51 045 ₴
Мотоцикл GEON Pantera 202 CBF (2018)
Упродовж останніх 8 років модель GEON Pantera в різних її модифікаціях добре зарекомендувала себе і, головне, заслужила довіру споживачів. Цього року модель не тільки здобула кардинальну модернізацію, але ще й була розділена на дві версії:
1) версії Pantera N200 і S200 хоч представлені в Україні зовсім недавно, але вже встигли здобути популярність і визнання у своєму класі після перших днів.
2) друга версія Pantera 202CBF тільки з'явилася в наявності та вже майже не залишилося жодної непроханої моделі. Це оновлена модель, але все та ж добре знайома Pantera, хоча вже і зі збільшеним двигуном і деякими іншими цікавими розробками.
Pantera 202CBF зберегла форм-фактор зручнішого та зрозумілішого мотоцикла початкового класу. Новинка зберегла в собі головний концепт — до цього мотоцикла не треба звикати й пристосовуватися. Як геометрія мотоцикла, ергономіка посадки, так і характеристики двигуна орієнтовані саме на дібране ставлення до пілота. Тобто це найкращий варіант «першого мотоцикла».
Нова модель хоч і має потужніший двигун, порівнюючи зі застарілою Pantera 150, але його м'якість і передбачуваність не викличуть жодних побоювань. Це справжній CBF. Працює, як кіт «мурличе». І поводиться по-котячій м'яко та плавно. Ефективний і малошумний двигун, завдяки застосуванню сучасних технологій вкрай економний і має необхідний запас потужності для прискорення за потреби.
Само собою двигун обладнаний баланс-валом і розпочивом із верхнім розташуванням. Є і кік-стартер, і електростартер. Двигун швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє сучасний правильно відкалібрований карбюратор.
На нову Pantera встановлені колеса діаметром 18 дюймів — спадщина від попередньої версії для кращого відпрацювання нерівностей дорожнього покриття. На мотоцикл встановлені литі диски зі стриманим, але сучасним малюнком спиць.
Активному маневруванню сприяє і посадка з ергономікою. Сидіння водія низьке — це дає водієві змогу зручно вставати на обидві ноги при частих зупинок. Не можна не зазначити зручну посадку та широке сидіння, завдяки яким тіло не втомлюється навіть у разі тривалих поїздок. Грамотне розміщення дзеркал забезпечує чудовий огляд.
Велике та вузьке кермо — однозначна перевага в щільному міському потоці. Легке керування та комфортна класична посадка розташовують до щоденного використання Geon Pantera 202CBF у місті. Непогане рішення для тих, хто живе в передмісті та щодня добирається на роботу в місто.
Мотоцикл обладнаний високопродуктивним переднім дисковим гальмом, який надає надійне гальмування. Ззаду встановлений барабан — резонний рішення, тому що характер мотоцикла не «стритфайтерній», досить спокійний.
Підвіска має настроювання середньої жорсткості. На відміну від паралельної версії, орієнтована більше на комфорт і зручність. Мотоцикл обладнаний двома задніми амортизаторами, які надають гарний рівень комфорту та мають досить високу «вагропідіймальність».
Нова Pantera 202 обладнана інформативною цифровою панеллю приладів з LCD-екраном. І тут криється цікава фішка — вбудована стереосистема з дуже непоганим звучанням, як для стриту. Джерелом слугує кардридер, блютуз і FM приймач. А також є вбудована противгінна сигналізація.
Pantera 2018 помітно відрізняється від попередньої моделі та подіально: підніжки, пульти на кермі, важелі і т.п. скомпоновані більш продумано, сучасно. У «базі» є функціональна багажна платформа. І загальне тактильно-візуальне враження на лад вище за попередню версію й аналогічні моделі.
Новий байк простий не тільки в керуванні, але й в обслуговуванні. Це одна з головних ставок інжинірингу бренда.
Його можна рекомендувати як новачкам як перший мотоцикл, так і досвідченішим райдерам для повсякденного використання як дуже практичний і економічний транспорт через міські корки та тягучки.
Технічні характеристики
Двигун/трансмісія
|
|
Тип двигуна |
1-циліндр, 4-тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом |
Охолодження: |
повітряне |
Робочий об'єм (см3) |
199 |
Макс. потужність (л.с./при об./хв) |
16 / 7500 |
Макс. крутний момент (Нм/при об/хв) |
15 / 6500 |
Ступінь стиснення: |
9.5 : 1 |
Система живлення |
карбюратор |
Система запалювання |
CDI |
Система пуску |
Електро/кік-стартер |
КПП/ головне передавання |
5-ступенева механічна |
Шасі
|
|
Рама |
сталева трубчаста |
Передня підвіска |
телескопічна вилка звичайного типу |
Задня підвіска |
сталевий маятник, два гідровлічні амортизатори |
Тормоза, передний / задний |
дисковий, 260 мм, 2-поршневий супорт/ барабанний |
Шини, передня/задня |
2.75-18 / 3.25-18 |
Загальні дані
|
|
ДхШхВ (мм) |
1930 x 735 x 1067 |
Колісна база (мм) |
1280 |
Висота за сидінням (мм) |
754 |
Дорожній просвіт (мм) |
230 |
Суха вага (кг) |
112 |
Об'єм паливного бака (л) |
15 |
Максимальна швидкість (км/год) |
110 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Geon |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 199 куб. см |
Максимальна швидкість | 110 км/год |