159 775 ₴
Мотоцикл Benelli 251s / new TNT25 ABS
У нас є для вас бомбічна новина - в наявність надходить одна з найочікуваніших моделей 2021 року - Benelli 251s.
Модель отримала комплексний рестайлінг і в результаті вийшов відмінно перероблений уже добре відомий стрітбайк Benelli TNT25.
Багато років поспіль модель користується високим попитом і довірою покупців, як один з найкращих мотоциклів з універсальними характеристиками - підходить як для початківців так і для досвідчених райдерів.
Тому інженери Benelli не стали винаходити колесо знов, а просто поліпшили мотоцикл, який і без того можна було вважати найбільш наближеним до еталону серед конкурентів.
Всі основні оновлення моделі візуально помітні.
Мотоцикл отримав нову світлодіодну фару, яка надає йому більш сучасний і швидкий вид, при цьому забезпечує більш ефективніше освітлення.
В зв'язці з фарою мотоцикл отримав і новий сучасний цифровий дисплей з високим ступенем читаності і інформативності.
Наступне оновлення за списком це - нова вихлопна система і глушник. Глушник став красивішим, динамічнішим і технічно краще реалізує потенціал двигуна. Новий звук вам теж сподобається.
Для надання силуету мотоцикла ще більшої динаміки та спортивності задній блок світлотехніки і утримувач номерного знака перемістилися з-під хвоста на задній бризковик, який кріпиться до маятника, більш відомий в народі під назвою - хагер.
Оновили і обшивку сидіння - використаний новий матеріал.
Звичайно ж оновилася і графіка мотоцикла.
В іншому ж це все той же популярний і технологічний TNT25, який завоював неабияку популярність по всьому світу, включаючи і Україну. У багатьох країнах цю модель називають Duke-killer. Cекрет успіху дуже простий - італійські інженери зуміли успішно реалізувати в цьому стріт-байку гарне поєднання необхідних якостей, такі як потужний і невибагливий двигун, відмінна керованість, ефективні гальма, і все це в поєднанні з доброзичливою ціною.
Всі мотоцикли нового покоління оснащуються системою ABS.
Benelli 251s / TNT25 - відносно не дорогий, технічно добре укомплектований стрітбайк з красивим дизайном.
251s / TNT25 можна назвати одним з найбільш підходящих байків для успішного старту мото життя. Недорогий і легкий мотоцикл, надійний і невибагливий, з хорошою керованістю і гоночними генами в крові - він стане вашим ідеальним першим кроком. При цьому і для досвідчених райдерів він не здасться «дитячим».
Він досить поступливий і спокійний, щоб не налякати новачка зайвою різкістю, при цьому володіє достатнім рівнем комфорту для щоденної їзди в місті. При своїх параметрах він не набридне через два-три місяці катання. Його потенціалу вистачить дуже на багато що, і він буквально сам буде підштовхувати пілота до того, щоб вчитися їздити не тільки в режимі «stop-and-go».
Силовий агрегат - це технологічний 4-клапанний моно-циліндр з двома розподільними валами (DOHC) та електронним уприскуванням палива. Видає 28 к.с. Розподіл потужності і крутного відбувається плавно. Двигуну притаманна цінна риса - еластичність. Зі швидкості близько 50 км / год можна прискоритися на п'ятій передачі або рушити з другої. Завдяки такій властивості немає необхідності часто клацати коробкою.
Так - кубів небагато, але важливіше саме крутний момент. В даному питанні «одностволка» завжди краще. Двигун TNT25 видає пристойну потужність на верхах і відмінну тягу у всьому діапазоні оборотів. Рівна «полка» тяги присутня практично з низів і до самої відсічки.
У парі з двигуном працює 6-ступінчаста КПП - чітка і зрозуміла. Є лампа нейтралі і індикатор ввімкненої передачі.
Двигун оснащений системою рідинного охолодження. Радіатор системи завбачливо захований за захисною решіткою.
Посадка і ергономіка мотоцикла прорахована італійськими інженерами з увагою до деталей. Сидіння дозволяє трохи переміщатися вперед-назад, підніжки знесені вгору і назад, але в міру, кермо формує легкий нахил вперед. В цілому, посадка виходить збита і зібрана, але без напруги. Трикутник «руль-сидіння-підніжки» нагадує посадку тривіального японського стріта. Спина пряма, руки витягнуті вперед. Підніжки встановлені досить високо. Те, що потрібно для активної манери їзди і інтенсивного управління мотоциклом в міському потоці.
Сидіння райдера досить велике, щоб зміщуватися ближче до баку при вході в поворот і відсуватися до його пасажирської частини навпростець, лягаючи на бак. 15-літровий бак радує розвиненими «кишенями», в які зручно чіплятися колінами в поворотах.
Керованість - це не тільки коротка база, невелика вага і гостра рульова колонка, але і жорстка рама, ефективні гальма, хороші шини, енергоємні підвіски. Мотоцикл дуже чуйний і легко пірнає в повороти. 1400 мм колісної бази і близько 160 кг спорядженої ваги означають, що мотоцикл буде здорово керуватися. Набагато веселіше, ніж великі і важкі байки.
Перевернута передня вилка і легкий маятник забезпечують Benelli TNT25 чудову керованість.
До того ж на апарат встановлені чіпкі дискові гальма з гідравлічним приводом. Передній контур гарантує не тільки достатню потужність, але і гарну інформативність.
Байк взутий в відмінну «липку» гуму - в стоці встановлені цілком спортивні покришки Metzeler Sportec М5. Ця модель Metzeler ідеально підходять для мінливого літа України зокрема і Європи в цілому.
Шасі 251s / TNT25 еталонно жорстке: сталева пташина клітка і просторовий маятник. Підвіски адекватні для активної їзди по асфальту: без розгойдування маятника на виході і провалів вилки при гальмуванні.
Benelli TNT25 укомплектований помірно широким кермом, який в пробках не доставляє проблем. Дзеркала: забезпечують хорошу оглядовість і зводять «мертву зону» до мінімуму.
До органів управління не причепишся: алюмінієве кермо, зручні кнопки, розташовані, там, де і чекаєш, м'які важельні гальма і зчеплення. Рукоятки виготовлені з комфортного для руки матеріалу з хорошим рівнем зацепа.
Цей мотоцикл виправдає ваші очікування, і навіть перевершить їх. Він приємно дивує характеристиками, якістю виконання і ціною, але головне - це емоції, які подарує Geon Benelli 251s / TNT25 під час їзди.
Сучасний дизайн, потужний і економічний двигун з електронним уприскуванням, чіпка гума Metzeler, ефективні гальма і дуже приваблива ціна, роблять Geon Benelli 251s / TNT25 ідеальним кандидатом на роль універсального мотоцикла для щоденного використання.
Безумовно, хороший як міський байк - яскравий, динамічний і дуже керований.
Досить один раз проїхатися, що б захопитися раз і надовго.
Технічні характеристики
Двигун |
1 цил., 4-тактний, 4-клап., DOHC |
Охолодження |
рідинне |
Робочий об'єм (см3) |
249 |
Макс. потужність (к.с /при об/хв) |
28,5 / 9250 |
Макс. обертаючий момент |
22 / 7000 |
Ступінь стиснення |
11.2 : 1 |
Система постачання палива |
Інжектор. Прямий вприск з електронним управлінням ECU DELPHI |
Система запалювання |
TLI (Безконтактна, з електронним управлінням) |
Система пуска |
Електростартер. |
КПП |
6-ступ. Механічна |
Рама |
Сталева просторова рама |
Передня підвіска |
Телескопічна, амортизатори перевернутого типу Ø 41mm, хід 125мм |
Задня підвіска |
Важільна, маятникового типу, з моноамортизатором з регулюванням переднатягу, хід 51мм |
Гальма, передній / задній |
1 плаваючий диск ø280мм, 4-поршневий плаваючий суппорт з ABS /дисковий 240 мм з ABS |
Шини, передня/задня |
110/70 - ZR17 / 150/60 - ZR17 |
ДхШхВ (мм) |
2080 x 810 x 1125 |
Колісна база (мм) |
1400 |
Висота по сидінню (мм) |
810 |
Дорожній просвіт (мм) |
170 |
Суха вага (кг) |
162 |
Об'єм паливного бака (л) |
17 (резерв 3,5) |
Максимальна швидкість (км/г) |
165 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Benelli |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 17 л |
Вага | 162 кг |