114 125 ₴
Мотоцикл GEON Dakar 250 TwinCam (Enduro) 2018
Якщо ви вже маєте досвід і навички " початкового рівня" ендуро, ми пропонуємо Вам вийти на новий рівень.
Ви вже «вирослі» з X-road і готові пересісти на Dakar, але немає такої фінансової можливості? Наша нова модель — це саме те, що Вам потрібно — Geon Dakar 250 TwinCam.
Це повноправний однокласник Dakar'а «4-клапанники», але з іншою концепцією, близькою не стільки до спортивного напрямку, скільки до громадянсько-ендуро функціоналу. А також із понад дружньою ціною. Однак, це повноцінний ендуро — високий, з довгохідними, енергоємними підвісками та великим дорожнім просвітом. Його так само можна позиціонувати як більш бюджетна інтерпретація Geon Dakar 250 4V. Модель, яка являє собою проміжний ступінь росту між X-road 250 і Dakar 250 4V.
Детальне знайомство варто почати саме з двигуна. Команда бренда Geon має великий досвід роботи з тайванськими засобами CPI — SM і SX 250. Досвід розуміння мотора, специфіки його експлуатації та практичність за роки дистрибуції.
Двигун Geon Dakar 250 TwinCam, як зрозуміло з назви має систему ГРМ типу DOHC із чотирма клапанами. За своїми характеристиками двигун вийшов цілком вдалим: 26 л.с. і 24 Нм на колінвал — гідний показник. 6-ступенева КПП припаде до місця на довгих прямих ділянках і в парі з рідинним охолодженням продовжить корисний термін експлуатації та ресурс двигуна. У будь-яких умовах ви не експлуатували мотоцикл, двигун має всі задатки успішно справлятися з поставленими завданнями. До речі, і баланс вал теж є. Живиться двигун від продуктивного карбюратора та повною мірою реалізує свій потенціал завдяки сучасній системі вихлопу.
Якщо описати, як користувач — двигун Geon Dakar 250 TwinCam еластичний і збалансований — вібрацій майже немає. Заводиться електростартером.
На відміну від старшої версії, у ТвінКами двигун вбудований у сталеву раму (а не алюмінієву) найкласичнішого типу для ендуро. А завдяки дюплексному типу і солідному підрамнику має високу жорсткість і прикриває двигун від пошкоджень знизу. Рама хромо-магнезійного сплава. Профіль прямокутної трубки збільшує міцність у вертикальному напрямку. Конструкція робить корпус меншим і надає найкращу керованість.
Захист із пластини лита під високим тиском робить мотоцикл легшим та забезпечує надійну захист двигуна. Трикутний підрамник зі сплаву допомагає зміцнити шасі та зменшити загальну вагу байку.
Твінки, побудований на базі професійного кросового мотоцикла, який від 2008 року використовується більшістю мотоспортсменів КНР і часто перемагають райдерів на аналогічних мотоциклах японського виробництва. Складається з топових комплектуючих від різних виробників Китаю та Тайваню.
Передня підвіска являє собою потужну перевернуту телескопічну вилку виробництва компанії Fastace. Напівпрофесійні амортизатори Fast Ace підходять для різних умов дорожнього руху. Ззаду моноамортизатор із регулюваннями передтягування пружини та демпфування/відбою у зв'язці з легким алюмінієвим маятником. Ви можете відрегулювати його відповідно до вашого власним вагою і станом поверхні дороги.
Траверси зроблені з надійного сплаву. Підшипники керма здатні поглинути навіть дуже сильний раптовий удар.
Вихлопна труба діаметром 38 мм зроблена з неіржавкої сталі. А глушник зроблений зі сплаву. Це підвищує потужність двигуна та запобігає ерозії вихлопної труби. Звук викликає впевненість і навіть захоплення.
Ємність системи охолодження двигуна збільшеного розміру завдяки резервуару рідини для ефективнішого потоку та великих радіаторів із трьома жалюзами для підвищення термічної ефективності.
Довге сидіння для двох, посадка вертикальна пряма, кермо — високий і широкий дасть змогу їхати «в стійці», коли знадобиться. Посадковий трикутник «руль-сиденьце-підніжки» сформований для максимально комфортного переміщення помірним бездоріжжям, тому спина та руки водія під час їзди розвантажуються. Всі органи керування на звичайному, звичному місці, цифрова приладова панель інформативна.
Як і на всіх професійних кросових мотоциклах, пластиковий бак призначений для зменшення ваги мотоцикла, а також дешевий у разі потреби заміни. До того ж унеможливлена корозія. Кришка відкривається й закривається швидко та надійно.
Dakar TwinCam обладнується повним комплектом світлотехніки, дзеркалами, спідометром і заднім бризковиком, він же кріплення номери — це повний комплект для реєстрації мотоцикла й експлуатації на дорогах загального користування. Компанія-імпортер надає весь необхідний комплект документів.
У базовій комплектації є пасажирські підніжки та невеликий, але надійний багажник.
Пластиковий обвіс — лаконічний, сучасний і не агресивний.
Dakar TwinCam цілком придатний для переобладнання в супермото з подальшою експлуатацією в мегаполісі та його околицях.
Технічні характеристики
Двигун/трансмісія |
|
Тип двигуна |
1 циліндр, 4T, DOHC, з баланс-валом, рідинне охолодження |
Робочий об'єм (см3) |
249 |
Максимальна швидкість (км/год) |
110 |
Макс. потужність (л.с./при об./хв) |
26/8500 |
Макс. крутний момент (Нм/при об/хв) |
24/6000 |
Система живлення |
карбюратор |
Система пуску |
електростартер |
КПП |
6-ступенева механічна |
Шасі |
|
Передня підвіска |
Телескопічна вилка перевернутого типу |
Задня підвіска |
Алюм. Маятник, моноамортизатор із набором налаштувань |
Тормоза, передний/задний |
Дисковий 2-поршневий супорт 260 мм/дисковий однопоршневий супорт 240 мм |
Шини, передня/задня |
80/90-21 // 110/80-18 |
Загальні дані |
|
Колісна база (мм) |
1460 |
Висота за сидінням (мм) |
920 |
Дорожній просвіт (мм) |
290 |
Суха вага (кг) |
130 |
Паливний бак (л) |
10 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Geon |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |