66 815 ₴
Мотоцикл LIFAN SR200
Модель LIFAN SR200 - це ще одна версія дорожнього мотоцикла від LIFAN, але в цьому разі вже в стиле NAKED (Нейкед). Характерним ознакою цієї моделі є мінімальне облицювання пластиковими деталями (пластику) та браком лобового скла. Новизна цієї моделі для України абсолютна, а ось для деяких інших ринків (насамперед Китайського) — відносна.Ета модель уже рік успішно продається і в Китаї, і на ринках країн Латинської Америки, але тільки з менш кубатурним мотором об'ємом 150 см3. Ми ж мають намір погоджувати з виробником установлення вже знайомого нашим землям потужнішого двигуна 162FMK-3 серії NBS об'ємом 175 см3 потужністю 13,6 кінських сил, крутним моментом 13 Нм. за 6000 об./хв.-1. Силовий агреат 4-тактний, двоклапанний верхнерозподвісний мотор із ланцюговим приводом, обладнаний внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень.
Отже, що ж таки являє собою новинка? Якщо виходити з логіки сприйняття — це малокубатурна модель легкого міського та приміського мотоцикла з цікавим дизайном, сучасною технічною начинкою та солідним стандартним опціоном. Він гарний для молодих драйверів-початківців, які зможуть із більшою ймовірністю "вкотитися в особливості мотоезди", але під час вибору не хотіли б зупинятися на моделі з класичною зовнішністю, а вважають щось більш помітне або виразне.
Двигун хоч і має об'єм 175 кубиків за тяговим потенціалом і потужності, порівнянний з багатьма двосотками. Ми коректно рекомендуємо значення об'єму для того, щоб не вводити нікого в оману. Бажанням завищувати "страдають" багато інших імпортерів, але це вже на їхньому досвіді.
Тим же, хто вважає, що недобір у 25 см3 погано позначився на потенціалі двигуна, ми не будемо Stoдити, скільки людей — стільки і мається на увазі. Але краще спробувати для того, щоб зрозуміти, а вже потім робити висновки. Ну і важливо пам'ятати, що це мотоцикл, який не покликаний "валити на всі гроші в трасовому режимі", тому комплектувати його агрегатом "жирніше та потужніше" не має сенсу та в руслі роздумів про вищу ціну та з урахуванням його вихідного призначення.
Мотоцикл обладнаний п'ятиступеневою механічною трансмісією. А ось задня відома зірка моделі Lifan SR200 на відміну від CiTyR, має 49 зубів. Такий підбір передавального ставлення забезпечить мотоциклу кращу стартову рухливість. Якщо простіше — у розгоні він буде веселішим, ніж CiTyR. Власне так і було задумано. Ми вважаємо, що під час використання в умовах великого міста, де швидкість потоку на пожвавлених вулицях рідко перевищує 40-50 км/год водієві буде простіше шурувати на коротких дистанціях, обходячи тих, хто нудьгує за кермом, з гарним пришвидшенням на етапі початку руху. А ще в моделі є важлива особливість: поєднання приводних зірок передня 15 і задня 49 наділяє його гарною динамікою зі старту, (за того, що SR200 важчий, ніж CiTyR), але й деякими обмеженнями можливостей. Діапазон швидкостей від нуля до 80 км/год він бере з легкістю. Але потім темп набору знижується й максимальна швидкість не перевищить 103 км/год. З одного боку це дасть змогу примусово охолодити ті гарячі голови, які не потерплять і спробувати влаштувати двигуну по "максиму темну" на перших днях життя до моменту фіналізації обкаткового режиму, а з іншого боку звикнути, принорується до мотоцикла в спокійному режимі обкаточної їзди. Для тих, хто після обкачування захоче швидше — логічно та просто установити зірку передню на 16 або на 17 зубів. Ось тоді значення максимальної швидкості помітно додасться.
Характеристики
ПАРАМЕТРИ ДВІГАТЕЛЯ |
|
Тип запуску двигуна |
Електростартер |
ХАРАКТЕРИСТИКИ |
|
Двигун, тип |
Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження з інтегрованим балансувальним валом і обладнаний ланцюговим приводом розподільного вала |
Максимальний кут повороту керма, градуси |
36 |
Рекомендоване паливо |
Бензин з октановим числом не менш ніж 95 |
Рекомендований клас в'язкості оливи |
10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності) |
Ступінь стиснення |
9.3:1 |
Об'єм, см3 |
175 |
Система електроживлення |
Акумуляторна батарея в штатній комплектації 12N7-3B |
Система запалювання |
Електронне (DC-CDI подавання 12V живлення на комутатор безпосередньо від акумулятора) |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. |
13,6 / 8000 |
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. |
13 / 6000 |
КПП |
5-ступенева механічна зі зчепленням у олійній ванні |
Тип приводу |
Ланцюговий привод. Маркування приводного ланцюга — 428HS; Виробник ланцюга "CHOHO" Кількість ланок ланцюга — 133.кількість зубців передньої й задньої зірок: 15/49. |
Задні гальмівні механізми |
Дисковий, гідравлічний з однопоршневим супортом, діаметр гальмівного диска 220 мм. |
Передні гальмівні механізми |
Дисковий гідравлічний із двопоршневим супортом, діаметр гальмівного диска 300 мм. |
Підвіска задня |
Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором, двопружинна (дві збірні пружини з різною навивкою, розділені проміжним кільцем) зі ступеневим регулюванням переднатягу. |
Підвіска передня |
Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Діаметр пера 35 мм. |
Колісні диски |
Алюмінієві легкосплавні з пофарбованим у чорний матовий колір дисками |
Максимальна швидкість, км/год |
110 |
Витрата палива на л/100 км |
≤2,8 |
Вантажність, кг |
151 |
Кліренс, мм |
155 |
Розмір шин передні/задні |
Передня 100/80-17, посадковий розмір обода диска в дюймах — 2.50 × 17; Задня 130/70-17 посадковий розмір обода диска в дюймах — 3.50 × 17 |
Об'єм паливного бака, л |
12 |
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. |
1,2 |
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ |
|
Довжина, мм |
2000 |
Ширина, мм |
730 |
Висота по сідлу, мм |
775 |
Висота, мм |
1050 |
Колісна база, мм |
1350 |
Споряджена маса, кг |
146 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 175 куб. см |
Вага | 146 кг |