Корзина
76 отзывов
Аккумуляторы для электровелосипедаКупить аккумулятор
+380
63
755-83-52
+380
67
761-27-74
+380
47
233-29-94
Интернет-магазин "NikMoto"
 Geon TerraX 250 (Enduro) 2017, фото 2  Geon TerraX 250 (Enduro) 2017, фото 3

Geon TerraX 250 (Enduro) 2017

В наличииКод: Geon TerraX 250 (Enduro)

48 450 грн.

Geon TerraX 250 (Enduro) 2017
Geon TerraX 250 (Enduro) 2017
48 450 грн.
В наличии
Купить
Перезвоните мне
  • +380 показать номер +380 (63) 755-83-52
  • +380 (67) 761-27-74
  • +380 (47) 233-29-94
  • Адрес и контакты
    • Телефон:
      +380 (63) 755-83-52
      +380 (67) 761-27-74
      +380 (47) 233-29-94
    • Контактное лицо:
      Николай
    • Адрес:
      ул.Благовестная, 182, Черкассы, Черкасская область, 18015, Украина
    • Email:
      nikmoto13@gmail.com
  • Условия возврата и обмена
Перезвоните мне
  • +380 показать номер +380 (63) 755-83-52
  • +380 (67) 761-27-74
  • +380 (47) 233-29-94

                                                                        Geon TerraX 250 (Enduro) 2017

                                    Акция ― бесплатная доставка по Украине плюс 2л. масла Motul в подарок.

    Якщо Ви зіткнулися з непростим вибором мотоцикла для ендуро-відпалу між Пітбайк або повноцінним ендуро ... який бюджет ... Що робити, коли Пітбайк малуватий, а повноцінний ендуро не дозволяють фінанси або не підходить із-за великих розмірів або великої ваги. Але від цього бажання стає не менше. Коли складно вибрати і виникає питання, що купити. Компанія «СвiтМото» пропонує свій варіант вирішення ― легкий середньорозмірний Geon TerraX 250.

   Geon TerraX ― це мотоцикл-втілення ідеального поєднання легкості, простоти конструкції притаманних молодшим моделям, і великої потужності, характерної для старших моделей. Мотоцикл вихідного дня, придатний для повсякденного використання.

    Незважаючи на невеликий розмір, TerraX є справжнім функціональним крос-ендуро, придатним навіть для змагань. Порівнянний за розмірами з такими хітами мотопрому, як Honda CRF150 і KTM SX150, Terrax оснащений 250-кубовим чотирьох-тактний двигуном з верхнім розташуванням розпредвалу. Силовий агрегат видає 17Нм крутного моменту при 6500 об / хв, що більш ніж достатньо для мотоцикла з сухою вагою 97кг, призначеного для любителів. Система живлення двигуна забезпечується карбюратором PZ29.

    TerraX обладнаний колесами 16 дюймів ззаду і 19 спереду, як у CRF150RB Expert (Big Wheels). Передня гальмівна система встановлена ​​з запасом ― спереду двухпоршневой плаваючий супорт працює у зв'язці з 260мм гальмівним диском. Задня система ― класика жанру: одноциліндровий супорт і 240-мм гальмівний диск. Гідравлічний привід здійснюється через армовані шланги.

    В основу конструкції закладена сталева рама, яка, втім, забезпечує достатню жорсткість і дозволила зберегти доступну ціну. До слова, вона набагато нижче, ніж у іменитих аналогів. Зате підвіски тут солідні ― спереду потужний регульований «перевертиш» і ззаду гідравлічний регульований моно-амортизатор. Вдобавок, задня підвіска влаштована за аналогією системи Pro-Link ― оснащена прогресією виконаної з алюмінієвих деталей.

    Ергономіка. «Ростовка» цієї моделі ― одна з головних родзинок: TerraX можна використовувати для навчання, тренувань і повсякденної їзди від невисоких підлітків і до цілком рослих дядьком. Чимала колісна база і 880мм висоти по сидінню робить його придатним для їзди навіть для високих райдерів, яким клас «Pit» буде зовсім малий.  

                                                                  Що нового у версії 2016

 

   Мотоцикл отримав оновлені органи управління. Встановлено нове кермо і допрацьований кронштейн. Інженери інсталювали поліпшену систему управління дросельною заслінкою, а також замінили перемикачі (пульти) на більш функціональні і надійні. Кріплення дзеркал винесено на окремі кронштейни для спрощеного переобладнання в кросову версію. Деякі доопрацювання торкнулися і передньої гальмівної системи ― збільшена, довжина гальмівного шланга і відкориговано положення концевика шланга в місці кріплення до супорта. Були замінені і гріпси.

   Оновлення торкнулися трансмісії ― модель оснастили поліпшеною веденої зіркою.

    Були зроблені і деякі зовнішні апдейти ― пластик мотоцикла змінив колір з оранжевого на білий, а маятник і обода коліс пофарбовані в чорний колір.

    Комплектація залишилася колишньою: позашляхова гума, світлодіодні стоп-сигнал і поворотники, нано-гелевий акумулятор Dynavolt, електронна LED приладова панель і полегшена (алюмінієва) прогресія, розроблена фахівцями Geon Engineering.

    А так само до кожного мотоциклу додається крос-комплект: подушка на кермо, номерний щиток замість фари і захист переднього гальмівного диска.

Оновлення 2017

   Одне з головних нововведень моделі - передня гальмівна система. Після тривалих тестів і випробувань інженери Geon Engineering знайшли найбільш підходящу за своїми параметрами гальмівну систему. Нова гальмівна система має поліпшені показниками ефективності гальмування, зворотного зв'язку і рівномірного дозування зусилля.

До слова, цю опцію можуть замовити і встановити власники більш ранніх версій Geon TerraX.

   Задня покришка на версії ендуро збільшена до розміру 100 / 90-16, що позитивно впливає на поведінку мотоцикла в умовах бездоріжжя.

   Мотардная версія оснащується 17мі переднім і задніми спіцованние колесами з розміром гуми 110/70 -17 і 130/70 -17.

На обидві версії інстальований новий кермо - могутніше: стійкіше до падінь і ударів. А так же встановлені поліпшені рукоятки.

   Як і годиться, новинки будуть і виглядати по-новому: повністю білий пластик, помаранчева рама і чорні обода і маятник в поєднанні з новим дизайном наклейок роблять його вигляд ще більш впізнаваним.

   Оснащення моделі залишається тим самим: ланцюги KMC (520), світлодіодні стоп-сигнал і поворотники, нано-гелевий акумулятор Dynavolt, електронна LED приладова панель і полегшена (алюмінієва) прогресія, розроблена фахівцями Geon Engineering. А так же до кожного мотоциклу додається крос-комплект: подушка на кермо, номерний щиток замість фари і захист від бруду для переднього гальмівного диска.

                                                                   Технические характеристики

 

 

ОБЪЕМ ДВИГАТЕЛЯ (см.куб)

233

ТИП ДВИГАТЕЛЯ

1 цилиндр, 4-тактный (SOHC, 2V),

НОМИНАЛЬНАЯ МОЩНОСТЬ Л.С./ОБ.

18/7500 

КОРОБКА ПЕРЕДАЧ

5 ступенчатая механическая/цепь​

ЗАПУСК ДВИГАТЕЛЯ

Електростартер, кик-стартер

ТОРМОЗА (ПЕРЕДНИЕ / ЗАДНИЕ)

1 диск, 2-х поршневой плавающий суппорт/1 диск, 1-поршневой суппорт(гидравлические) 260/240mm 

РАЗМЕР ШИН (ПЕРЕДНИЕ / ЗАДНИЕ)

70/100-19 / 100/90-16 

ГАБАРИТЫ (мм)

1940x 790 x 1160

РЕКОМЕНДУЕМАЯ МАКСИМАЛЬНАЯ СКОРОСТЬ (км/ч)

115

РЕКОМЕНДУЕМАЯ МАКСИМАЛЬНАЯ НАГРУЗКА (кг)

150

ЁМКОСТЬ ТОПЛИВНОГО БАКА (л)

5.2

РАСХОД ТОПЛИВА (л/100 км)

-

ВЕС (кг)

97

ДОСТУПНЫЕ ЦВЕТА

Белый

 

 

                                 В ціну мотоцикла входить повний пакет документів для реєстрації в ДАІ

 

Характеристики
Основные атрибуты
Производитель   Geon
Страна производитель Китай
Тип Мотоцикл
Класс мотоцикла Кроссовый  
Класс Новый
Объем двигателя   250.0 (куб. см)
Объем топливного бака 5.2 (л)
Система запуска Электростартер и механический стартер
Вес 97.0 (кг)
Охлаждение двигателя Воздушное  
Мощность двигателя 18.0 (л. с.)
Главная передача Цепная  
Тактность двигателя   Четырёхтактный
  • Цена: 48 450 грн.
Отзывы о товаре
Добавить отзыв

Отзывов пока нет, будьте первыми!