104 165 ₴
Він являє собою одноциліндровий агрегат об'ємом 249,6 см3 з чотириклапанним механізмом газорозподілу, одним розпочивом (SOHC) з ланцюговим приводом, системою водяного охолодження та вихідною потужністю 19,48 кВт. Циліндр діаметром 77 міліметрів, а хід поршня становить 53,6 міліметра. Оберти максимальної потужності — 9 000 об/хв-1. Величина крутного моменту — 22 Нм за 7000 об/хв-1.
Це повністю новий мотор серії NRF, який створювався за участю інженерно-технічної команди Депаратамента Досліджень і Розробок (LIFAN R&D Center). А знаєте що найцікавіше?
У складі авторів-розробників є й інженер-двигун, який раніше був у цій же спеціалізації, але тільки в відповідному підрозділі компанії HONDA.... Саме тому в конструкції цього мотора є участь Хондовської школи двигуна. І ось у чому воно полягає:
SOHC — один розподілив у приводі клапанного механізму замість двох. Це не наслідок економії, а швидше результат грамотної технічної реалізації. Для тих, хто не знає: такий самий принцип використовувався в багатьох автомобільних чотирициліндрових шістнадцятиклапанниках і восьмиклапанних мотоциклетних двойок від HONDA. За рівномірного ефекту — менша вага агрегату, менше пари, що труться, і елементів тертя, менше деталей, схильних до зношування, менше миті, інерції обертових частин. Крім цього, один розпочив приводиться в рух однією шестернею й обертається зі швидкістю, яка вдвічі менша, ніж у колінчастого вала. Менше обертів — менший ступінь нагрівання деталей, яким надлишкова температура як каталізатор процесів і зовсім не потрібна. Звідси — збільшений ресурс зносостійкості, з'єднаних деталей.
Зверніть увагу на співвідношення: діаметр циліндра та хід поршня, а також на оберти максимальної потужності. Це класичний приклад збільшення відбою атмосферного двигуна виключно через збільшення обертів. Поршень із укороченою спідницею має хід, менший, ніж його власний діаметр. Менша інерційність короткохідної схеми дає змогу збільшити оберти та отримати найкращий потенціал підтримки та нарощування швидкості на тому етапі, коли мотоцикл уже набрав хід, коли на перший план виходить потенціал величини потужності в кінських силах, а не крутний момент (ета величина важливіша на етапі старту з місця та розгону).
Передній диск має діаметр 320 мм. Задний 220 мм. Товщина гальмівних дисків становить 4,85 мм. Допустимий знос до мінімальної товщини 4 мм. — безпека понад усе. Весь функціонал за високочастотною зміною тиску в кожній із гальмівних магістралей покладений на модулятор ABS (виробник BOSCH), який міститься всередині корпусу мотоцикла. Там він надійно захищений від бруду та надлишку вологи. Схема «один контур одна магістраль» зручна і з погляду експлуатації. Звісно, є конструктивні варіанти, коли частина тиску йде в зворотний контур — це ще один шланг (зворотний) та інтегрований клапан усередині супорту або зовні. Але це використовується рідше (на набагато потужніших варіантах), влаштована складніше, дорожче у виконанні, вимагає більш частої заміни гальмівної рідини, а ефективніше тільки в гальмівних системах кубатурної техніки — там величини тиску (у разі зсідання зі швидкості за 200 сотні) більші та хвилеподібна зворотна пульсація рідини інтенсивніша. Для KP250 такі «інтеси» не актуальні, тому конструктори зупинилися на першому варіанті. Працює система дуже добре — немає раннього спрацьовування та дозування зусилля має лінійну характеристику — немає потреби побоюватися, що за середнього натискання змусить систему спрацювати. Але пілот має пам'ятати, що система ABS (як і в автомобілях) не скорочує довжину гальмівного шляху, її основне завдання забезпечити контроль керування мотоциклом через збереження обертання коліс. На мокрій дорозі все зрозуміло та майже прогнозовано.
У всіх елементах світлотехніки використані діоди. Передня фара розділена на дві лінзи режимів ближнього та дальнього. Нижня лінза — це ближнє світло. Під час активації дальнього він доповнюється світінням верхньої секції. Світловий пучок ближнього яскравіший та більший за площею, ніж був на Lifan KPT — враховано Ваші відгуки та наші коментарі Виробнику. А дальний – традиционно хорош. Панель приладів виготовлена як дисплей. Вона, як би це краще сказати, більше технігова, ніж мотоциклетна. Головне, що читається «на добре» — яскраве «червоне око» індикатора досягнення максимальних обертів. Під стати характеристиками двигуна та те, що потрібно для активного драйву. Загалом враження про панель не будуть однозначними. Але тут поки що змін не буде.
Характеристики |
||
Двигун, тип |
Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, 4-функційний із верхнім розташуванням розподіляжу (SOHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом |
|
Крутний момент, Нм/об.хв. |
22 / 7000 |
|
Максимальний кут повороту керма, градуси |
27 |
|
Рекомендоване паливо |
Бензин з октановим числом не менш ніж 95 |
|
Рекомендований клас в'язкості оливи |
10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності) Специфікації: API: не нижче SJ; JASO: MA-2 |
|
Ступінь стиснення |
11.5:1 |
|
Об'єм, см3 |
249 |
|
Система охолодження |
Водяне охолодження з двоконтурним радіатором і примусовим вентилятором охолодження |
|
Система живлення двигуна |
Інжекторна система LGC-Fi, паливний насос і форсунка з керуванням ECU. |
|
Система електроживлення |
Акумуляторна батарея в штатній комплектації 12N9-BS |
|
Система запалювання |
Електронне безконтактне запалювання з контролем і коригуванням кута оперення запалювання блоком ECU |
|
Тип запуску двигуна |
Електростартер |
|
Максимальна потужність, л.с./об.мін. |
27 / 9000 |
|
КПП |
6-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні. Передавальне відношення головної пари: 2,923 |
|
Тип приводу |
Ланцюговий привод. Маркування приводного ланцюга — 520H; Виробник ланцюга "CHOHO" Кількість зубців передньої та задньої зірок: 13/38. |
|
Задні гальмівні механізми |
Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 220 мм, обладнаний антиблокувальною системою. Товщина диска 4,7 мм. |
|
Передні гальмівні механізми |
Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 320 мм, обладнаний антиблокувальною системою. Товщина диска 4,85 мм. |
|
Підвіска задня |
Маятникового типу з пружинно-гідравлічним моноамортизатором. |
|
Підвіска передня |
Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 37 мм) і гідравлічними амортизаторами |
|
Колісні диски |
Алюмінієві легкосплавні |
|
Максимальна швидкість, км/год |
130 |
|
Витрата палива на л/100 км |
≥2,9 |
|
Вантажність, кг |
155 |
|
Кліренс, мм |
178 |
|
Розмір шин передні/задні |
110/70-17 140/70-17 |
|
Об'єм паливного бака, л |
14 |
|
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. |
1,5 |
|
Доступні кольори |
Hight Hawk Black Pearl / Blue Sky Opal / White Royal |
|
Масогабаритні характеристики |
||
Висота, мм (по сідлу) |
795 |
|
Довжина, мм |
2000 |
|
Ширина, мм |
760 |
|
Висота, мм |
1070 |
|
Колісна база, мм |
1405 |
|
Споряджена маса, кг |
149 |
|
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 14 л |