить приблизно 2,3 л на 100 км шляху. Точне значення залежить від стилю їзди, швидкості та поверхні пересування.

   Ходова частина GEON X-Road Light 250 представлена у формі звичайної сталевої рами, простих надійних підвісок: телескопічна вилка та моноамортизатор, дискових передньої та задньої гальмівних систем. Колеса спереду на 19", ззаду — на 16 'дюймів. Все «залізо» зроблене добротно та надійно.

   Підвіски мають робочі ходи трохи жорсткіші, порівнюючи з традиційними ендуро- або кросовими засобами, проте вони набагато більші, ніж у класичних "дорожників". До того ж фішка мотоцикла в тому, що він нижчий — так це цілком логічно.

   Загалом, модель являє собою універсальний мотоцикл для комфортного пересування будь-якими твердими та не дуже поверхнями від асфальту та ґрунтовки до лісових і гірських стежок і степових рівнин. Але через свій потенціал, не для пісків чи болота.

   Видалека Light має вигляд майже як справжній ендуро. Його дуал-спортивне призначення видають компактні розміри (1355 мм колісної бази), дев'ятнадцять переднє колесо та широке сидіння з пасажирською сходинкою.

   Загалом «Легкий» непогано підготовлений для щоденних поїздок «дом-робота-будинком». Попри коротку базу та дев'ятнадцятого переднього колеса, він стабільно тримає пряму на своїх максимальних 110 км/год. Шини чудово переварюють дрібний щебен і ґрунтовки. 

   Як варіант, можна регулярно їздити на цій 250-ці на дачу, риболовлю або просто на прогулянку околицями міста. Тут, до речі, і стане в пригоді солідний багажник. З лівого боку над заднім колесом розташований невеликий пластиковий бардачок для інструментів. Корисна річ.

   Мотоцикл вирізняється універсальністю використання, простотою конструкцією і низькою ціною, що робить його дуже популярним серед новачків і чудовою альтернативою дорогим японським 125-150-ам. Якщо ви шукаєте міцний, легкий і маневрений мотоцикл, то Ви вже за адресою.

   Отже, маємо такий набір якостей мотоцикла, як економічність і екологічність, недорогий і простий у вмісту/обладнанні, легкий у керуванні. Ну і, звичайно, головний козир — це доступна ціна, яка з урахуванням технологічного обладнання, не залишає конкурентам шансів на боротьбу.

Технічні характеристики

Двигун/трансмісія

 

Тип двигуна

1 цил., 4-такт., SOHC, 2-клап., баланс.вал

Охолодження

повітряно-оливне

Робочий об'єм (см3)

250

Макс. потужність (к.с. за об/хв)

18 / 8500 

Макс.крут.момент (Нм/при об/хв)

18 / 6000 

Ступінь стиснення

9.2 : 1

Паливна система

карбюратор

Система запалювання

CDI

Система пуску

електростартер

КПП

6-ступенева механічна

Шасі

 

Рама

сталева трубчаста

Передня підвіска

телескопічна вилка звичайного типу

Задня підвіска

сталевий маятник, моноамортизатор, система прогресу

Тормоза, передний / задний

дисковий, 260 мм, 2-поршневий супорт/дисковий, 240 мм, 1-поршневий супорт

Шини, передня/задня

80/100-19  //   110/90-16

Загальні дані

 

ДхШхВ (мм)

2090 × 820 × 1155

Колісна база (мм)

1355

Висота за сидінням (мм)

87

Дорожній просвіт (мм)

290

Суха вага (кг)

115

Місткість паливного бака (л)

12,5

Максимальна швидкість (км/г)

≥120

 

Основні атрибути
ВиробникGeon
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна250 куб. см
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 64 740 ₴
Мотоцикл Ендуро GEON X-Road Light 250 (2020)Мотоцикл Ендуро GEON X-Road Light 250 (2020)
Немає в наявності
64 740 ₴
+380 (63) 755-83-52
  • +380 (67) 761-27-74

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner