Продавець Інтернет-магазин "NikMoto" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
175 відгуків
Акумулятори для електровелосипедаПридбати акумулятор
Інтернет магазин NikMoto
+380 (63) 755-83-52
+380 (67) 761-27-74
Мотоцикл LIFAN SR200
влево
  • Мотоцикл LIFAN SR200, фото 3
  • Мотоцикл LIFAN SR200, фото 4
  • Мотоцикл LIFAN SR200, фото 5
  • Мотоцикл LIFAN SR200, фото 6
  • Мотоцикл LIFAN SR200, фото 7
  • Мотоцикл LIFAN SR200, фото 8
вправо

Мотоцикл LIFAN SR200

  • Немає в наявності
  • Код: LIFAN SR200

66 815 ₴

+380 (63) 755-83-52
  • +380 (67) 761-27-74
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

 Мотоцикл LIFAN SR200

Модель LIFAN SR200  - це ще одна  версія дорожнього мотоцикла від LIFAN, але в цьому разі вже в  стиле  NAKED (Нейкед). Характерним ознакою цієї  моделі  є мінімальне облицювання  пластиковими деталями (пластику) та браком лобового скла. Новизна цієї моделі для України абсолютна, а ось для деяких інших ринків (насамперед Китайського) — відносна.Ета модель уже рік успішно продається і в Китаї, і на ринках країн Латинської Америки, але тільки з менш кубатурним мотором об'ємом 150 см3. Ми ж мають намір погоджувати з виробником установлення вже знайомого нашим землям  потужнішого  двигуна 162FMK-3  серії NBS об'ємом 175 см3 потужністю 13,6 кінських сил, крутним моментом  13 Нм. за 6000 об./хв.-1. Силовий агреат   4-тактний, двоклапанний верхнерозподвісний мотор із ланцюговим приводом, обладнаний внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень.
    Отже, що ж таки являє собою новинка? Якщо виходити з логіки сприйняття — це малокубатурна модель легкого міського та приміського мотоцикла з цікавим дизайном, сучасною технічною начинкою та солідним стандартним опціоном. Він гарний для молодих драйверів-початківців, які зможуть із більшою ймовірністю "вкотитися в особливості мотоезди", але під час вибору не хотіли б зупинятися на моделі з класичною зовнішністю, а вважають щось більш помітне або виразне.

Двигун хоч і має об'єм 175 кубиків за тяговим потенціалом і потужності, порівнянний з багатьма двосотками. Ми коректно рекомендуємо значення об'єму для того, щоб не вводити нікого в оману. Бажанням завищувати "страдають" багато інших імпортерів, але це вже на їхньому досвіді.
Тим же, хто вважає, що недобір у 25 смпогано позначився на потенціалі двигуна, ми не будемо Stoдити, скільки людей — стільки і мається на увазі. Але краще спробувати для того, щоб зрозуміти, а вже потім робити висновки. Ну і важливо пам'ятати, що це мотоцикл, який не покликаний "валити на всі гроші в трасовому режимі", тому комплектувати його агрегатом "жирніше та потужніше" не має сенсу та в руслі роздумів про вищу ціну та з урахуванням його вихідного призначення.

Мотоцикл обладнаний п'ятиступеневою механічною трансмісією. А ось задня відома зірка моделі Lifan SR200  на відміну від CiTyR, має 49 зубів.  Такий підбір передавального ставлення забезпечить мотоциклу кращу стартову рухливість. Якщо простіше — у розгоні він буде веселішим, ніж CiTyR. Власне так і було задумано. Ми вважаємо, що під час використання в умовах великого міста, де швидкість потоку на пожвавлених вулицях рідко перевищує 40-50 км/год водієві буде простіше шурувати на коротких дистанціях, обходячи тих, хто нудьгує за кермом, з гарним пришвидшенням на етапі початку руху. А ще в моделі є важлива особливість: поєднання приводних зірок передня 15 і задня 49 наділяє його гарною динамікою зі старту, (за того, що SR200 важчий, ніж CiTyR), але й деякими обмеженнями можливостей. Діапазон швидкостей від нуля до 80 км/год він бере з легкістю. Але потім темп набору знижується й максимальна швидкість не перевищить 103 км/год. З одного боку це дасть змогу примусово охолодити ті гарячі голови, які не потерплять і спробувати  влаштувати двигуну по "максиму темну" на перших днях життя до моменту фіналізації обкаткового режиму, а з іншого боку звикнути, принорується до мотоцикла в спокійному режимі обкаточної їзди.  Для тих, хто після обкачування захоче швидше — логічно та просто установити зірку передню на 16 або на 17 зубів. Ось тоді значення максимальної швидкості помітно додасться.

Характеристики

ПАРАМЕТРИ ДВІГАТЕЛЯ

Тип запуску двигуна

Електростартер

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Двигун, тип

Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження з інтегрованим балансувальним валом і обладнаний ланцюговим приводом розподільного вала

Максимальний кут повороту керма, градуси

36

Рекомендоване паливо

Бензин з октановим числом не менш ніж 95

Рекомендований клас в'язкості оливи

10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності)

Ступінь стиснення

9.3:1

Об'єм, см3

175

Система електроживлення

Акумуляторна батарея в штатній комплектації 12N7-3B

Система запалювання

Електронне (DC-CDI подавання 12V живлення на комутатор безпосередньо від акумулятора)

Максимальна потужність, л.с./об.мін.

13,6 / 8000

Максимальний крутний момент, Нм за об/хв.

13 / 6000

КПП

5-ступенева механічна зі зчепленням у олійній ванні

Тип приводу

Ланцюговий привод. Маркування приводного ланцюга — 428HS; Виробник ланцюга "CHOHO" Кількість ланок ланцюга — 133.кількість зубців передньої й задньої зірок: 15/49.

Задні гальмівні механізми

Дисковий, гідравлічний з однопоршневим супортом, діаметр гальмівного диска 220 мм.

Передні гальмівні механізми

Дисковий гідравлічний із двопоршневим супортом, діаметр гальмівного диска 300 мм.

Підвіска задня

Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором, двопружинна (дві збірні пружини з різною навивкою, розділені проміжним кільцем) зі ступеневим регулюванням переднатягу.

Підвіска передня

Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Діаметр пера 35 мм.

Колісні диски

Алюмінієві легкосплавні з пофарбованим у чорний матовий колір дисками

Максимальна швидкість, км/год

110

Витрата палива на л/100 км

≤2,8

Вантажність, кг

151

Кліренс, мм

155

Розмір шин передні/задні

Передня 100/80-17, посадковий розмір обода диска в дюймах — 2.50 × 17; Задня 130/70-17 посадковий розмір обода диска в дюймах — 3.50 × 17

Об'єм паливного бака, л

12

Заправний об'єм оливи у двигуні, л.

1,2

МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Довжина, мм

2000

Ширина, мм

730

Висота по сідлу, мм

775

Висота, мм

1050

Колісна база, мм

1350

Споряджена маса, кг

146

 

Основні атрибути
ВиробникLifan
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна175 куб. см
Вага146 кг
Інформація для замовлення
  • Ціна: 66 815 ₴
Мотоцикл LIFAN SR200Мотоцикл LIFAN SR200
Немає в наявності
66 815 ₴
+380 (63) 755-83-52
  • +380 (67) 761-27-74

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner