Продавець Інтернет-магазин "NikMoto" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
169 відгуків
Акумулятори для електровелосипедаПридбати акумулятор
Інтернет магазин NikMoto
+380 (63) 755-83-52
+380 (67) 761-27-74
Мотоцикл LIFAN 200 CITYR
влево
  • Мотоцикл LIFAN 200 CITYR, фото 2
  • Мотоцикл LIFAN 200 CITYR, фото 3
  • Мотоцикл LIFAN 200 CITYR, фото 4
  • Мотоцикл LIFAN 200 CITYR, фото 5
  • Мотоцикл LIFAN 200 CITYR, фото 6
  • Мотоцикл LIFAN 200 CITYR, фото 7
вправо

Мотоцикл LIFAN 200 CITYR

  • В наявності
  • Код: LIFAN 200 CITYR

58 000 

+380 (63) 755-83-52
  • +380 (67) 761-27-74
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

 Мотоцикл LIFAN 200 CITYR

 Модель LIFAN 200 СiTyR  - це ще одна  версія дорожнього мотоцикла від LIFAN. Новизна і  оптимальна споживча досконалість цієї моделі полягають у тому, що в мотоциклі реалізовано поєднання раніше відпрацьованих технологічних рішень і деяких сучасних технологічних вишукань, але без чималого зміцнення й впровадження істотно ускладнених конструкцій. Як то кажуть, все геніальне — просто. Це зроблено навмисно, щоб наділити мотоцикл максимумом необхідних якостей і водночас залишити вартість у доступному ціновому сегменті.
Новинка стала логічним продовженням модельного ряду «стритових» мотоциклів сімейства LIFAN у загальних обрисах наближених до  вже дуже відомої та популярної моделі LF150-2E, але з потужнішим мотором і деякими конструктивними змінами.

Перше, на що потрібно звернути увагу — це новий двигун серії NBS. Мотор об'ємом 175 см3 і потужністю 13,6 кінських сил, крутний момент величиною 13 Нм. досягається вже за 6500 об/хв.-1 Силовий агреат являє собою  4-тактний, двоклапанний верхнерозподвісний мотор із ланцюговим приводом, обладнаний внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень. Нове покоління  двигуна NBS з'явилося в процесі технічних удосконалень двох генерацій моторів  серій CG150 (LF150-2E) і NBF (Lifan KP200).

Іншими словами  двигун Lifan NBS — це симбіоз перевірених технічних рішень від двох двигунів, які добре зарекомендували себе, доповнених деякими технологічними удосконаленнями:

  • Впускний колектор особливої форми для формування завихрень на впускі максимального рівномірного  розподілу палива — повітряної суміші в камері згоряння для збільшення ефективності
  • У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя в місці зіткнення з кулачком розподільного вала
  • Полегшений поршень з укороченою спідницею, істотно зменшеною масою та зниженим  коефіцієнтом тертя
  • Окремий оливний канал у циліндрі для подавання олії на внутрішню порожнину поршня для його охолодження
  • У кріплення картера додані чотири додаткові болтові з'єднання для підвищення жорсткості в режимах багаторазового  температурного розширення під час нагрівання та подальшого охолодження. 

У конструктиві двигуна використаний метод, який інженерно-технічною мовою звучить  як "Дезаксаж колінчастого вала". Постараємося розшифрувати за простою: вісь колінчастого вала зміщена щодо осі циліндра на кілька міліметрів. Зміщення осі циліндра зменшує різницю в тисках на передню та задню стінки циліндра. Під час робочого ходу тиск поршня на стінку циліндра зменшується, а під час ходу стиснення — збільшується, що загалом дає рівномірніше зношення робочої частини циліндра.

Також у конструкції головки циліндра передбачений порожнистий канал для проходження об'ємного потоку повітря з розподілом між нагрітими частинами (на лівому фото він зміщений праворуч від випускного отвору головки циліндра, а на креслярній схемі показано напрямок потоку повітря, що набігає).
 Це сприяє загальному зменшенню температури в камері згоряння, мінімізує прояв детонаційних процесів (у разі використання неякісного палива). Компенсує температурне розширення  металу мінімізуючи зміни.

У конструктив закладено й наявність системи охолодження поршня з розпиленням олії. На правій частині  картера.

Поршень полегшили, зменшивши його масу  зі 142 грамів до 86 грамів, і він має більш коортну "спідницю".
      Для зменшення тертя в парі рокер-кулачок розподільного вала застосовується рокер із роликом  для мінімізації тертя в місці зчленування з кулачком розподільного вала. Такий варіант виготовлення  забезпечує зменшення тертя в місці сполучення деталей, у такий спосіб збільшуючи ресурс елементів, що труться, що несуться, а також зменшує шум під час роботи на середніх і високих обертах. 

Ще одна особність нового мотора. Тепер немає потреби проводити регулярне очищення або зміну фільтрувального елемента  під час кожної заміни оливи. У цьому моторі використовується вбудований плоский і великий за площею поперечного перерізу фільтрувальний дрібно'ячеристий елемент у спеціальній камері оливоприймача в картері двигуна (за простою — металева сітка). Це рішення покликане забезпечити спрощення процедури обслуговування й експлуатації техніки, але обґрунтовано вимагає застосування якісних олій (промивати її доцільно на етапі пробігу 10-12 тисяч км, але це зажадає демонтажу кришки двигуна). Застосована конструкція також забезпечує й інше важливе функціональне призначення — таке розташування оливоприймача гарантує набряк оливного голодування за чималих нахилів двигуна (є з огляду на  їзда з чималими кутами нахилів мотоцикла).

В системі живлення мотоцикла застосований карбюратор PZ27 покращеної серії зі зміненим калібруванням жиклерів, але з мінімальним набором регулювань — спеціально для того, щоб, якщо раптом і з'явиться потреба відрегулювати параметри, власник зміг зробити це самостійно — Зверніть увагу, це й швидше та дешевше, ніж звертатися до фахівців.

Для більшої зручності «важіль підсмоктування» винесений на кермо й інтегрований у блок керування з лівого боку — завдяки цьому зникає необхідність тягнутися вниз до карбюратора.   
Мотоцикл обладнаний п'ятиступеневою механічною трансмісією, яка вирізняється підбором передавальних чисел, спрямованим на правильний розподіл тяги у всьому робочому діапазоні обертів мотора. До того ж збережена можливість запуску двигуна за допомогою лапки кікстартера — у наших життєвих умовах це безсумнівно корисне рішення. А ще потрібно згадати про те, що задня відома зірка моделі Lifan CiTyR  має 44 зуби. Цим вона відрізняється від Lifan 150-2E, у якого в стандарті 41 зуб. А ось передня зірка на СіТіАрі має 16 зубів. У поєднанні з іншими передавальними числами  КПП, вищою потужністю мотора, а також збільшеним крутним моментом, який досягається за менших (порівнюючи з 150-2E) обертами динаміка мотоцикла стала кращою та швидкість максимальна вища.    Як приводного елемента використовується 428H ланцюг такого відомого виробника, як «CHOHO-chain». В Україні цей бренд уже зарекомендував себе з позитивного боку українськими споживачами раніше придбали Найшвидші ланцюги на ринку «без роду та племені» або ж навпаки переплавляли за продукцію розкручених брендів типу «DID» або «KMC».

P.S. Проте ми ще самі поекспериментуємо зі встановленням  задних  зірок на 39, 41 і 42  і їх різними комбінаціями з передніми на 14 і на 15 — користь такі варіанти в нас уже є в наявності. Про результати обов'язково повідомимо, оскільки такими нехитрими способами можна спробувати "заточити" мотоцикл або під тягу (що особливо доречно в гірській місцевості) або виключно на швидкість.

А ще одна відмінність  — це розміри шин. У новинки Lifan 200 вони 17-дюймові, а не 18-ті, як у Lifan 150-2E.  Обидва диски й обидві покришки стали ширшими: Передні 80/90-17; Задні 110/80-17.

Дизайн дисків також змінився. Вони восьмиспициві та візуально спиці здаються абсолютно тоненькими, "малобросними" в очі. Цього ефекту ми й хотіли досягти. Придивитеся! Візуально мотоцикл здається менш масивним, а диски його ще ніби "обтискають". Якщо в когось з'явилися сумніви в їх міцності — не варто спочатку робити висновки. Коли Ви зможете самі  подивитися на ширину їхнього поперечного перерізу — всі питання підуть самі собою.

Нова електронна панель  приборов  перекочувала і на 200-й СіТіАр.   У стандартному виготовленні приладової панелі є одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку. Важливою відмінністю нової прилади є те, що в конструкції використані так звані "піксельні світлодіоди". Особливість їх у тому, що яскравість світіння кожного з них  має спрямованість, яка забезпечує рівномірність світіння і високу інтенсивність. У чому сенс, скажіть Ви? А в тому, що і в сутінку, і за яскравого сонця й у темряві ефективність світіння залишається високонтристою й легко зчитується. Це не старі РК-панелі, які часто в сонячну погоду вимагають "відмазування" для читання показань.

Два ключові параметри швидкість і обране передавання  - істотно збільшені в розмірах. Погодьтеся, що набагато краще видно і швидкість, і активне в цей момент передавання.  Не потрібно концентруватися на маленькому віконці, стандартному для багатьох інших моделей. Причому позиція "Нейтраль" зображається на рівень нижчим і за ввімкненого будь-якого передавання не відбивається — точно не заплутаєтеся. Впевнені, що це оцінять і ті, у кого зір ослаблений, і ті, хто просто має "досвід спілкування" зі стандартними приладами мотоциклів.
Під час увімкнення запалювання панель здійснює 2-секундний режим перевірки так званий "тест-режим", коли загоряється все повністю  і після цього переходить у робочу фазу, залишаючи світними тільки функціонально активні індикатори.

 Залишилася без змін і  багажна платформа, яка покрита пластифікатором. Це спеціальне гумове на дотик покриття. Воно не слизьке, воно не дряпається, не блякне на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і водночас м'яке на дотик. Звісно, всередині багажника металева основа, але сама платформа позбавлена гострих кутів. Це позбавить багатьох від маленького, але неприємного травматизму — Годиться про гострий кут колишнього багажника пензлем або стегон було задоволенням сумнівним.

Зберегли ми  у штатній комплектації та захисні гофровані чохли захисту пір'я передньої вилки. Грязі та пилу на наших дорогах із надлишком, а довговічність пильовиків і сальників вилки це доповнення допоможе продовжити.

Lifan CiTyR 200 — це наступний ступінь розвитку моделі 150-2E, що стоїть на увазі варіант як перший мотоцикл, особливо в умовах міської або приміської експлуатації.

Характеристики

Довжина, м.

1,76

Ширина, м.

0,46

Висота, м.

0,88

Об'єм, м3

0,71

Маса, кг

143

Параметри двигуна

Тип запуску двигуна

Електростартер і кікстартер

Характеристики

Двигун, тип

Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження з інтегрованим балансувальним валом і обладнаний ланцюговим приводом розподільного вала

Максимальний кут повороту керма, градуси

44

Рекомендоване паливо

Бензин з октановим числом не менш ніж 95

Рекомендований клас в'язкості оливи

10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності)

Ступінь стиснення

9.3:1

Об'єм, см3

175

Система електроживлення

АКБ 12N7-3B

Система запалювання

Електронне (CDI), Електростартер і механічний кікстартер

Максимальна потужність, л.с./об.мін.

13,6 / 8000

Максимальний крутний момент, Нм за об/хв.

13 / 6500

КПП

5-ступенева механічна зі зчепленням у олійній ванні

Тип привода

Ланцюговий привод. Маркування приводного ланцюга — 428H; Виробник ланцюга "CHOHO"

Задні гальмівні механізми

Барабанні з механічним ножним приводом.

Передні гальмівні механізми

Дисковий гідравлічний із двопоршневим супортом, гідравлічний.

Підвіска задня

Маятникова, зі здвоєними амортизаторами перевернутого типу, змінним кроком витка пружини та компенсаційною пневмокамерою

Підвіска передня

Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. Діаметр пера 32 мм.

Колісні диски

Алюмінієві легкосплавні з пофарбованим у чорний матовий колір дисками

Максимальна швидкість, км/год

105

Витрата палива на л/100 км

≤2,6

Вантажність, кг

162

Кліренс, мм

180

Розмір шин передні/задні

Передні 80/90-17; Задні 110/80-17

Об'єм паливного бака, л

13

Заправний об'єм оливи у двигуні, л.

1,2

Доступні кольори

Чорний глянсовий Black Pearl), синій глянсовий металік (dark blue), графітовий матовий (Dark Steel)

Масабаритні характеристики

Довжина, мм

2060

Ширина, мм

760

Висота по сідлу, мм

755

Висота, мм

1050

Колісна база, мм

1320

Споряджена маса (без урахування палива), кг

125

Основні атрибути
ВиробникLifan
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна175 куб. см
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 58 000 
Мотоцикл LIFAN 200 CITYRМотоцикл LIFAN 200 CITYR
В наявності
58 000 
+380 (63) 755-83-52
  • +380 (67) 761-27-74

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner